Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:00:39 GMT

معاون اول رئیس جمهوری هوادار افتخاری نساجی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۱۸۹۶

معاون اول رئیس جمهوری هوادار افتخاری نساجی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مخبر به همراه سجادی وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان مجلس و استاندار مازندران دقایقی از بازی تیم‌های نساجی و ملوان بندرانزلی را در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید وطنی تماشا کردند.

بهداد سلیمی قهرمان سابق دسته فوق سنگین وزنه برداری ایران به همراه جابرصادق زاده پهلوان کشتی ایران در کنار معاون اول رئیس‌جمهور بازی نساجی و ملوان بندرانزلی را تماشا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ورزشگاه بهسازی شده شهیدوطنی قائمشهر که محل بازی‌های خانگی نساجی مازندران درلیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور است، عصرپنجشنبه با حضور محمد مخبرمعاون رئیس جمهور و سجادی وزیرورزش وجوانان افتتاح شد.

بخش دولتی بر بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حدود ۷۰ میلیارد تومان هزینه کرده است. همچنین با اعلام مسئولان مازندران برای واگذاری این ورزشگاه به نساجی پایین‌ترین مبلغ را به منظور حمایت از این باشگاه در نظر گرفته شده است.

نساجی مازندران همه بازی‌های خانگی خود را درفصل بیست ویکم رقابتهای لیگ برترفوتبال باشگاه‌های کشور وبازی های جام حذفی را با خانه به دوشی پشت سرگذاشت و در ورزشگاه‌های مشهد، کرج، اصفهان از حریفان خود میزبانی کرده بود.

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی درچارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۲۰ پنجشنبه شب درورزشگاه بهسازی شده شهیدوطنی قائمشهر در حال برگزاری است.

کد خبر 5572933

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور تیم فوتبال نساجی مازندران هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین دولت سیزدهم شیوع کرونا گناوه افتتاح طرح عمرانی باشگاه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم

باشگاه هوادار تهران که تحت هدایت مسعود شجاعی است، باید در جام حذفی به مصاف مس سونگون برود.

دانلود (19.9MB)

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • اعزام ۴۰۰ هوادار نساجی به اصفهان برای حمایت در بازی با ذوب آهن
  • آمادگی مازندران برای سفر رییس جمهوری
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم