Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش قاسمی سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت:تلاش‌های مجموعه معاونت عمرانی منطقه و ناحیه دانش در دو ماه گذشته به مقدار ۱۳ هزار متر مربع روکش آسفالت، ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت، ۳۵۰ متر مربع کفپوش پیاده رو و ۴۰۰ مترمربع جدولگذاری در سطح ناحیه دانش انجام شده است.

قاسمی افزود: از جمله مناطقی که در ناحیه دانش و ناصرآباد مورد بهسازی و روکش آسفالت قرار گرفتند، خیابان باهنر و کوچه‌های امام صادق (ع)، گلزار، غفاری، عارف، بهارپنج، صفای یکم، شهریار، مسلم بن عقیل، صفای ۱ تا ۴ و نرگس ۱ تا ۲، بن بست امیر کبیر و شریعتی ۴،۵ و ۷ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: در طی ۲ ماهه اخیر با استقبال خوب مردم در ناحیه دانش و ناصرآباد به صورت مشارکتی و با نظارت فنی این ناحیه به مقدار ۳۵۰ متر مربع کف پوش پیاده رو و ۴۰۰ متر مربع جدولگذاری صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: خرابی‌ها و ایجاد لکه در آسفالت اکثراً به علت حفاری در معابر جهت اجرای شبکه فاضلاب، تقویت فشار آب شهری، کابل گذاری و تقویت شبکه برق صورت می‌گیرد که پس از آن مورد لکه گیری قرار می‌گیرد.

سرپرست شهرداری منطقه چهار قزوین گفت: به همین منظور در تیر و مرداد امسال به میزان ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع لکه گیری آسفالت و ترانشه حفاری انشعابات در ناحیه دانش و ناصرآباد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روکش آسفالت لکه گیری شهرداری قزوین ناحیه دانش متر مربع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۱۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود

طالب رجب پور رییس انجمن ورزش چوگوی کشورمان در دیدار با مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران و در مراسم تکریم از ایشان، پوریافرشهردار منطقه، ناطقی رییس اداره بازرسی و روشنی سرپرست سرای محله چیتگر گفت: برای توسعه همه جانبه ورزش چوگو نیازمند همراهی عمومی هستیم .

رییس ورزش چوگو افزود: همزمانی این دیدار با روز بزرگداشت مقام معلم برای خانواده چوگو یک فرصت است تا درچنین روزی از معاضدت و پشتیبانی مجموعه شهرداری ناحیه ۳ منطقه ۲۱تهران در برگزاری مسابقات چهارجانبه چوگو قدردانی شود در واقع این پاسداشت  گامی مثبت برای مشارکت های بعدی این دستگاه خدمات رسان شهرداری با این ورزش کهن  و اصیل ایرانی خواهد بود.

یوسف فتحی  دبیر و معاون اجرایی ورزش چوگو با قدردانی از مؤذن شهردار ورزشی ناحیه گفت: هماهنگی تمام بخش های شهرداری یک روز خاطره انگیز را بیادگار گذاشتندو با نشاط و شادابی شهردار در آنروز بهترین گواه این ادعاست.

مؤذن شهردار ناحیه سه منطقه ۲۱ تهران با قدردانی از دوراندیشی مسوولان این ورزش کهن گفت: ما برای تحقق برنامه‌های چوگو در حوزه مأموریتی مان آمادگی داریم و خوشبختانه شهردار محترم منطقه نیزتوجه خاصی به ورزش چوگو دارد و از برنامه‌های این ورزش کهن ایرانی در منطقه حمایت می‌کند. 

وی افزود: ما برای میزبانی از مسوولان،نایب رییسان و دبیران ستادی و متناظر استان ها درنشست سالانه ورزش چوگو آمادگی داریم و از هم اکنون سازوکار آن را دردستور قرار می‌دهیم تا این ورزش اصیل مان بیشتر و بیشتر دیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • آسفالت معابر از اولویت‌های شهرداری است
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • میدان ۱۲ فرودین، نماد ناکارآمدی مدیریت شهری در سنندج + گزارش پیگیری
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود