Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کردستان در بدو ورود به مریوان، از مرز باشماق این شهر بازدید کرد و ضمن بررسی مقدمات سفر زائران اربعین حسینی، توصیه‌های لازم را برای ارائه خدمات بهتر به زائران به مسوولان شهرستان ارائه کرد.

بازدید از طرح ساماندهی مرز باشماق و بررسی مقدمات سفر زائران اربعین حسینی، افتتاح چند طرح کشاورزی و گردشگری در مریوان و روستای نگل و شویشه از جمله برنامه‌های سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان مریوان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با تصمیم مسئولان ارشد کشور، مرز باشماق مریوان برای میزبانی زائرین اربعین حسینی و ورود و خروج آنان انتخاب شده است.

اسماعیل زارعی کوشا در ادامه سفر به شهرستان مریوان کارخانه تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن، پلی‌پروپرین و نوار تیپ نگین ماد زریبار را افتتاح کرد.

این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان برای ۱۴ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده و عمده تولیدات خود را به کردستان عراق صادر می‌کند.

آغاز عملیات اجرایی احداث پل معلم در مریوان

اسماعیل زارعی کوشا در سفر به شهرستان مریوان و در دومین روز از آغاز هفته دولت کلنگ احداث پل معلم در شهر مریوان را به زمین زد.

استاندار کردستان ضمن تاکید بر اتمام پروژه‌ها در زمان مشخص شده گفت:در استان کردستان هر طرحی کلنگ‌زنی می‌شود باید زمان اتمام آن مشخص و اطلاع‌رسانی شود.

او گفت: پل مشارکتی معلم که امروز کلنگ زنی شد باید در دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد و هیچ تاخیری در این خصوص پذیرفتنی نیست.

پل معلم به طول ۳۴ متر و عرض ۱۱ متر و با سرمایه‌گذاری ۸ میلیارد تومان می‌تواند تاثیر بسزایی در روان سازی ترافیک شهر مریوان داشته باشد.

صنایع تبدیلی نیاز اصلی استان برای ارزش افزوده بیشتر

استاندار کردستان یکی از نیاز‌های اصلی استان در بخش کشاورزی را ایجاد صنایع تبدیلی اعلام کرد و گفت: کارخانه روغن کشی یکی از این نیازهاست که سرمایه‌گذاری در آن علاوه بر امنیت غذایی، ارزش افزوده بیشتری نصیب استان می‌کند.

 اسماعیل زارعی کوشا هم چنین در دومین روز از هفته دولت در مراسم بهره‌برداری از طرح صنعتی پرواربندی بره (متعلق به شرکت غرب دانه کیمیا) از حضور پررنگ مجموعه غرب دانه در بخش تولیدات کشاورزی و دامی قدردانی کرد.

او در این باره گفت: با توجه به علاقه‌مندی مجموعه به انجام فعالیت در بخش تولید، سرمایه‌گذار این طرح تولیدی می‌تواند نسبت به احداث یک واحد صنعتی روغن کشی در استان اقدام کند.

استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت‌های مریوان در زمینه تولید محصولات گوناگون بر حمایت همه‌جانبه مجموعه مدیریتی استان برای توسعه سرمایه‌گذاری در این شهرستان تاکید کرد.

طرح پروار بندی صنعتی بره مریوان با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومانی و ظرفیت هزار تن، سالیانه ۱۵۰ تن گوشت تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند.

این طرح برای ۴۲ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی کردستان استاندار کردستان سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، جهانگیر الیاسی ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه تعریض ورودی مریوان، از ایمن سازی ورودی شهر مریوان با انجام تعریض طرفین باند موجود و ایجاد چهار خطه در این محدوده خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به پیشرفت مناسب در عملیات اجرایی تعریض ورودی شهر مریوان اظهار امیدواری کرد با اجرای این تعریض، ضمن بهبود شرایط ترافیکی مسیر، وضعیت ایمنی این محور ارتقا یابد.

الیاسی گفت: مسیر در دست بهسازی دو کیلومتر است که با تعریض طرفین باند موجود و رساندن عرض نهایی آسفالت به ۲۲ متر، بهبود وضع موجود را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 6092165

دیگر خبرها

  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • ورودی شهر مریوان با انجام تعریض باند موجود بهسازی می‌شود
  • معرفی ۵۴ فرصت سرمایه‌گذاری کردستان در نمایشگاه اکسپو
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی
  • وقوع مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • برداشته شدن سدهای صخره‌ای هتل صخره‌ای