Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@00:25:12 GMT

حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر همگان لازم است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۲۵۵۵

حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی بر همگان لازم است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حسین نوری همدانی روز پنجشنبه در دیدار معاون سیاسی وزیر کشور اظهار داشت: انقلاب اسلامی امانتی در دست ما است و همگان وظیفه دارند و بر آنان لازم است در راستای حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین تقویت نظام جمهوری اسلامی تلاش کنند.

مرجع تقلید شیعیان بیان داشت: مسئولین می‌بایست با خدمت روز افزون، مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی دلگرم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز امیدوری کرد که با همکاری و همدلی بین مردم و مسئولین می‌توان بر مشکلات کشور پیروز شد.

آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دین اسلام برای انسان‌ها سه وظیفه تعیین شده است افزود: مسئولیت‌های اجتماعی، فردی و شغلی از جمله وظایف هر انسان است و اسلام بر موضوع مسئولیت پذیر بودن انسان تاکید دارد.

وی عنوان داشت: خودسازی و تلاش برای رسیدن به پیشرفت و تعالی از جمله وظایف فردی انسان‌ها است که باید به آن اهتمام داشته باشند.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه هر مسلمان نسبت به سرنوشت مسلمان دیگر مسئولیت دارد افزود: توجه به امر مسلمین مرز جغرافیایی نمی‌شناسد و سرنوشت مسلمانان در هر کجای دنیا باید برای دیگر مسلمین دارا اهمیت باشد.

وی افزود: شغل هر انسان نیز در واقع امانت در دست او است و در این راستا باید امانت دار مردم بود و بر اساس دستورات اسلام و سیره اهل بیت (ع) عمل کرد.

کد خبر 5572992

منبع: مهر

کلیدواژه: قم آیت الله حسین نوری همدانی انقلاب اسلامی ایران هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین دولت سیزدهم خراسان رضوی گناوه افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق مکتب انسان ساز و مسئولیت پذیری است
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • لزوم احساس مسئولیت مسلمانان نسبت به همدیگر
  • عملیات وعده صادق نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • مسئولیت علم در کلاس امام صادق(ع)