Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، وحید خاوئی مدیرعامل بنیاد علوی در سرآغاز سفر خود به بوشهر در دانشگاه خلیج‌فارس مهمان زنان کارآفرین بوشهری بود و پای درد و دل‌های آنان نشست و وعده‌هایی برای پیگیری معضلات اشتغال آنان داد.

پس از دیدار با زنان کارآفرین مدیرعامل بنیاد علوی به دیدار استاندار بوشهر رفت و از ظرفیت‌های بنیاد برای کمک به استان و اشتغال خورد و ایجاد مشاغل پایدار گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی این نشست احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر با پیشنهاد تدوین سند راه و همکاری دوساله با بنیاد علوی خواستار همکاری بیشتر و نزدیک‌تر شد.

در همین نشست استاندار بوشهر با تشریح اجرای موفقیت‌آمیز پروژ کارگاه جلبک‌سازی خواستار سرمایه‌گذاری بنیاد علوی در این طرح شد که با موافقیت خاوئی همراه بود.

آیت‌الله صفایی‌بوشهری میزبان دیگر مدیرعامل بنیاد علوی بود و خاوئی پس از ارائه‌ی گزارش کاری از اقدامات و فعالیت‌های بنیاد علوی در منطقه هدف خود یعنی شهرستان به نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، پای رهنمودهای او نشست.

پس از دیدارهای رسمی نوبت به بازدیدها و ورود به مناطق کم برخوردار می‌شود.

در یک بازدید از پیش برنامه‌ریزی نشده خاوئی مهمان قرارگاه جهادی شهید برونسی در شهر کم‌برخودار چغادک از توابع شهرستان بوشهر شد و علاوه‌بر گفتگو از کارگاه تولیدی این قرارگاه دیدن کرد و قول‌هایی مبنی بر پیگیری مطالبات آنان را داد.

خاوئی در گرمای تابستان جنوب وارد منطقه دشتستان شد و از سالن نیمه‌کار مدرسه دخترانه بشارت شهر کلمه دیدن کرد و قول مساعدت و پی‌گیری داد.

در روبه‌روی این دبیرستان دخترانه مرکز جامع بهداشت امام علی شهر کلمه قرار داشت؛ مدیرعامل بنیاد علوی پس از بازدید از ساختمان در حال ساخت از نحوه‌ی چگونگی و کمبود این بنا آگاه شد.

در حاشیه این بازدید به‌مناسبت روز پزشک وحید خاوئی از یکی از پزشکان این مرکز جامع سلامت با اهداء گل و تقدیرنامه ابراز سپاس‌گزاری کرد و پای درد و دل و کمبودهای بهداشتی درمانی این مرکز نشست.

در ادامه این دیدارها در منطقه هدف بنیاد علوی در استان بوشهر پس از طی چند کیلومتر به روستایی رسیدیم با ارتفاع زیاد و کنار کوه؛ دهِ شاه پسر مرد که تنها ۲۰ دانش‌آموز در مقاطع دبستان داشت با مشکل آب روبه‌رو بود.

مدیرعامل بنیاد علوی پس از مشاهده و در جریان گرفتن مشکلات این ده دستورات لازم برای پیگیری را به نمایندگان بنیاد در بوشهر دادند.

هوا تقریبا رو به تاریکی بود که به نزدیکی دهرود سفلی و کارگاه جلبک‌سازی لیان‌ده رسیدیم؛ خاوئی با در جریان گرفتن از فرایند ساخت جلبک و بازار کار صحبت‌های مسؤولین این کارگاه را شنید.

شب شده بود؛ در مسیر گذر از روستای دهرود بودیم که ماشین‌ها راه را به سمت میدان چمن مصنوعی این روستا کج کردند؛ نونهالان که داشتند آمادا بازی و ورزش می‌شدند با خوشحالی نشستند و به ما سلام کردند.

مدیرعامل بنیاد علوی پس از خوش‌وبش با آنان پیگیر وضعیت کمبود و امکانات شد؛ مقرر شد تا کفش‌های ورزشی در اختیار این آیندسازان کشور قرار بگیرد و در مرحله‌های استعدادیابی و معرفی به تیم‌های برتر نیز اقداماتی شود.

سفر یک‌روزه خاوئی به استان بوشهر و بازدید از منطقه هدف خود، شهرستان دشتستان، پس از بازدید از مرکز جامع بهداشت شهر دهرود به پایان رسید و مدیرعامل بنیاد علوی برای پیگیری‌های بیشتر به استان همجوار بوشهر یعنی فارس سفر کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی این سفر و بازدید، محرومیت‌زدایی و خدمت به صاحبان انقلاب در استان ما بود؛ امیدآفرینی که در دل بانوان کارآفرین و تک به تک افرادی که با خاوئی دیدار داشتند مشهود بود.

در جنگ اقتصادی که دشمن بر علیه مردم عزیز و کشور ما راه‌انداخته است جهادگران با فعالیت‌های خود مشغول خنتی‌سازی مین‌های مشکلات اقتصادی و معیشتی محرومیت هستند به‌عبارت دیگر جهادگران ما در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند و امیدواریم که خداوند به کارهایشان برکت دهد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد علوی بوشهر دشتستان کارگاه محرومیت کارآفرین مدیرعامل بنیاد علوی بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان و خانواده در بازدید از مجموعه صنایع دستی فیروزه کوبی در برخوار گفت: یکی از راه‌های تحقق شعار سال جهش تولید، حمایت از تولید و به دنبال آن قشر پر تلاش کارگر است همان مشارکت کردمرا به دنبال دارد.


نرگس بختیار خلج افزود: یکی از ظرفیت‌های مجموعه‌های صنایع دستی به خصوص این شرکت، اشتغال۷۰ درصدی بانوان است که صورت مستقیم در محیط کار و غیر مستقیم برای تولید آثار و صنایع دستی فعالیت می‌کنند.


قائم مقام مجموعه صنایع دستی گفت: در حال حاضر بیش از دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در این مجموعه فعالیت می‌کنند.


علی اکبری افزود: این مجموعه ۸۸ نمایندگی در سراسر کشور و ۱۶ نمایندگی در کشور‌های همسایه دارد.


در این بازدید از تعدادی از کارگران نمونه این شرکت صنایع دستی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تعمیرات پلاژ بانوان و احداث پلاژ آقایان در جزیره خارگ اجرا می‌شود
  • حمایت از تولید راه تحقق شعار سال جهش تولید
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد