Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت : درهفته دولت ۹ روستا درمناطق مختلف استان گازدار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام،کشاورز درنشست خبری با اصحاب رسانه  اظهارداشت: درهفته دولت ۱۴۰۱   ۲ روستا در دهلران، یک روستا در ملکشاهی، ۲ روستا در هلیلان، ۳ روستا در چرداول و یک روستا در سیروان گازدار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این روستاها شامل تختان و آگره‌بید دهلران، وری ملکشاهی، گاودول و بان‌لکان هلیلان، کمول، کمول رستم‌بیگی و کمول محمدزمان در چرداول و چم روته در سیروان است.

وی ادامه داد: روستای فرهادآباد دره‌شهر با ۹۳ خانوار، روستای تنگ قیر چرداول با ۵۰ خانوار، روستاهای خربزان بالا و پائین از توابع شهرستان دهلران با ۴۲ خانوار، گلدره با ۱۰۰ خانوار، پاتخت با ۳۰ خانوار، شاهران با ۱۰۰ خانوار، سیرکانه با ۱۵ خانوار، چاله‌خشک علیا با ۱۲۷ خانوار، میدر علیا و سفلی ۱۳۰ خانوار، چنارآباد ۳۰ خانوار، باغ ۳۰ خانوار و چاله‌خشک سفلی با ۱۳ خانوار از توابع شهرستان هلیلان با میزان اعتباری بالغ بر ۳۳۴ میلیارد ریال پروژه گازرسانی به این روستاها در هفته دولت کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی افزود: اجرای ایستگاه مستقل CGS شهرستان سیروان با اعتباری به میزان ۹۵ میلیارد ریال با اجرای ۵ کیلومتر خط انتقال و تغذیه فلزی و نیز بهره‌برداری از گازرسانی به ۳۰ واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است.

کشاورز با اشاره به عملیات لوله گذاری گاز به طول پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر در نقاط مختلف استان ایلام اظهار داشت: ۱۱۹ هزار انشعاب جدید نصب و بیش از ۲۰۰ هزار مشترک جدید در شرکت گاز استان پذیرش شده اند.

وی با بیان اینکه هم اکنون تمامی شهرک های صنعتی استان از نعمت گاز بهره مند هستند تاکید کرد: اقدامات مربوط به گازرسانی یک هزار و ۱۳۶ واحد اقتصادی فعال طی یک سال گذشته صورت گرفته است.

کشاورز ادامه داد: در ارزیابی های شرکت ملی گاز کشور، استان ایلام در اکثر شاخص ها جزو شرکت های برتر بوده و حذف قبض های کاغذی و جایگزینی این قبوض کاغذی با پیامک در سطح کشور برای اولین بار در استان ایلام انجام شد. 

  وی عمل به مسوولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: در راستای مسوولیت های اجتماعی این شرکت، نشست هایی با اداره کل نوسازی مدارس ایلام انجام گرفته است تا با بهبود وضعیت موتورخانه های مدارس و حذف بخاری های فرسوده و باایمنی پایین، همه مدارس استان به تجهیزات گرمایشی استاندارد مجهز شوند

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته دولت گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب

کوروش فتحی اظهار داشت: پس از شدت بارش‌ها و رانش زمین در روستای دماب شهرستان فلارد ۲۰ خانوار در معرض خطر قرار گرفتند.

وی افزود: پس از اطلاع از این موضوع، با کمک نیرو‌های امدادی شهرستان فلارد خانوار‌ها به منزل بستگان و همسایگان به‌طور موقت منتقل شدند و پس از رفع خطر به خانه‌های خود باز می‌گردند.

فتحی اضافه کرد: در بارندگی قبلی سنگ‌های بزرگ از کوه مال‌خلیفه ریزش کرد و پس از بارندگی اخیر هم این ریزش‌ها ادامه دارد که خطر زیادی برای خانه‌های مسکونی شهر مال‌خلیفه ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید

خسارت‌ها جزئی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی در چهارمحال‌وبختیاری

وی یادآور شد: در همین راستا از مدیریت بحران استانداری، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری درخواست شده است تا برای رفع این نظر و جلوگیری از ریزش سنگ‌های این کوه چاره‌ای کنند.

مال‌خلیفه مرکز شهرستان فلارد در فاصله ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بیش از یک هزار خانوار روستایی شاهین‌دژ از آب شرب پایدار برخوردار می‌شوند ‌
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • رفع مشکلات مردم، تکلیف مدیران در دولت سیزدهم است
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • وزارت رفاه: تا هفته آینده، برنامه دولت برای نحوه تداوم طرح کالابرگ اعلام می‌شود