Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، نوریو ساسا مربی تیم ملی ژاپن که در غیاب هواس سرمربی آمریکایی ژاپن هدایت بازیکنان این تیم را برایر ایران بر عهده داشت، پس از شکست ۷۹ بر ۶۸ اظهارداشت: اکثر بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران از جمله حدادی، یخچالی، کاظمی و جمشیدی را می‌شناختیم و برای متوقف کردن آنها برنامه‌هایی داشتیم که تا حدودی نیز در انجام آنها موفق ظاهر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته با همه این برنامه‌ها نمی‌شود بازیکنان بزرگی چون ملی‌پوشان ایران را که توانایی بالایی دارند کاملا متوقف کرد. با استفاده از بازیکنان جوان خود شوت‌های سه امتیازی خوبی را هم وارد سید ایران کردیم. نتیجه را واگذار کردیم اما برای ما خیلی مهم بود که در طول همه ۴۰ دقیقه بجنگیم. 

مربی تیم‌ ملی ژاپن درباره غیبت «هواس» آمریکایی در تهران نیز گفت: هیچ نکته منفی در کار نبود و ما با هم روابط خوبی داریم. مرتب با یکدیگر در تماس هستیم. ایشان کارهای شخصی داشتند و نمی‌شود همیشه با ما باشند.

ساسا در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنانش با وجود اشتباهات زیاد اصرار به استفاده از شوت‌های ۳ امتیازی داشتند؟ اظهار کرد: ما در طول این بازی نتیجه خوبی از شوت‌های سه امتیازی کسب کردیم، اما بعضی اوقات خیلی سخت است که نقشه را عوض کنیم. اگر سرمربی تیم در کنار ما بود شاید می‌توانست تیم را تغییر دهد. ضمن اینکه کار برای نفوذ ما در این بازی سخت بود چون بازیکنانی مانند حدادی و ارسلان زیر سبد ایران بودند.

یودای بابا، ستاره و ملی پوش بسکتبال ژاپن نیز درباره این بازی توضیح داد: متاسفانه نتوانستیم به برد برسیم ولی خوب کار کردیم. این بازی را بررسی می‌کنیم و برای دیدارهای بعدی آماده می‌شویم. نکته مهم در این دیدار برای ما ۴۰ دقیقه تلاش همه بازیکنان بود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال تیم ملی بسکتبال ژاپن ساسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود

سرمربی سپاهان معتقد است که تساوی تیمش برابر پرسپولیس تنها به سود استقلال تمام شده است.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس، پس از تساوی سپاهان برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی زیبایی بود و هواداران با حضورشان، فضای خوب و جذابی را در ورزشگاه به وجود آورده بودند. فکر می‌کنم که از نتیجه بازی فقط استقلال سود برد. بازیکنان هر دو تیم تلاش کردند.

مورایس افزود: پرسپولیس یکی از تکنیکی‌ترین و بهترین تیم‌های ایران است و کیفیت خیلی خوبی دارند و نباید انتظار داشته باشیم که پرسپولیس را در خانه خودش و ورزشگاه آزادی شکست بدهیم. بازیکنان سپاهان با تمام اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد تلاش خوبی کردند. ما در این فصل چالش‌های زیادی داشتیم و اگر کلاهی سرم بود به احترام بازیکنان کلاه خودم را سر برایشان بر می‌داشتم.بازی‌های زیادی باقی نمانده و برای تیم‌هایی که شانس قهرمانی دارند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه بازیکنان سپاهان در بازی امشب رو به تلف کردن وقت آورده بودند، تصریح کرد: نیازی نمی‌بینم که به این سوال جواب بدهم. من برای فوتبال اینجا حضور دارم. بازی پر از احساسات بو و از بازیکنانم بابت تلاشی که کردند قدردانی می‌کنم. بازی درگیرانه‌ای را شاهد بودیم، اما بعضی وقت‌ها چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد و متاسف هستم که بازی را طوری که شما دیدید من ندیدم!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • مورایس: تساوی با پرسپولیس فقط به نفع استقلال بود
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال