Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری قصرشیرین در حاشیه برگزاری میز خدمت در مسجد جامع قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا  با گرامیداشت هفته دولت و بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر و توفیق برای دولت انقلابی سیزدهم، گفت: اولین میز خدمت در شهرستان قصرشیرین در مسجد جامع در دولت مردمی و انقلابی حضرت آیت الله رئیسی امروز برگزار شد که تعداد زیادی از مردم از طبقات گوناگون  مراجعه کردند که اکثریت دستگاه‌های دولتی هم در میز خدمت حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حیدری افزود: در این برنامه مدیران دستگاه های دولتی مشارکت فعالی داشتند و  پاسخگوی درخواست‌های مردم بودند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین، بیشترین درخواست های مراجعه کنندگان را مربوط  به کمیته امداد امام (ره)،  بهزیستی، مسائل و مشکل مسکن مهر، مساعدت های مالی، همچنین اشتغال و نظایر این موارد بیان کرد و ادامه داد: دستورات لازم به دستگاه ها داده شد و قرار است که دبیرخانه میز خدمت در فرمانداری همه مواردی که توسط مردم عنوان شد را به فرمانداری ارجاع داده و پیگیری و نتیجه عملی کار را گزارش کند.

حیدری اضافه کرد: حتما هر ماه یک میز خدمت در یکی از مساجد  و یا محلات شهرستان برگزار می‌کنیم تا مردم چهره به چهره  با مسوولان در تماس باشند و هر مساله و مشکلی داشته باشند مستقیم مطرح کرده و پاسخ آن را دریافت کنند.

وی عنوان کرد: روستاها بخشی از شهرستان هستند که البته بعد از اتمام شهر، در سطح روستاها نیز میز خدمت برگزار می شود که روستاها مشکلاتشان از حیث خیابان، آسفالت، برق، گاز، اشتغال و کشاورزی کمتر از شهر است و امیدواریم که مشکلات مردم شهر نیز کمتر شود.

                                     

شهرستان قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها ۲ مرز رسمی خسروی و پرویزخان  دارد.

برچسب‌ها هفته دولت قصرشیرین آیت‌الله رئیسی دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت قصرشیرین آیت الله رئیسی هفته دولت قصرشیرین آیت الله رئیسی دولت سیزدهم میز خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است

ایسنا/لرستان سرپرست فرمانداری معمولان گفت: مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

محمد ناظری امروز هشتم اردیبهشت در بازدید سرزده از ادارات این شهرستان بیان کرد: تاکیدات مکرر دولت سیزدهم در خدمت به مردم بایستی سرلوحه کاری مدیران و کارکنان ادارات باشد و در جهت افزایش رضایتمندی مردمی تمام تلاش و توان خود را به کار گیرند.

وی افزود: قابل پذیرش نیست مردم برای پیگیری مطالبه و حل‌ مشکل خود به ادارات مراجعه کنند و پاسخ یا پیگیری قابل لمسی از سوی مجموعه اداری مشاهده نکنند.

ناظری اضافه کرد: در صورتی که محرز شود اهمال کاری در روند حل مشکلات مراجعه کنندگان در اداره‌ای وجود دارد با جدیت برخورد خواهیم کرد.

وی خدمت بدون منت به مردم را وظیفه خود و تمام مدیران برشمرد و ادامه داد: خدمت بدون منت به مردم یعنی اینکه مدیر برای احصاء مشکلات در میدان باشد و خودش تمام موضوعات را در لحظه بررسی کند و در کوتاهترین زمان به فکر چاره اندیشی و رفع مشکل باشد.

سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان گفت: پیرو خط مشی ریاست جمهوری و استاندار لرستان وظیفه ما و تمام مدیران نوکری مردم است، مدیرانی که نمی‌توانند خود را با شعارها و برنامه های دولت در جهت خدمت جهادی و بدون منت به مردم هماهنگ کنند آماده رفتن باشند.

ناظری با بیان اینکه خدمت به مردم توفیق الهی است، بیان کرد: هر پست مدیریتی زمانی به پایان می‌رسد و تمام مدیران بایستی به نحوی خدمت کنند که در زمان پایان مسئولیت در پیشگاه الهی و مردم سربلند باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • شوراها از ارکان مردم‌سالاری دینی هستند
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد