Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان بوشهر در نخستین روز هفته دولت با حضور در شهرستان دشتستان پروژه‌های مهمی را افتتاح و طرح‌های مهمی را آغاز کردند.

در دومین روز هفته دولت استاندار بوشهر و هیئت همراه در شهرستان تنگستان حضور یافته و پروژه‌های مهمی همچون ساخت هزار واحد مسکونی و سد باهوش را آغاز کردند و چندین طرح نیز افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی روستایی

عملیات اجرایی یک هزار واحد مسکونی روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در شهرستان تنگستان آغاز شد.

در آیینی با حضور استاندار و معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و جمعی از مدیران در روستای کاکلی تنگستان، عملیات اجرایی هزار واحد

مسکونی روستایی از محل اعتبارات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در تنگستان آغاز شد.

لطفی فرماندار تنگستان: ۴۵۰ واحد مسکن روستایی و ۵۳۰ هزار متر مربع آسفالت روستایی ر تنگستان از ابتدای دولت تاکنون انجام شده است.

وی افزود: میزان مقاوم سازی مسکن روستایی در تنگستان از ۵۳ درصد به ۵۷ درصد رسیده و با این یک هزار واحد این رقم از متوسط مقاوم سازی استان بیشتر خواهد شد.

آغاز احداث طرح توسعه پرورش شتر مرغ

در ادامه برنامه‌های هفته دولت و با حضور استاندار بوشهر، عملیات احداث طرح توسعه ۴ هزار قطعه‌ای مجتمع صنعتی پرورش شتر مرغ در روستای چاهپیر تنگستان آغاز شد.

این طرح در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با ظرفیت تولید ۴۳۰۰ قطعه شتر مرغ با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۳۵ نفر اجرا می‌شود.

نوذر منفرد مدیرکل جهاد کشاورزی: در هفته دولت ۱۰ پروژه شاخص با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان و ایجاد ۴۱۰ شغل افتتاح و عملیات اجرایی ۶ پروژه با اعتبار ۱,۸۴۴ میلیارد تومان و پیش بینی اشتغال ۵ هزار و ۱۹۱ نفر در بخش کشاورزی آغاز می‌شود.

همچنین در هفته دولت ۶۲ واحد تولیدی بخش کشاورزی با اعتبار ۲۷۲ میلیارد تومان با اشتغال ۶۵۳ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

آغاز ساخت سد مخزنی باهوش

به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار، نماینده مجلس، معاونان استانداران و مدیران استانی و شهرستانی عملیات اجرایی ساخت سد مخزنی باهوش تنگستان با دستور محمدی زاده استاندار بوشهر آغاز شد.

هدف از اجرای این طرح جلوگیری از ورود منابع آبی سطحی به سد باهوش، و خلیج فارس، تأمین آب مطمئن برای آبیاری نخلستان‌ها و کنترل سیلاب است.

با اجرای این سد ۳۲۴ هکتار نخیلات و ۲۱۷ هکتار زمین‌های زراعی گندم در طرح بهبود زیر کشت خواهد رفت.

این سد از نوع بتنی به طول ۳۷ متر است و قرار است در یک دوره طرح ۳۶ ماه با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

افتتاح پروژه‌های شهرداری اهرم

به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس، چهار پروژه عمرانی شهرداری اهرم افتتاح شد.

بر اساس این گزارش ساختمان شهرداری اهرم با زیربنای یک هزار و ۳۴۲ متر مربع با هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، چمن مصنوعی با یک میلیارد تومان میدان امام خمینی اهرم با یک میلیارد و۲۵۰ میلیون تومان و آسفالت کوچه و معابر با ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح شد.

امروز به طور نمادین ساختمان شهرداری اهرم با حضور استاندار نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس و سایر مدیران استانی و شهرستانی افتتاح شد.

افتتاح آب‌رسانی دلوار و روستاهای نوار ساحلی

به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار و مدیران استانی و شهرستانی، تأسیسات آبرسانی دلوار و روستاهای نوار ساحلی تنگستان پس از ۱۰ سال افتتاح شد.

این پروژه یک شهر و ۱۶ روستا با ۱۰ هزار و ۴۷۳ خانوار و ۳۶ هزار و ۴۸۱ نفر جمعیت را تحت پوشش قرار می‌دهد. منبع تأمین آب این پروژه خط انتقال کوثر است.

برای ساخت این پروژه که بنام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

افتتاح مرکز تکثیر میگو

این واحد تولیدی با ظرفیت اسمی ۱۰۰ میلیون قطعه فعالیت می‌کند و در هر تانک لاروی ۲ میلیون قطعه میگو تکثیر می‌شود. ضمن اینکه ظرفیت تولید این مرکز تا ۱۰۰ میلیون تکثیر میگو هم می‌رسد.

ساخت این واحد از سال ۹۸ شروع شده و تاکنون ۳۰ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است. این واحد تولیدی ظرفیت اشتغال بیش از ۲۰ نفر را داراست.

کد خبر 5573055

منبع: مهر

کلیدواژه: تنگستان هفته دولت استاندار بوشهر بوشهر استانداری بوشهر احمد محمدی زاده هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل قزوین اجلاس پیرغلامان حسینی شیوع کرونا خراسان رضوی دولت سیزدهم هفته دولت و با حضور استاندار استاندار بوشهر عملیات اجرایی میلیارد تومان مسکن روستایی شهرداری اهرم واحد مسکونی تنگستان ا افتتاح شد هزار واحد ا غاز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح فرودگاه بین‌المللی کربلا در سال ۲۰۲۵
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • افتتاح هتل و آغاز اجرای تله کابین خوشاکو در ارومیه
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری