Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@19:47:43 GMT

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد مازندران شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۳۵۸۸

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات وارد مازندران شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز جمعه به صورت زمینی از شهرستان سوادکوه وارد مازندران شد و در روستای جمشید آباد مورد استقبال استاندار مازندران قرار گرفت.  
بازدید از روستای جمشید آباد در شهرستان سوادکوه به عنوان یکی از روستاهای فاقد پوشش مخابراتی مازندران، دیدار با خانواه شهید محسنی در روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی، شرکت در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با شهروندان ساروی و حضور و سخنرانی در نماز جمعه ساری و بازدید از یکی از شرکت های دانش بنیان درحوزه ارتباطات مازندران از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بنا به اعلام اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در دولت سیزدهم با نصب سایت های مخابراتی جدید و ارتقا سایت های موجود پوشش صوت و اینترنت ۱۲۳ روستای مازندران تقویت شده است.  
در این مدت دولت ۱۴ سایت جدید در حوزه ارتباطات برای پوشش ۳۱ روستای مازندران به بهره برداری رساند که برای ایجاد آنها ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد وتا پایان هفته دولت امسال ۱۰ سایت دیگر برای ترمیم پوشش ارتباطی ۱۶ روستای دیگر در استان به بهره برداری می رسد.  
فیبر گذاری به طول بیش از ۳۶۶ کیلومتر با صرف اعتبار ۵۴ میلیارد تومانی درشهرستان های ساری، سوادکوه، بابل و نکا انجام شد.
در سه ماهه نخست امسال ۱۸ سایت برای پوشش ارتباطی ۵۵ روستا اجرا شد  و ارتقای هفت سایت دیگر تا پایان هفته دولت امسال در دستور کار این اداره کل قرار دارد که دولت تنها در این بخش ۳۰ میلیارد تومان اعتبار صرف کرد.

یکهزار و ۱۴۲ طرح اقتصادی و عمرانی با هشت هزار و ۲۰۷ میلیارد تومان در هفته دولت امسال در استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود.
۹۳۵ طرح در این هفته در استان افتتاح خواهد شد که برای آغاز عملیات اجرایی این طرح‌ها، چهارهزار و ۴۷۳ میلیارد تومان هزینه شده است. با افتتاح این طرح ها برای یکهزار و ۵۳۹  اشتغالزایی شده است.

همچنین در این ایام ۲۰۷ طرح با سه‌هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

از مجموع ۹۳۵ طرح قابل افتتاح در استان ۱۳۲ طرح راه اندازی بنگاه‌های تولیدی است که برای اجرای این طرح ۷۷۴ میلیارد تومان هزینه شد.
انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، هفته ای به نام هفته دولت نامگذاری شده است که از دوم تا هشتم شهریور می‌باشند.

برچسب‌ها عیسی زارع پور سید محمود حسینی پور نوری مازندران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت مردمی پروندهٔ خبری یکسال با «دولت مردم» وعده‌های صادق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عیسی زارع پور مازندران عیسی زارع پور مازندران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت مردمی ارتباطات و فناوری اطلاعات میلیارد تومان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد وارد کردن کد ارسالی به سایت سهمه تا بیستم اردیبهشت ماه جاری تمدید شد.

به گزارش مشرق از روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت، با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …... را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

دیگر خبرها

  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • رتبه اول کشوری در زمینه انجام تکالیف قانونی صدور مجوز
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند