Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز در آیین معرفی سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان، با اشاره به وفاق و همدلی صنایع در رعایت الگوی مصرف برق و مدیریت بار گفت: با توافقات صورت گرفته از سوی وزارت نیرو با وزارت صمت و همکاری خوب صنایع در کم کردن مقدار مصرف برق در زمان‌های پیک بار، توانستیم از تابستان امسال با کمترین مشکل عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان پیگیری، برنامه‌ریزی منسجم و دقیق قبل از شروع پیک بار را از جمله عوامل موفقیت‌آمیز عبور از پیک بار تابستان امسال عنوان و اظهار کرد: امیدواریم تمام تلاش و زحمات کارکنان صنعت برق در زمان پیک بار منتج به ارائه خدمت مطلوب که همان افزایش سطح رضایتمندی مردم استان است، شود.

وفایی از تخصص و تعهد در برنامه‌ریزی مدیریت بار امسال به‌عنوان دو بال خدمت‌گزاری مطلوب به مردم نام برد و گفت: همدلی و همکاری، وجود روحیه ایثار و فداکاری، همگرایی و هم‌افزایی بین مدیران ارشد و صنایع و ایجاد انگیزه کافی در بین کارکنان صنعت برق از شاخص‌های کلیدی برای خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های سمنانی است.

سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز با حضور مدیرکل دفتر مرکزی حراست توانیر، رئیس حراست کل استان، مدیران ارشد صنعت برق استان و جمعی از کارکنان این شرکت معرفی شد.

مجتبی قربانی، مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران نیز در این مراسم، حراست را قلب تپنده هر سازمان دانست و افزود: مهم‌ترین وظیفه حراست در سازمان، حفظ و ارتقای سلامت اداری است.

وی حریص نبودن به دنیا، راست‌گویی، اخلاق‌مداری، سر نگه‌داشتن و تعامل‌گرایی را از ویژگی‌های مهم دفاتر حراست برشمرد و گفت: چنانچه می‌خواهیم خدمتی به مردم کنیم، باید این مؤلفه‌ها را تمامی کارکنان به‌ویژه نیروهای دفاتر حراست داشته باشند.

قربانی با بیان اینکه مبارزه با فساد همواره ‌باید در دستور کار قرار داشته باشد، تصریح کرد: کنترل و نظارت، از مهم‌ترین وظایف حراست‌هاست و بخش اصلی تعالی سازمان، اهتمام به این مقوله مهم است.

در این مراسم، حجت آلبویه به‌عنوان سرپرست دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌ای سمنان معرفی شد.

انتهای پیام/74001/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: شرکت برق منطقه ای سمنان صنعت برق توانیر برق منطقه ای سمنان شرکت برق منطقه ای سمنان پیک بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۳۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در دیدار حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با محمد‌ مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راهکارهای گسترش روابط فی مابین و همکاری های در حوزه فرهنگی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق و احیای مجتمع فرهنگی و هنری منطقه آزاد ماکو از جمله موضوعات مورد بحث در این دیدار بود.

مقرر شد بزودی تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضای طرفین برسد.

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • پیش بینی ناترازی ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاواتی برق در تابستان
  • جایگزینی یک‌سوم آب مصرفی صنایع یزد با آب نامتعارف
  • برق کمتر مصرف کنید خودرو جایزه بگیرید
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است