Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه مرز خسروی از ساعت ۵ صبح الی ۱۹ عصر باز است، اظهار داشت: تردد فردی و گروهی در این مرز بدون مشکل در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حیدری فرماندار شهرستان قصرشیرین در گفت‌و‌گویی اظهار داشت: از تاریخ ۲۳ تیرماه مرز خسروی برای تردد زائران اربعین حسینی به صورت گروهی و انفرادی بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مرز خسروی یکی از امن‌ترین و نزدیک‌ترین مرز به عتبات عالیات است،افزود: درحال حاضر از ساعت ۵ صبح الی ۱۹ این مرز درحال خدمت رسانی به زائران است.   فرماندار شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: هرچه‌قدر به ایام اربعین نزدیکتر شویم و برای ارائه خدمات بیشتر، زمان تردد از مرز نیز افزایش پیدا خواهد کرد.   حیدری در پایان گفت: این روزها در قصرشیرین میزبان مسؤلین ارشد کشوری برای هماهنگی های بیشتر هستیم و الحمدالله حال و هوای قصرشیرین از هم اکنون اربعینی شده است و تمامی امکانات لازم برای زائران مهیا می‌باشد.  

منبع: دانا

کلیدواژه: مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی‌ها که در بازگشت از تبریز اولین تمرین خود را با حضور پرشور تماشاگرانشان در کمپ مرحوم حجازی آغاز کرده‌اند در یک روز تعطیل با استقبال جالب توجه هوادارانشان مواجه شدند.

استقبالی که البته بدون حاشیه هم نبود و بیشتر بودن جمعیت هواداران نسبت به ظرفیت کمپ مرحوم حجازی منجر به آسیب دیدگی چند نوجوان استقلالی شد.

چند هوادار نوجوانی که برای تماشای تمرین در سکوها به صورت خطرناک مستقر شده بودند در حین تشویق شدید جواد نکونام روی زمین افتادند.

با این حال مشکل جدی برای این تماشاگران پیش نیامد و تمرین استقلال بدون مشکل در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • تشویق شدید نکونام در تمرین، مصدوم داد!
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب استان تا ساعتی دیگر
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود