Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

به گزارش مشرق، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد در چهارمین آیین گرامیداشت ۵۶۵ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان قم که با محوریت نیروی پدافند هوایی در سالن همایش مرکز فقهی ائمه اطهار برگزار شد با اشاره به رشادت‌های نیروهای مسلح کشورمان در طول جنگ تحمیلی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یکی از تصورات دشمنان نظام این بود که نیروی های مسلح کشورمان توانایی استفاده از تجهیزات و ادوات نظامی را ندارند درحالی که جوانان این مرزوبوم در طول جنگ تحمیلی به خوبی از این تجهیزات بهره بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت پدافند هوایی کشورمان تأکید کرد: اگر دشمنان نظام پی به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران نبرده بودند بارها به کشورمان تجاوز می‌کردند و این را ما به پاس رشادت‌ها و دلیرمردی های جوانان این مرزوبوم داریم.

وی به رزمایش پهپادی ارتش اشاره کرد و گفت: در این رزمایش پهپادهای نیروی هوایی ارتش بارها به پرواز درآمده و آخرین و به روزترین عملیات ها را با موفقیت انجام دادند.

صباحی فرد تصریح کرد: ابتکارات و تکنیک‌هایی در این رزمایش انجام شد که در دنیا بی‌نظیر است به طوری‌که امروز پهپادهای کشورمان مسلح شده‌اند و آماده دفاع از کشور هستند.

وی تصریح کرد: قدرت بازدارندگی کشورمان به حدی است که دشمنان نظام نمی‌توانند خیال حمله به کشورمان را داشته باشند و در همین‌جا من این نوید را به ملت متدین و انقلابی می‌دهم که فرزندان شما در پدافند ارتش تا پای جان در میدان دفاع از ملت و آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند که در آسمان کشورمان نمی‌توانند حضور پیدا کنند و اگر وارد این فضا شوند خارج شدنشان با خودشان نخواهد بود.

 دومین کنگره ملی شهدای استان قم ۲۷ آبانماه جاری برگزار خواهد شد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت جنگنده صهیونیستی رژیم صهیونیستی اسرائیل ارتش نیروی پدافند هوایی ارتش نیروی پدافند هوایی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جمهوری اسلامی ایران پدافند هوایی دشمنان نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به پیشرفت شگرف نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در ۴۵ سال بعد از انقلاب اسلامی که کشور در همه ابعاد در شرایط تحریمی و توطئه دشمنان قرار داشته است، انقلاب اسلامی در نقطه شروع خود حتی سیم‌خواردار هم نداشت.

وی در گفتگویی که با خبرگزاری دانشجو داشته، افزود : اما انقلاب از داشته‌های خود که مردم و جوانان نخبه بود بهره برد و امروز نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در جهان حرف اول را می‌زند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: هدف اصلی ایجاد پایگاه در قطب جنوب مطالعات علمی است، یعنی جامعه علمی و نخبگانی کشور در آن حضور پیدا خواهند کرد، در همه کشورهای دنیا که پایگاه در قطب جنوب دارند ارتش‌ها صرفاً پشتیبان کننده است.

امیردریادار ایرانی تاکید کرد: ما آمادگی کامل برای پشتیبانی نخبگان و بخش‌های علمی کشور برای حضور در قطب جنوب را داریم، بر این اساس دولت در حال آماده سازی برای حضور دائمی در قطب جنوب است.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899837

دیگر خبرها

  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • توانمندی ایران و ضعف اسرائیل در آفند و پدافند/ گرایش به غرب در خاورمیانه ضعیف می‌شود
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است