Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نقش زنان ایلامی در زمان دفاع مقدس با وجود بسیاری از مشکلات، باید در کشور بیشتر معرفی شود، تصریح کرد: استقامت زنان ایلامی در زمان دفاع مقدس قابل ستایش است، ولی نقش بانوان مورد غفلت واقع شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام ، انسیه خزعلی  صبح امروز در سفر به استان ایلام ابتدا در مزار شهدای گمنام حاضر و با ادعای احترام به مقام شامخ شهدا به دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این دیدار حجت الاسلام اله نور کریمی‌تبار به نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور آنان در صحنه‌های مختلف دوران دفاع مقدس و پس از آن آن اشاره و با بیان اینکه  استان ایلام تنها استان شیعه نشین کشور در غرب ایران است، گفت: این استان مشهد شهیدان است، مردم ایلام در دفاع مقدس افتخاری برای کشور شدند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه نقش شیر زنان ایلامی در زمان دفاع مقدس با وجود بسیاری از مشکلات، باید در کشور بیشتر معرفی شود، تصریح  کرد: استقامت زنان ایلامی در زمان دفاع مقدس قابل ستایش است، ولی نقش بانوان استان مورد غفلت واقع شده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه  دشمن مسئله حجاب را مورد هجمه قرار داده و باید پاسخ به این هجمه ها از روش های مختلف داده شود، یادآور شد: نقش زنان استان در اربعین باید رسانه ای شود، بخش عمده از خدمات به زائران به وسیله زنان استان انجام می‌شود.

کریمی تبار با اشاره به لزوم اقدامات فرهنگی در ایام اربعین، افزود: دولت باید در این زمینه به استان به خصوص بودجه فرهنگی به استان توجه شود.

جام کنفدراسیون والیبال زنان آسیا| ثبت یک شکست دیگر در کارنامه تیم ایران کلینیک حقوقی زنان و خانواده در کرمانشاه راه‌اندازی شد واکنش معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

وی با بیان اینکه استان ایلام دارای 16 سال عقب ماندگی در کشور است، زیرساختی مثل راه آهن، بزرگراه در استان وجود ندارد، تصریح کرد: اقدامات خوبی برای توسعه زیرساخت های اربعین در استان انجام شده ولی نیاز است توجه بیشتری به استان شود.

 کریمی‌تبار با بیان اینکه سفرهای شهرستانی استاندار ایلام قابل تقدیر است، ابراز کرد: بانوان استان پیشینه عظیمی در بحث اشتغال دارند، الان فرهنگ اشتغال در استان ضعیف است که باید تلاش شود به ظرفیت های استان مثل صنایع دستی برای رونق اشتغال در استان استفاده شود.

انتهای پیام/180/ن

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه ایلام زنان ایلام نقش زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری ظهر شنبه در نشست ستاد اربعین استان مرکزی اظهار کرد: سال گذشته بیش از ۶۵ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند.

وی با بیان اینکه استان مرکزی به عنوان استان معین ایلام در بحث ستاد اربعین است، افزود: استان مرکزی در مسیر تردد بسیاری از استان‌ها و میزبان زائران در کریدور شمال به جنوب قرار دارد از این رو باید از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین بهره گیری شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با اشاره به ملاحظات امنیتی در اربعین امسال تصریح کرد: در این شرایط تشکیل مواکب در مسیر ترددی زائران در استان، مرز مهران و عراق باید براساس نیاز سنجی و جانمایی ستاد اربعین و ستاد عتبات عالیات این استان صورت پذیرد.

نظری ادامه داد: مجموعه‌هایی که قصد راه اندازی مواکب را دارند باید از طریق ستاد اربعین این مهم را پیگیری کنند و مکان موکب را در مکان اعلامی از سوی ستاد قرار دهند.

وی تاکید کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی به هیچ وجه نباید بدون هماهنگی به مطالبات موکب‌ها در خصوص تأمین نیاز مواد غذایی پاسخ دهد.

رئیس ستاد اربعین استان مرکزی تصریح کرد: امسال باید ستاد اربعین به بهترین شکل مدیریت شود و شرایطی در پیاده روی اربعین حسینی فراهم شود که تنها دغدغه افراد زیارت باشد که در این راستا باید تمام ظرفیت استان و دستگاه‌های اجرایی بکارگیری شود.

نظری عنوان کرد: با توجه به اقدامات خوب صورت گرفته در سال گذشته، ستاد اربعین استان در بین ستاد اربعین کشور حائز رتبه برتر شد که می‌طلبد اقدامات انجام شده سال گذشته، به عنوان پایه و اساس مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: تلاش بر این است که اعزام زائران به عتبات عالیات از مبدا استان مرکزی به صورت ریلی انجام شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌ها باید هر چه سریع‌تر ستاد اربعین را تشکیل داده و اداره کل صنعت و معدن و تجارت استان نیز جلساتی را با حضور نمایندگانی از صنایع و ستاد اربعین تشکیل دهد.

کد خبر 6090195

دیگر خبرها

  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • تخصیص ۶۰۰ میلیون یورو برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین