Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ارمنستان در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین ۲۰۲۲ در حوزه پهپادی با بیان اینکه پیشرفت پهپادی ایران با وجود محدودیت دستاورد بزرگی است، گفت: مسابقات در شرایط یکسان و دوستانه برگزار شد. - اخبار استانها -

سرپرست تیم ارمنستان در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی نظامی شکار شاهین 2022 در حوزه پهپادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن اشاره به حضور ارمنستان در دوره‌های قبلی این مسابقات اظهار داشت: توصیفاتی را از ایران شنیده بودیم اما با حضور در این کشور ایران را از آنچه توصیف شده بود بسیار بهتر دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آنچه که قبلا شنیده بودیم با چشمان خود دیدیم و آنچه گفته بودند قسمت کوچکی از آن چیزی بود که امروز دیدیم و آنچه که می‌گوییم از سر تعارف نیست و عین حقیقت است و از طرف دیگر در برگزاری این مسابقات شرایط را به صورت عادلانه برای همه تیم‌ها مهیا کرده بودند.

سرپرست تیم ارمنستان در مسابقات شکار شاهین 2022 با بیان رفتار و خدمات به همه تیم‌ها یکسان بود، ابراز داشت: همه امکانات و ملزومات پیش‌بینی شده است و از لحاظ تدارکات نیز اقدامات خوبی انجام شده است.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های جانبی و پیش‌بینی ویژه برنامه‌ها در ایام فراغت گفت: همه چیز بسیار خوب بود و بهترین خاطره برای ما حضور در باغ فین و کاشت گل محمدی به عنوان نماد صلح دوستی بود و این گل از ما در این جا به یادگار ماند.

سرپرست تیم ارمنستان در مسابقات شکار شاهین 2022 گفت: با حضور در این دوره از مسابقات سعی در کسب تجربه داشتیم و فرماندهان و ژنرال‌های ما به این نتیجه رسیدند که در این مسابقات پهپادی شرکت کنیم.

وی ضمن اشاره به آیین‌نامه مسابقات شکار شاهین گفت: با آگاهی از این وضعیت تمامی‌ تیم‌ها از ما حمایت کردند و در مسابقات حضور پیدا کرده و در بخش‌های دیگر شرکت کردیم و تمامی مسابقات از مراحل اول تاکنون در شرایط یکسان بوده و همه بخش‌ها در فضای دوستانه و یکسان برگزار شد.

رهگیری و انهدام اهداف متخاصم توسط پهپاد کرار با تیربار اخگررزمایش ‌پهپادی ارتش| نمایش توانمندی پهپادی ارتش با مانور 150 پهپاد بدون سرنشینانهدام اهداف در ساحل و دریا توسط پهپادهای نیروی دریایی ارتش

سرپرست تیم ارمنستان در مسابقات شکار شاهین 2022 تصریح کرد: ‌‌پیشرفت ایران در ‌حوزه پهپادی شگفت‌آور بود و ایران با توجه به این محدودیت‌ها اگر تا به این حد پیشرفت کرده یک نتیجه و دستاورد بزرگ است.

انتهای پیام/801/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پهپادهای ایران پهپادهای ایران سرپرست تیم ارمنستان مسابقات شکار شاهین شکار شاهین 2022

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۴۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اولین روز از سفر رسمی‌اش به ارمنستان وارد ایروان شد تا برنامه مبادلات فرهنگی با این کشور را توسعه دهد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور ـ رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ـ که توسط مقامات ارشد ارمنی و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران استقبال شد، طی ضیافت شامی در سفارت جمهوری اسلامی ایران به بحث و تبادل‌نظر در مورد موضوعات و مسایل فرهنگی پرداخت.

در جریان این سفر که نشان‌دهنده حسن نیت و علاقمندی به تعمیق روابط فرهنگی بین دو کشور است، قرار است تفاهم‌نامه‌ای برای استحکام بخشیدن به همکاری‌های فرهنگی و هنری امضا شود. پاپویان (رییس مرکز امور بین‌الملل و دیاسپرای وزارت فرهنگ ارمنستان) نیز ابراز امیدواری کرد که این سفر به تحکیم و گسترش روابط فرهنگی دوجانبه منتهی شود.

 بنا بر اعلام این خبر در مدت اقامت حجت‌الاسلام و المسلمین ایمانی‌پور در ارمنستان قرار است  که با اسقف اعظم کلیسای جامع آچمیادزین،‌ وزیر فرهنگ، علوم و ورزش ارمنستان و معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگوهایی داشته باشد.

این سفر همچنین شامل دیدار با رییس دانشگاه دولتی ایروان و ملاقات با اساتید و دانشجویان رشته ایران‌شناسی و زبان و ادبیات فارسی می‌باشد و انتظار می‌رود که به توسعه همکاری‌های دانشگاهی و فرهنگی بین دو کشور کمک کند.

با امضای برنامه‌های مبادلات فرهنگی میان ارمنستان و ایران دو کشور در انتظار فرصت‌های جدید برای ارتباطات عمیق‌تر و مبادله تجربیات در زمینه‌های فرهنگی، زبانی، هنری و آموزشی هستند.

در این سفر، حمید مصطفوی (مدیر کل اداره‌کل مبادلات فرهنگی سازمان‌های بین‌المللی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) و حسین دیوسالار (مشاور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی) حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ارمنستان چه می‌کند؟
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه/اوکراین ۳۰۰ هزار پهپاد می‌خرد
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه
  • شکار جوجه عقاب توسط شاهین و واکنش عقاب‌ها
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • مجارستان جلوی کمک نظامی اتحادیه اروپا به ارمنستان را گرفته است
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • جراح ماهی ؛ از جالب ترین شگفتی های خلقت با 30 سال عمر (+عکس)