Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات و مطالباتی که مردم استان با آن مواجه هستند، درون استان قابل بررسی و پیگیری نیست و در سطح ملی مورد واکاوی و بررسی قرار می‌گیرد. همچنین معضلات موجود در دستگاه‌های اجرایی خراسان‌ رضوی نیز به سازمان‌های مربوطه در سطح ملی ارجاع می‌شود و تحت پیگیری قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمسعود میرکاظمی امروز، چهارم شهریور ماه، در حاشیه برگزاری میز ارتباطات با مردم که در استانداری خراسان‌ رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سفرهایی که در اولین سالگرد تشکیل دولت سیزدهم صورت می‌گیرد، با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات موجود در استان بوده و چاره‌اندیشی در خصوص معضلات خراسان‌ رضوی در دست بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد. همچنین بررسی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی نیز در دستور کار قرار دارد.  

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور با سفر به خراسان‌ رضوی به بررسی مشکلات بودجه‌ای این استان می‌پردازد و راهکارهایی را جهت تسریع و تسهیل حل معضلات بودجه‌ای این استان ارائه خواهد داد.

بسیاری از مشکلات و مطالبات مردم خراسان‌ رضوی باید در سطح ملی بررسی شود 

میرکاظمی ادامه داد: طی جلسه امروز در مشهد بحث‌ها و مشکلات متعددی مطرح شد که تمام آن‌ مهم و حائز اهمیت بوده و جهت پیگیری ثبت شد.  

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: در موضوع اصلاح یارانه‌ها باید به ضرورت پرداخت مابه‌التفاوت هزینه‌ها توجه شود تا موفق به حفظ قدرت خرید مردم در شهریور سال جاری باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور هفته دولت سطح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، مهرداد عظیمی معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در همایش روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: هرچقدر از اقتصاد دولتی فاصله بگیریم و بخش خصوصی را فعال کنیم موفق‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه عملکرد وزارت کار در بخش‌های مختلف قابل توجه بوده است، افزود: در کاهش نرخ بیکاری شاهد اتفاقات موثری در این دولت بوده‌ایم.

معاون ویزر کار، تعاون و رفاه اجتماعی اذعان کرد: در راستای توجه به امنیت معیشتی مردم نیز کالابرگ الکترونیکی را پیش بردیم و کاهش ۱۴ درصدی صدمات حین کار یک رقم چشمگیر است.

عظیمی، آموزش مهارت را رسالت اصلی سازمان فنی حرفه‌ای کشور خواند و گفت: تلاش این است که ۵۰ درصد ظرفیت جوارکارگاهی را توسعه دهیم.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بیان کرد: اساسنامه سازمان در مجلس شورای اسلامی مصوب شد و یکی از بندهای آن، این است که دولت مکلف شده بخشی از بودجه عمرانی سالانه دستگاه‌ها را صرف آموزش مهارت کارگران کند.

وی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت‌های اثرگذاری است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی بهترین و ارزشمندترین ظرفیت کردستان محسوب می‌شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: نقش ممتاز و برجسته مردم کردستان غیرقابل انکاری است و با افتخار ایرانی جماعت به وجود کردستان قهرمان افتخار می‌کند.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در عرصه های مختلف کردستانی ها درخشیده اند، گفت: کردستان بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب کرده و باید در مورد آن بیشتر صحبت شود.

عظیمی اعلام کرد: برگزاری آیین‌های سنتی و محلی کردستان فرصت ارزشمندی برای معرفی ظرفیت‌های کردستان است و باید همه مردم در معرفی ظرفیت‌های استان نقش ایفا کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901540

دیگر خبرها

  • بخشی از بودجه عمرانی همه دستگاه‌ها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • پیگیری مشکلات کارگران در بهارستان
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • بخشی از بودجه عمرانی دستگاهها صرف آموزش کارگران می‌شود
  • شورای شهر مشهد با پیگیری ویژه رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم را به سرانجام برساند
  • پیگیری ویژه شورای شهر مشهد برای رفع کمبود پارکینگ اطراف حرم رضوی
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان