Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، انیسه خزعلی روز جمعه در نشست فعالان حوزه زنان استان ایلام اظهار داشت: برای رفع نیاز استان ایلام در مورد پزشکان متخصص ناباروری، با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رایزنی لازم برای تامین این نیروها انجام خواهد گرفت.

وی به صندوق ضمانت زنان بدسرپرست و بی سرپرست اشاره و اضافه کرد: این صندوق با همکاری وزارت خانه های امور اقتصادی و دارایی ، تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مشکل ضامن زنان برای اخذ تسهیلات را مرتفع می کند و اعتبارات این صندوق نیز تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون رئیس جمهور یادآور شد: مشاوره های امور خانواده در دولت قبل جنبه تشریفاتی داشتند اما در دولت سیزدهم مشاوره های دستگاه ها دارای چارت های اداری پست مشخص و معتبر دارند و امکان اعمال نظر و حضور در جلسات را دارند تا برای بهره گیری از ظرفیت های راکد خانم ها ورود کنند.

خزعلی تاکید کرد: باید دستگاه ها هر سه ماه یکبار گزارشی از وضعیت کار و بیکاری بانوان را ارائه دهند و دورکاری و کسر ساعت کار بانوان دارای فرزند کوچک تا ۶ سال اعمال شود.

وی افزود: برای حمایت از کسب و کارهای بانوان در حوزه های مختلف از جمله مشاغل روستایی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، کشاورزی، تعاونی ها و مشاغل خرد بانوان تسهیلات و مشوق های کارافرینی و اشتغال زایی داده می شود. 

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به همایش بزرگ اربعین اشاره کرد و خواستار ایجاد تجهیزات و امکانات ویژه بانوان در ایام اربعین ایجاد شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: عدم استفاده از توانمندی و پتانسیل های بانوان به طور قطع در آینده جامعه را به چالش جدی خواهد کشید.

سارا فلاحی یادآور شد: چله دوم انقلاب باید چله تاثیرگذاری زنان باشد و باید در سطح کلان بانوان فقط در تریبون ها مورد نوازش کلمات گفتاری قرار نگیرند بلکه عملیاتی و اجرایی از ظرفیت زنان در جامعه استفاده شود.

وی ادامه داد: زنان استان ایلام در دوران دفاع مقدس، زمان سازندگی و بعد از جنگ و امروز که کشور در حساس ترین شرایط تاریخ انقلاب قرار دارد،  همواره نقش آفرین بوده اند.

 فلاحی یادآور شد: فضاهای گشوده شده بر روی زنان، متناسب با پتانسیل آنها نیست در حالی که باید از توانمندی های زنان در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی بیشتر استفاده شود. 

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فضای رفاهی و ورزشی برای زنان به واسطه نبود اعتبارات بسیار کم است و پارک، مجتمع های بزرگ ورزشی، باشگاه های اختصاصی ویژه بانوان وجود ندارد.

وی به حوزه آسیب‌های اجتماعی زنان اشاره کرد و گفت: برای آسیب‌های اجتماعی انتظار می رود که بودجه هایی متناسب با این آسیب ها در نظر گرفته شود و در سفر رییس جمهوری به ایلام زنان به لحاظ اختصاص دادن اعتبار حذف شدند و ما مصوبه ای برای زنان نداشتیم که این امیدواریم این خلا را پر شود.

برچسب‌ها ایلام انسیه خزعلی دولت مردمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام انسیه خزعلی دولت مردمی ایلام انسیه خزعلی دولت مردمی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام