Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:44:18 GMT

اینترنت ۵G در چند قدمی مازندران

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۵۴۷۱

اینترنت ۵G در چند قدمی مازندران

نوروزی مدیرکل مخابرات منطقه مازندران با بیان اینکه با اجرای فیبر نوری در۱۸۳ نقطه از سایت‌های همراه اول بستر زیرساختی واگذاری تکنولوژی ۴G و ۵G مهیا شد، گفت: تکنولوژی ۵G در شهرستان‌های ساری، بابل، آمل و کلارآباد تا پایان سال راه اندازی می‌شود.

او افزود: طبق برنامه زمانبندی همه سایت‌های همراه اول در شهرستان‌های ساری و بابل به تکنولوژی ۴G و TD.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

LTD مجهز می‌شوند، همچنین با عنایت به ضرورت پوشش ارتباطی سراسر استان تعداد ۷۰ سایت همراه اول در ظرف ماه‌های جاری در استان راه اندازی می‌شود.

نوروزی درباره سهولت در دریافت پهنای باند، گفت: به منظور گسترش خدمات نوین ارتباطی باند پهن، ایجاد عدالت در حوزه ارتباطات، پایه گذاری اقتصاد دیجیتال و نهایتاً در راستای تحقق استان دیجیتال علاوه بر اجرای ۶۷۰ کیلومتر فیبرنوری از محل USO با پیگیری‌های نمایندگان شهرستان بابل مجوز اجرای ۴۷۰ کیلومتر فیبر نوری از محل USO در سفر ریاست جمهوری عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز آغاز شد.

او در ادامه به برنامه‌های پیش رو در استان اشاره کرد و افزود: توزیع متوازن امکانات ارتباطی در استان از برنامه‌های پیش روی مخابرات منطقه مازندران می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت وزارت ارتباطات مخابرات مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، روز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ مصادف با روز جهانی روانشناس و مشاور، آئین بزرگداشتی به مناسبت این روز جهانی با حضور اساتید گروه روانشناسی و دانشجویان، مسئولان دانشگاه و مهمانانی برجسته در سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد، برنامه‌های متنوعی اجرا و موجب ایجاد شور و شعف در بین حاضرین شد.

این مراسم هر ساله به پاس گرامی‌داشت زحمات و تلاش‌های اساتید و دانشجویان گروه روانشناسی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

علی ابراهیم‌نژاد شیروانی، دبیر انجمن علمی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل با تشریح برنامه‌های اجرا شده توسط این انجمن، افزود: برنامه‌های متعدد آموزشی و فرهنگی در جهت افزایش توان علمی دانشجویان با همکاری اساتید گروه، اجرا شده است.

وی ادامه داد: آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس در واحد بابل با استقبال گسترده دانشجویان مواجه شد و این موضوع سبب می‌شود تا برنامه‌های این چنینی را بیشتر در دستور کار داشته باشیم.

خبرنگار: خلیل قنبری

انتهای پیام/

کد خبر: 1228835 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • عزیمت زائران مازندرانی به عمره مفرده
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب در مازندران
  • تولید بیشتر توت فرنگی با روش علمی
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد