Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه گفت:مساجد، مبلغان و دولتمردان و تمامی کسانی که احساس مسئولیت می‌کنند باید با آسیب‌های جامعه مقابله و به فکر اصلاح امور باشند تا بتوان از فیوضات جامعه اسلامی استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، ماموستا مامد کلشی‌نژاد در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اهل‌سنت ارومیه، با دعوت عموم نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات و با اشاره به مشکلات عفاف و حجاب در جامعه، اظهار داشت: دشمنان با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف مجازی سعی می‌کنند تا جوانان را نسبت به ارزش‌های دینی بی‌تفاوت کنند و در این راه نیز از چیزی دریغ نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این راستا باید از دولت‌ها حمایت شود تصریح کرد: تلاش دولت‌ها باید برای مهیا ساختن فضای فرهنگی جامعه که در حال مسموم شدن است باشد. باید روحانیان در مساجد، مبلغان و دولتمردان و تمامی کسانی که احساس مسئولیت می‌کنند  در این راه تلاش کنند تا بتوانند جلو آسیب را گرفته و به فکر اصلاح امور باشند و از فیوضات جامعه اسلامی استفاده کرد.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه، با اشاره به اینکه ضامن خوشبختی جامعه انسانی در شش مورد است که عمل به آن در قالب گروه‌ها، دولت‌ها و افراد می‌تواند منشا خیر و سعادت باشد، بیان کرد: یکی از آنها دین و دینداری است چون اگر دین در جامعه نباشد،محکوم به نابودی و فنا است.

وی به لزوم علم و دانش در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر در هر جامعه‌ای علم و فناوری وجود داشته باشد آن جامعه رشد کرده و خوشبختی و سعادت خود را به دست می‌آورد.

ماموستا کلشی‌نژاد تصریح کرد: همچنین کسب ثروت حلال نیز از سایر مولفه‌ها برای خوشبختی جامعه است و پایه‌ریزی آن با برنامه‌ریزی دقیق و مدون دین مبین اسلام امکان‌پذیر بوده و باید از ربا و کلاهبرداری دوری کرد.

وی با تاکید بر مروت، مردانگی و جوانمردی در جامعه، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان دین‌مدار اسلام که از ثروت حلال و خوبی برخوردار بودند اما با جوانمردی خود به مدت هشت سال با دشمن جنگیده و از کیان میهن دفاع کردند و توانستند جامعه را از هجوم دشمن نجات دهند.

امام جمعه اهل‌سنت ارومیه، به موضوع عفو و گذشت در جامعه برای رسیدن به خوشبختی اشاره کرد و افزود: اگر عفو و گذشت در جامعه باشد آن را به سوی خوشبختی و سعادت می‌کشاند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه: علاقه و حب اهل‌بیت(ع) روز به روز در جامعه گسترده‌تر می‌شودامام جمعه اهل سنت ارومیه : دشمن به دنبال تبلیغات سوء علیه حجاب در جامعه است

وی در پایان تصریح کرد: همچنین موضوع سلامتی از مهمترین مسائل جامعه است و اگر نباشد جامعه به خطر می افتد و نمی‌توان به دنبال علم و علم آموزی و کسب روزی حلال رفت.

انتهای پیام/ن

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی امام جمعه اهل سنت ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ سعیدی در دیدار با ماموستا احمدی امام جمعه بوکان ضمن تقدیر از زحمات وی گفت: کار و رسالت علماو ائمە رسالتی بسیار سنگین ارزنده و پرافتخار است و ما قدردان خدمات و تلاش‌های ارزنده شما در بسط و توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی و قرآنی هستیم.   ماموستا احمدی امام جمعه بوکان نیز در این دیدار ضمن تبریک پیروزی غرورآفرین سپاه پاسداران و وعده صادق و تنبیه رژیم اشغالگر قدس گفت وجود سپاه و بسیج در کشور موجب آرامش و ایجاد امنیت در جامعه شده و باید قدردان این نعمت اللهی باشیم.   در ادامه فرمانده سپاه بوکان به همراه جمعی از فرماندهان نظامی با حضور در منزل امام جمعه سابق بوکان با ماموستا خلیفه زاده دیدار کردند.   ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرماندهان نظامی و سپاهی تصریح کرد: وحدت مسلمانان اهل تسنن و تشیع در کشور در سایه جمهوری اسلامی ایران و نظام مقدس و صمیمیت اقوام و مذاهب در همه عرصه ها، جلوه‌های زیبایی در همدلی مسلمانان را در ایران اسلامی خلق کرده است.   فرمانده سپاه بوکان نیز در این دیدار گفت: امامان جمعه در حفظ دوام و بقای آرمان‌های انقلاب اسلامی و صیانت از حقوق شهروندی نقش و مسئولیت دوچندان دارند.   در پایان از زحمات خدمات و تلاش‌های ارزنده و همچنین سوابق مبارزاتی و فعالیت‌های علمی و حوزوی ماموستا خلیفه زاده امام جمعه سابق بوکان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح هتل در ارومیه
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند