Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:03:07 GMT

دولت سیزدهم در جایگاه خدمت گذاری به مردم قرار دارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۶۴۶۷

دولت سیزدهم در جایگاه خدمت گذاری به مردم قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع شهر کرمانشاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: هفتم شهریور اول ماه صفر و مصادف با ورود کاروان کربلا به شام است و وظیفه حضرت زینب (س) تبیین قیام عاشورا بود و در بیداری افکار عمومی تأثیر بسزایی داشتند و رهبری بر موضوع جهاد تبیین تاکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم وضعیت گذشته و هم وضعیت حال کشور را باید تبیین کنیم و امروز جمهوری اسلامی دارای قدرت و صلابت است و مواضع رهبری را در جهان بررسی می‌کنند زیرا ایشان صاحب نظر هستند.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: هشت شهریور انفجار دفتر رئیس جمهوری و شهادت هیئت دولت است و کمتر از ۲ ماه شهیدان رجایی و باهنر متصدی بودند اما آنها برای تمام مسئولان و مردم الگو شدند و نحوه زندگی آنها برای همگان الگو شد و این روزها هفته دولت نام گرفت.

علما بیان کرد: آیت الله رئیسی ۴۰ سال است که با سلامت کامل زندگی کرده و همواره در جایگاه خدمت به مردم قرار داشته و کارها باید به نحوی صورت گیرد که شور و نشاط در جامعه ایجاد شود و رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند.

وی اضافه کرد: وزرای دولت نیز در حال خدمت رسانی به مردم هستند و مقابله با جنگ تبلیغاتی دشمن و ساماندهی فضای مجازی، عدالت ورزی و احیای امید و اعتماد عمومی از جمله انتظارات رهبر معظم انقلاب از دولت سیزدهم است.

امام جمعه کرمانشاه با تشکر و قدردانی از دست اندرکاران اجلاسیه پیرغلامان حسینی، گفت: نوزدهمین اجلاسیه تجلیل از پیرغلامان حسینی به خوبی در استان کرمانشاه با حضور ۳۰۰ مهمان داخلی و خارجی برگزار شد که نشان از برنامه ریزی مسئولان داشت.

بازگشایی مرز خسروی اتفاقی خوب برای میزبانی از زائران اربعین است

علما با اشاره به بازگشایی مرز خسروی، خاطرنشان کرد: مرز تاریخی و بین المللی خسروی با تلاش استاندار کرمانشاه و مسئولان استان بازگشایی شد و شاهد تردد زائران دردایام اربعین خواهد بود.

کد خبر 5573374

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه ایت الله علما مصطفی علما دولت سیزدهم هفته دولت خطبه های نماز جمعه هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین افتتاح طرح عمرانی خراسان رضوی شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا

خودروی پراید که در جایگاه سوخت جانبازان آستارا اقدام به سوخت گیری می کرد، دچار آتش سوزی شدید شد و مسئولان جایگاه بلافاصله اقدام به قطع سیستم سوخت رسانی کردند اما خودرو آتش گرفت و خاموش نشد.

خوشبختانه  این حادثه تلفات جانی در پی نداشته است.

به گفته  اردشیر هوشیار رییس شرکت پخش فراورده های نفتی شهرستان آستارا به دلیل آسیب به جایگاه جانبازان فعلا امکان سوخت گیری در آن وجود ندارد و مسئولان جایگاه و شرکت پخش در حال رفع نواقص و ایرادات هستند تا بتوانند کار را به روال عادی بازگردانند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است | توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • آتش سوزی در جایگاه سوخت سی ان جی آستارا
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری