Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس نماز عبادی-سیاسی  و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته نیز با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

گچساران: بیداد فقر و بیکاری در بام نفت ایران

حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:هفته دولت را به همه دولتمردان خدوم در سطح کل کشور و در شهرستان تبریک عرض می کنم و موفقیت آنها را از درگاه خداوند منان نیز مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:مقام معظم رهبری توصیه هایی به دولت سیزدهم داشتند و در دیداری هم دولتمردان فرمودند که رئیس جمهور محترم در بحث انتخابات شعارشان دولت مردمی بودند و این نکته به معنای واقعی کلمه مهم است و باید بین مردم باشید و توجه ویژه به مردم هم داشته باشید و البته هم نباید از نخبگان غفلت کرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:بنابراین رهبرانقلاب باز هم فرمودند که انتظار این است که دولت مسئله فسادستیزی را بسیار توجه کند و دولت به عدالت توجه کند و حرکت جهادی و انقلابی در دستور کار باشد که باعث می شود اعتماد مردم به دولت هم زیاد شود.

خطیب جمعه گچساران گفت:بنابراین تلاش دشمن این است که بین دولت و مردم فتنه کند و جدایی بیاندازد.بنابراین دولت باید معنوی باشد و حتی ظاهر دولتمردان و کارکنان دولت هم باید یک ظاهر دینی باشد و باید در عمل و رفتار با مردم نیز صادق بود.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:نیاز است که دولت سیزدهم و زیرمجموعه دولت تا دورترین نقاط کشور، مسئولین همه پرهیزگار و دلسوز مردم باشند و جهادی و شبانه روز هم پای کار به جهت رفع مشکلات مردم باشند.

وی افزود: تلاش برای فقر زدایی و کم کردن فاصله طبقاتی از دیگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب به دولتی ها بود،و نکته بعد هم اینکه مبارزه با جنگ روانی دشمن بسیار حائز اهمیت است و باید با دشمن مقابله کرد.

امام جمعه گچساران اظهارکرد:در بحث برجام نیز هشت روز طول کشید تا آمریکا جواب بدهد و وقت کشی کردند، اما رئیس جمهورکشور قرص و محکم و با تبعیت از رهبری می فرمایند ما مشکلی در این خصوص نداریم یعنی اینکه چه کشوری نیازمند انرژی است و چه کشورهایی وجود دارند که به بنزین و امنیت نیازدارند که به حمدالله ایران اسلامی از تحریم ها عبور خواهد کرد و کارخانجات تعطیل شده را هم احیاء می کنیم.

خطیب جمعه گچساران گفت:رئیس جمهور محترم بازهم فرمودند که نیاز شما به ما خیلی بیشتر است و ما هیچوقت از حق ملت مان نخواهیم گذشت و براساس منطق و اهداف مان توافق می کنیم.

وی افزود:مقام معظم رهبری چند بار فرمودند که دشمن اینگونه القا می کند که ملت دست از دینداری بردارند که باید به دشمن جواب داد و جهاد تبیین کرد.نکته بعد اینکه لازم می دانم از مسئولین ،مردم و بسیجیان که در جهت مهار آتش سوزی کوه خامی تلاش کردند نیز قدردانی کنم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد:با مهندس کاهکش مدیرعامل شرکت نفت وگاز گچساران  تلفنی صحبت کردم که فرمودند چاه شماره 13نرگسی به بهره برداری رسید که در روز 2هزار بشکه نفت فقط آن یک چاه تولید می کند، که این موفقیت را ارج می نهیم  و انتظار هم این است که جوانان بیکار گچساران هم توجه ویژه ای شود اگرچه شرکت نفت و گاز گچساران 650هزار بشکه در روز نفت تولید می کند.

خطیب جمعه گچساران گفت:به رئیس جمهور محترم و دولتمردان عرض می کنم توقع این است مشکل بیکاری، مسکن و فقر شهرستان گچساران همانگونه که در تولید نفت ویژه عمل می کند، ویژه هم دیده شود  و انتظار این است عدالت هم برای گچساران به شایستگی رعایت شود.

حجت الاسلام حجازی ادامه داد:جوانان گچساران بیکار و فقر در گچساران بیداد می کند و وزیر محترم نفت تقوا را مراعات کند و گچساران را به صورت ویژه ببیند.این همه نفت در گچساران استخراج می شود و بایستی وضع مردمش نیز این بهتر باشد و عدالت هم رعایت شود.

 

سوق: وقت کشی آمریکا نشانه استیصال آنهادر مواجهه با ایران است

خطیب نماز جمعه سوق در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به هشتم شهریور انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر و روز تروریسم و هفته دولت گفت: دولت سیزدهم خدمات ارزشمندی از جمله مهار کرونا ، واکسیناسیون عمومی، سفرهای استانی و دیدار با مردم و شنیدن دغدغه های مردم که در طول یک سال ۳۱ سفر استانی بسیار اقدامی جهادی و زیبا بود را در این یکسال انجام داد.

حجت‌الاسلام مهدی کیانی اصل افزود: تابستان بدون خاموشی با توجه به اینکه امسال یکی از سالهایی بود که گرمای بی سابقه ای داشت ، هرچند که متاسفانه در استان ما به خاطر بی توجهی و بی تدبیری بعد از سیلاب ها مردم مشکل برقی داشتند و قطعی مکرر برق خسارت های میلیاردی را به مردم وارد کرده که باید حتماً اداره برق جبران خسارت کند.

وی تصریح کرد: پرداخت مزایا و حقوق بدون تاخیر کارمندان ، دیپلماسی منطقه‌ای ، افزایش صادرات نفت ، پرداخت بدهی های دولت ، قبل عدم استقراض از بانک مرکزی از اقدامات خوب یک سال گذشته دولت سیزدهم بوده اما متاسفانه گرانی‌های افسارگسیخته و عدم نظارت ها عملکرد خوب دولت را زیر سلطه خودش قرار داده است و امروز مطالبه مردم ، مبارزه با گرانی و فساد ، برپایی عدالت ورزی ، احیای اعتماد و امید به مردم و ایجاد تحول در قوه مجریه است.

کیانی اصل در بخش دیگر سخنان خود با توجه به وقت کشی امریکا در برجام بیان داشت: آمریکا با وقت کشی و تعلل می خواهد ایران را دچار سختی و فرسایش کند و با فضاسازی داخلی توسط دلدادگان غرب ، دولتمردان نظام اسلامی را در کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های استکبار وادار کند، اما انها بدانند که ملت ایران هرگز از منافع و مصالح حقیقی خود کوتاه نخواهد آمد.

امام جمعه سوق ادامه داد: ایران انقلابی راه شکوفایی اقتصادش را در تکیه بر ظرفیت های داخلی و خنثی‌سازی تحریم‌ها یافته است و این اروپا است که باید فکری برای ماههای سخت زندگی شهروندانش پیدا کند.

کیانی اصل با اشاره به اینکه سرمایه گذاری نقش تعیین کننده ای در رشد اقتصادی دارد افزود: بانک ها نقش بسزایی را در تامین سرمایه های اقتصادی دارند ، با توجه به اینکه بانکها در اقتصاد وظیفه تجهیز و تخصیص منابع مالی را به عهده دارند نقش آنها برای توسعه اقتصادی در هر جامعه ای انکار ناپذیر است.

وی ابراز داشت: بانک ها برای نظام اقتصادی می توانند نقش تیغ دو لبه را ایفا کنند یعنی هم میتوانند یک نظام اقتصادی را شکوفا کنند و هم می توانند آن نظام را به انحطاط سوق دهند.

کیانی اصل با بیان اینکه امروز یکی از همت های دولت فعلی این است که بانکداری اسلامی بدون ربا را کامل اجرا کنند بیان داشت: جریمه تاخیر ربا بوده و ربا هم حرام است و اعلان جنگ با خدا و پیامبر است.

وی ادامه داد: بانک ها حق ندارند جریمه تاخیر بگیرند اما مردم هم سعی کنند که اقساط را به موقع پرداخت کنند تا در دام ربایی که متاسفانه در جامعه هست واقع نشوند.

خطیب نماز جمعه سوق با اشاره به اینکه از وزیر اقتصاد می‌خواهیم صورت های مالی شرکت های دولتی را به صورت شفاف برای مردم منتشر کنند گفت: باید تمام کسانی که تخلف آنها در فولاد مبارکه محرز شد از کار برکنار شوند و به تخلفات آنها در مراجع صالح رسیدگی شود.

کیانی اصل افزود: باید با اشد به مجازات با آنها برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد و اعتماد مردم را به قوه قضاییه افزایش پیدا کند ، البته باید بسترهای فساد را از بین ببریم.

 

بهمئی: چالشهای امنیتی ناشی از عدم پرداختن به آسیب های اجتماعی است

 نماز عبادی سیاسی شهرستان بهمئی به امامت افروغی امام شهرستان بهمئی در مسجد صاحب الزمان این شهرستان برگزار شد گفت:هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت و اضافه کرد: مسولین در خدمت به مردم باید همه روزه شفاف و شفاف سازی کنند و این هفته بهترین زمان برای ارائه این شفافیت است.

وی ادامه داد : همه پیروزی ها به واسطه حضور و نقش پررنگ مردم است، پس باید همه چیز را در اختیار مردم آنهم بصورت شفاف باشیم .

وی در خصوص اولویت های دولت رئیسی گفت: مردم مطالبه گر وعده های دولت هستند و در همین فرصت کمی که دولت داشت، اتفاقات خوبی در زمینه های مختلف رخ داد است اما هنوز مطالبات مردم در کف میدان و بازار وجود دارد.

افروغی اظهار داشت:مهمترین عدالت در این دولت استفاده از شایسته سالاری است و دولت با تجدید نظر در مسیر عدالت محوری نزدیک شده است. فساد تنها به معنی فساد مالی نیست بلکه بسیار از فساد ها ناشی از فساد سیاسی است و نقش مسیولین بسیار پر رنگ است و با استفاده از شایسته سالاری می توان بصورت جدی با انواع فساد مقابله کرد .

وی در خصوص احیای اعتماد مردم در این دولت گفت: شفافیت با مردم و هزینه کردن تمام توان خود می تواند نقش مهمی در برگرداندن اعتماد مردم تاثیر مثبت داشته باشد و مردم هم نواقصات دولت را خواهند پذیرفت. در شهرستان بهمئی مردم به طبع شعار ها انتظاراتی دارند که با یک سیاست مدون و تدوین شده نتایج خوبی را مردم حس و لمس کنند.

افروغی در خصوص امنیت در شهرستان بهمئی گفت: ایجاد امنیت و ناامنی آن با یک روز بوجود نیامد و اگر امروز امنیت ما دچار چالش هایی شده است، نتیجه عدم پرداختن به آسیب های اجتماععی آنهم بصورت جدی و پیگیرانه است. انتظار می رود در این هفته برکات دولت و اتفاقات خوب رخ دهد که تاکنون مردم شاهد این موضوع نبوده اند.

وی در خصوص امنیت در سطح شهر گفت:همه ادارات در برقراری امنیت نقش مهمی دارند و اگر هرکدام کوتاهی انجام دهند امنیت به چالش کشیده خواهد شد پس همه باید برای برقراری امنیت،دست به دست هم دهیم و در راستای امنیت در شهرستان بهمئی تلاش دوچندان و دقت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه گچساران نماز عبادی سیاسی شهرستان بهمئی دولت سیزدهم اعتماد مردم کیانی اصل وقت کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه جدی برای مقابله با فساد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود : اگر حرام خوری و ربا رواج پیدا کند، آن جامعه نمی تواند قرآنی باشد، چراکه این جامعه آلوده است، قرآن نیز بارها بیان کرده که فهم این کتاب بر روی افراد پاک و طاهر اثر می گذارد، بنابراین باید فساد نباشد و حلال خوری در جامعه رواج یابد تا معارف دین را دریافت کنیم، رهبر معظم انقلاب از آن جهت مبارزه با فساد را جدی گرفتند که ما پذیرش بیشتری نسبت به دین داشته باشیم.

وی گفت : سفر رییس جمهور به کشور پاکستان موجب امنیت بیشتر جمهوری اسلامی در سرتاسر مرزهای ایران شد.

امام جمعه قزوین افزود : در سفر رییس جمهور به سریلانکا به غیر از مبادلات تجاری و مالی بین ۲ کشور، تولید فناوری با کمک متخصصان زبردست جمهوری اسلامی در ساخت سد آبی موجب حفظ آبروی علمی و مهندسی ایران شد.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه آمریکا با شکست‌های پشت سرهم مواجه شده است، ادامه داد: آمریکا دشمنان قسم خورده خدا و مردم سالها پیش در همین روزها در جنگ ویتنام شکست خورد، درحالی که در جاهای دیگر جهان جولان می داد.

وی تصریح کرد: آمریکا به عنوان کشوری تا دندان مسلح در ایران اسلامی طعم واقعی شکست را چشید، آن‌ها در مقابل حرکت و حضور مردم ایران و تظاهرات و راهپیمایی که با دستان خالی انجام می‌شد، شکست خوردند و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه قزوین ادامه داد: آمریکا تصور می کرد که عراق را تسخیر کرده و آن را به یکی از ایالت‌های خود تبدیل کرده است، اما به لطف بسیج مردمی و حرکت مردم عراق، این کشور استکباری به طرز مفتضحانه‌ای شکست خورد، البته در افغانستان نیز شاهد شکست حقیقی آمریکا بودیم، حتی در یمن که مردم چیزی نداشتند مجددا آمریکایی ها شکست خوردند، این روند شکست در لبنان، غزه و سوریه ادامه داشت و ایادی تحت اوامر این ها مثل داعش نیز به برکت جنبش مقاومت از بین رفت.

نماینده ولی فقیه در استان  به هفته معلم و سالروز شهادت استاد مطهری اشاره کرد و گفت: وقتی کتاب های این شهید بزرگوار را بخوانیم، نمک گیر شده و علاقه مند مطالب او می شویم، هنگامی که کتاب‌های شهید مطهری را می خوانید، دیگر توان کنار گذاشتن آن را ندارید، چون قلب و منطق ما را راضی می کند، حضرت امام صادق (ع) نیز بارها تاکید داشتند که اگر خداوند بنده‌ای را دوست داشته باشد نور ایمان را درون او روشن می کند که شهید مطهری یکی از همین بندگان خداوند بود.

امام جمعه قزوین به روز کار و کارگر اشاره کرد و یادآور شد: استان قزوین مانند استان‌های دیگر کشور از نعمت با برکت کارگر برخوردار است، به تاسی از رسول خدا (ص) دست کارگران را می بوسیم و باید مشکلات و خانواده آن‌ها که نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، برطرف شده و همواره شاد و سلامت باشند، کارگران همان افتخار جامعه ایران هستند، رسول اکرم (ص)‌ تلاش و کسب روزی حلال یک کارگر را همانند مجاهدت در راه خدا تشبیه کرده و رهبر معظم انقلاب نیز رکن اصلی اقتصاد و اقتدار کشور را کارگران می داند.

وی در ادامه به سالروز فتح اندلس اشاره کرد و گفت: مسلمانان اندلس در اوج شکوه بودند و آثار این مسلمانان هنوز مایه افتخار آن جغرافیا قرار دارد، اما دشمن نقشه کشید و بی حیایی و بی حجابی را همراه مشروبات الکلی و بی بندوباری بین جوانان اندلس ترویج کرد و بلای خانمان سوز را همانند ویروس بین مردم گسترش داد که یک مرتبه تمام عزت و اقتدار آن‌ها فروریخت و دشمن بر آن‌ها سیطره یافت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: کرد: از مدیران دستگاه قضایی قزوین، نیروهای انتظامی، بسیج مردمی و بانوان امر به معروف و نهی از منکر که وارد میدان شدند و با بدحجابان مثل خواهر و فرزند خودشان رفتار و مدارا کردند، تقدیر و تشکر داریم، از همان بانوانی که به تذکرات دلسوزان توجه کردند و رفتار خودشان را تغییر دادند نیز تقدیر و تشکر می کنیم، چراکه اعتقاد داریم عفاف و حجاب نشانه استقلال، فرهنگ متعالی، پاکدامنی بانوان، سربلندی ایران و پایگاه معنوی برای پرورش نسل های پر افتخار جمهوری اسلامی است.

وی در پایان روز جهانی مطبوعات، ورزش پهلوانی، ایمنی حمل و نقل و شوراها را گرامی داشت و برای مجموعه دست اندرکاران آن آرزوی سربلندی و موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • هر ایرانی که از این جاده بازدید کند از شکسته شدن غرور ایرانی خجالت می‌کشد
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است