Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس طاهران پور ظهر آدینه در سخنرانی بین خطبه‌های نمازجمعه میامی به میزبانی مسجد جامع این شهر با بیان اینکه برق رسانی به فرومد با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان از میامی به انجام رسیده است، تاکید کرد: سابقاً منطقه فرومد برق خود را از داورزن خراسان رضوی تأمین می‌کرد که با اجرای این طرح، خوشبختانه مشکل مردم برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشکل برق رسانی روستاهای میامی رفع شده است، افزود: در این شهرستان همچنین ۱۱ روستا گاز ندارند که در سفر اعضای کمیسیون عمرانی و همچنین معاونان وزرا به شاهرود و میامی، خوشبختانه ۱۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی روستایی میامی مصوب شده که در سال جاری اقدامات لازم برای اجرای آن انجام می‌شود.

سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه همزمان با روز دوشنبه با حضور استاندار سمنان ۸۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان میامی با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان به صورت متمرکز افتتاح می‌شود، گفت: اشتغال و سرمایه گذاری خوبی در این طرح‌ها رقم خورده است.

طاهران پور با بیان اینکه بیمارستان میامی نیز تکمیل و در دست تجهیز است، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته تجهیز این بیمارستان به زودی به اتمام می‌رسد و ما در مهرماه شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور به استان سمنان ویژه میامی اختصاص یافته است، تاکید کرد: ۴۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در شهرستان میامی در دست ساخت است که از جمله اقدامات ویژه دولت در مناطق محروم محسوب می‌شود.

سرپرست فرمانداری میامی همچنین پوشش کامل بیمه ناباروری را یکی دیگر از اقدامات خوب دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: دغدغه هزینه‌های گزاف ناباروری سبب شده بود تا گروهی از مردم توان انجام درمان را نداشته باشند که به همت دولت سیزدهم شاهد هستیم که این اتفاق رقم خورده است.

طاهران پور از طرح مدیریت هوشمند آرد و نان به مثابه دیگر طرح خوب دولت سیزدهم یاد کرد و گفت: همانطور که دولت نیز اعلام کرده قیمت نان برای مردم هیچ تغییری نخواهد کرد.

کد خبر 5573327

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت سیزدهم فرمانداری میامی گازرسانی روستایی افتتاح طرح عمرانی هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل اجلاس پیرغلامان حسینی قزوین خراسان رضوی افتتاح طرح عمرانی مشهد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس

تیم فرمول یکی فراری ایتالیا کلاه ایمنی ویژه مسابقات گرندپری میامی را به نمایش گذاشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فراری از کلاه ایمنی دو راننده‌اش یعنی شارل لکلرک و کارلوس ساینس برای گرندپری میامی رونمایی کرد.

پیش از این مشخص شده بود که اسکودریا رنگ‌های سنتی را در استیج آمریکا تغییر می‌دهد و رنگ‌آمیزی خاصی را به نمایش خواهد گذاشت. بر این اساس رنگ‌های آبی روشن به کلاه ایمنی و لباس‌های رانندگان اضافه شده است.

استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری

تیم فراری هم اکنون با 151 امتیاز در رده‌بندی تیمی فرمول یک دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود