Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس ضمن تبریک روز کارمند، چهلمین سالگرد تشکیل حزب الله لبنان و فرارسیدن هفته دولت، اظهار کرد: عملکرد هشت ماهه فرماندار پردیس قابل تقدیر است و ضمن تشکر از تلاشها، زحمات و فعالیت های شبانه‌روزی فرماندار، بنده شاهد بودم که در این مدت کوتاه جهادی کار کرده و ثمرات خوبی را هم در پی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: احصاء مسائل ۵۳۰ گانه شهرستان و اولویت‌بندی آنها بر اساس ضرورت و نیاز شهرستان که ۲۱ مسئله در اولویت قرار داده شده تا ان‌شاءالله با پیگیری‌های جهادی مسوولان در همین دولت به نقطه مطلوبی خواهد رسید. 

امام جمعه پردیس بیان کرد: اهتمام در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی آغاز شده است و ان‌شاءالله حمایت‌های مسوولان در این زمینه به صورت جهادی و انقلابی صورت پذیرد تا در آینده نزدیک بتوانیم حرفی برای گفتن با عملی شدن وعده ها و حمایت ها داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی افزود: مبارزه با فساد، تقویت امنیت، محرومیت‌زدائی و توجه بیشتر به مناطق کم برخوردار و محروم، بیمارستان، آرامستان، مسکن مهر، مترو، فاضلاب شهری، مدیریت بحران، ساماندهی سگ‌های رهاشده در سطح شهر،  مدیریت و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز که تا امروز رها شده و فسادهایی را در پی داشته رسیدگی شود.

وی ادامه داد: چند مسئله در شهرستان وجود دارد که اگر به زودی با راه حل قانونی مرتفع نشود آسیب های جبران ناپذیری در پی خواهد داشت که ابتدا ساخت و سازهای غیرمجاز است زیرا اینگونه ساخت و سازها تا به امروز با بی تفاوتی و یا منفعت طلبی برخی از مسوولان مربوطه در گذشته اتفاق افتاده است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: افرادی که غیرمجاز ساخته اند هم در این زمینه مقصر هستند، اما امروز انشعابات آب، برق و گاز به آنها داده نمی‌شود و ساکنین با مشکلات فراوانی روبرو هستند و زندگی برای آنها سخت می‌گذرد.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: اسناد مالکیت مردم بومهن نیز بعلت نداشتن اسناد مالکیتی گیر افتادند یعنی می‌خواهند سند بگیرند، می‌گویند باید بسازید تا سند بدهیم؛ و وقتی می‌خواهند بسازند، می‌گویند باید سند بیاری تا مجوز بدهیم، این مردم چه گناهی کردند که اینطوری باید بسوزند و مجبور بشوند بروند به دنبال ساخت و سازهای غیرمجاز و باید به این موارد رسیدگی شود.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت‌های فرهنگی، عنوان کرد: تا می‌توانید جهت ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی و مذهبی وقت گذاشته، پیگیری کرده و حمایت کنید تا این زیرساختها انجام پذیرد و مجموعه های فرهنگی و مذهبی به استقلال بالایی برسند.

حجت الاسلام حسینی افزود: اگر حوزه فرهنگی و مذهبی شهرستان رشد نکند در هویت بخشی شهرستان خواهیم باخت و شهرستانی خواهیم داشت با ضعف فرهنگی و قدرت گرفتن و میدان داری ضدفرهنگی و مذهبی بسیار زیاد.

امام جمعه پردیس ضمن اعلام توصیه هایی به مسوولان پردیسی، تاکید کرد: پس از پذیرفتن این مسئولیت و شروع فعالیت‌های جهادیِ موفقیت‌آمیز، لازم است با استفاده از تمام ظرفیتهای شهرستان بدون مرزبندی جناحی و سلیقه‌ای اقدام کنید.

وی ادامه داد: مراقبت از اینکه مسئولیت و درگیر کارِ دولتی شدن، شما را از روحیه مردمی بودن جدا نکند و بین شما و مردم فاصله ایجاد نکند و مرتب مردم را در جریان فعالیت‌ها و اقدامات جهادی خود قرار بدهید و اطلاع رسانی به موقع و واقعی داشته باشید.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: از انتقادها، تذکرات و پیشنهادهای دلسوزانه مردم از هر قشری که هستند حتماً استفاده کرده و از برخی بی‌مهری‌ها و انرژی‌کم‌کن‌ها (که تعداد معدودی هستند) خسته نشده و فعالیت‌های جهادی خودتان ادامه بدهید و مسوولان باید اتحاد داشته باشند تا مشکلات به سرعت حل شود.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه بیمارستان الغدیر در آستانه افتتاح است، عنوان کرد: با حضور رئیس جمهور و پیگیری‌های استاندار بودجه احداث اختصاص پیدا کرد و عملیات عمرانی بیمارستان آغاز و تا اوایل مهرماه بخش اعظمی از این بیمارستان افتتاح خواهد شد.

بنابراین گزارش پس از برپایی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس مسوولان ادارات شهرستان با برپایی میز‌های خدمت به مشکلات مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس حجت الاسلام حسینی امام جمعه پردیس فرهنگی و مذهبی فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت مذهبی استان به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۱۶ شهر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی، علما، روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌صورت متمرکز به دسته‌روی و سپس عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه‌ این مراسم، ادامه داد: در تمام نقاط شهری استان از جمله مراکز ۱۰ شهرستان و به‌طور کلی ۱۶ شهر خراسان شمالی شاهد برگزاری این دسته‌روی‌ها و عزاداری‌ها خواهیم بود. همچنین در روستاهای بزرگ استان، مراسم عزاداری و دسته‌روی به‌صورت همزمان برگزار می شود.

وی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

هدایتی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلای نماز جمعه، در اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و در آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوار شهید بهشتی تا میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجدجامع است.

وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع) افزود: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد