Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند ضمن گرامیداشت هفته دولت و قدردانی از زحمات خدمتگزاران دولتی در شهرستان دماوند اظهار کرد: یاد و خاطره همه شهدای دولت و ۱۳ شهید کارمند شهرستان دماوند و شهیدان رجایی و باهنر را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دشمن قسم‌خورده ما پس از آنکه در جنگ نظامی از شکست دادن ما در هشت سال دفاع مقدس مأیوس شد به جنگ اقتصادی و تحریم بیشتر روی آورده است؛ کارمندان جوان، دانا، مؤمن و مسلط بر دانسته‌های اقتصادی می‌توانند با توکل بر خدا سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را اجرا کند.

دشمن با جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای درصدد ناامید کردن مردم است

امام جمعه دماوند گفت: دولت سیزدهم باید به سمت عدالت اجتماعی و فساد زدایی قدم‌های بیشتری بردارد که البته در این راه مصمم است؛ مردمی بودن آیت‌الله رئیسی و دولت ایشان یک ارزش بزرگ و ستودنی است و قصد خدمت به مردم با نیت الهی و اخلاص، ایشان را موفق خواهد کرد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: دولت باید خدمات خود را به مردم توضیح دهد و این کار جهاد تبیین است؛ دشمن با جنگ نرم و تبلیغات رسانه‌ای درصدد ناامید کردن مردم از نظام و ناکارآمد جلوه‌دادن آن است؛ مردم از دولت توقع دارند که در همه امور شفافیت داشته باشد و زمینه رانت را با انضباط مالی و وضوح عملکرد از بین ببرد.

وی بیان کرد: توجه بیشتر به اقشار ضعیف جامعه و کم‌کردن فاصله طبقاتی و گسترش عدالت خواسته همیشگی ما از دولت بوده است؛ در شهرستان دماوند دولت‌های مختلف در طول ۴۰ سال گذشته خدمات زیادی را به مردم شهیدپرور این منطقه ارائه کردند که از همه خدمتگزاران سپاسگزاری می‌کنیم.

کشاورزان دماوندی با مشکل کمبود آب و سودآور نبودن مواجه هستند

امام جمعه دماوند افزود: در زمینه کشاورزی، باغداری، دامداری و زنبورداری به حمایت جدی‌تر دولت از تولیدکنندگان و جهادگران اقتصاد مقاومتی نیازمندیم؛ کشاورزان دماوندی با مشکل کمبود آب و سودآور نبودن این شغل مواجه هستند که دولت باید برای حل این مسئله برنامه‌ریزی واقعی و عملیاتی داشته باشد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: دانش‌بنیان کردن تولیدات کشاورزی و کمک برای مصرف بهینه آب و قطره‌ای کردن و خرید تضمینی محصولات، کشاورزان را به تولید سودآور دل‌گرم می‌کند؛ اگر کشاورزی سود معقول و مناسب داشته باشد و دولت نیز حمایت کافی را داشته باشد، کشاورزان زمین کشاورزی را حفظ می‌کنند و نمی‌فروشند.

وی بیان کرد: از اداره جهاد کشاورزی تقاضا داریم نشستی با زنبورداران دماوندی برگزار کند و در دل آنها را بشنود و برای حل مشکلات آنها قدم‌های اساسی بردارد؛ در زمینه بهداشت در بعد از انقلاب اسلامی در شهرستان دماوند خدمات زیادی انجام شده است.

مردم دماوند از خدمات درمانی تأمین اجتماعی محروم هستند

امام جمعه دماوند ادامه داد: توسعه و تکمیل بیمارستان‌های دماوند و تجهیز بیشتر آنها و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات، مطالبه به حق مردم از مسئولین مربوطه است؛ مردم دماوند از خدمات درمانی تأمین اجتماعی به دلیل وجود نداشتن درمانگاه و بیمارستان تأمین اجتماعی محروم هستند و آن را از دولت محترم مطالبه می‌کنند.

فتاح‌دماوندی افزود: در هفته دولت پروژه‌های خوبی در شهرستان دماوند افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود که در این مورد از همه ادارات و مسئولان و کارکنان محترم مربوطه سپاسگزاری می‌کنیم و روز کارمند را به همه کارمندان تبریک می‌گویم و از آنها سپاسگزاری می‌کنم.

وی گفت: از فرماندار نسبت به پیگیری مصرف آب شرب و تلاش آن و خدمتگزاران اداره آب برای کم‌کردن قطعی‌های آب و پایدار کردن آب مصرفی تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه دماوند شهرستان دماوند فتاح دماوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، سعید معین افزود: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

معین اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکل کمبود فشار آب در مناطق کوی دانشگاه شهرستان نقده
  • قرارگاه جهاد تبیین به روشنگری و بصیرت‌افزایی کمک می‌کند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • رویداد «دختران حاج قاسم» آموزش فرماندهی جهاد تبیین است
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی در لرستان
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس