Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدی وفا با اشاره به اینکه در حوزه مسکن دولت سیزدهم با طرح نهضت ملی مسکن به دنبال آن است که در پایان این دولت آحاد مردم ایران از یک مسکن قابل قبول برخوردار باشند گفت: وزارت کار تعهد ساخت ۵۰۰ هزار مسکن را برای کارگران و بازنشستگان دنبال می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمدهادی زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته دولت در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اراک اظهار داشت: استان مرکزی و اراک یادآور مفاخر بزرگی برای ایران است که در صدر این بزرگان امام راحل(ره) با تدبیر انقلابی خود جغرافیای سیاسی منطقه و جهان را تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  زاهدی وفا اظهار کرد:از مدیریت جهادی استان مرکزی تشکر می کنیم که توانستند علیرغم مسائل و مشکلات اقتصادی شرایط خوبی را برای پیشرفت استان رقم بزنند.   وی ادامه داد: یکی از رویکردهای اساسی دولت سیزدهم امر مهم ارتباط با مردم است که در یکسال گذشته رئیس جمهور و هیئت دولت در ۳۱ استان حضور پیدا کردند و از انتظارات و مطالبات مردم بدون واسطه اطلاع پیدا کردند.   سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارتباط با مردم از برکاتی است که خداوند به دولت سیزدهم عطا کرده و امیدواریم این رویکرد به کل بدنه اجرایی دولت تسری پیدا کند.   وی یادآور شد: استان مرکزی دارای زیرساخت های بسیار خوبی در حوزه صنعت، کشاورزی و خدمات است که با ظرفیت نیروی انسانی نخبه ی استان می توان این نوید را داد که با یک مدیریت جهادی در سال های آتی شاهد وضعیت خوبی در این استان باشیم.   وی افزود: باید بتوانیم از ظرفیت مردم در پیشرفت کشور استفاده کنیم کما اینکه تاریخ ۸ ساله دفاع مقدس یک تاریخ نورانی از حضور مردم در صحنه اجرایی و عملیاتی بود و امروز هم باید از این ظرفیت عظیم برای حل مسائل اقتصادی بهره برد.   زاهدی وفا گفت: دولت سیزدهم در شرایطی به عرصه اجرایی و مدیریت کشور وارد شد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شرایط بسیار سختی بود و الان می‌توانیم بگوییم که نگران تأمین کالاهای اساسی بودیم چراکه ۸ میلیارد دلاری که برای این منظور اختصاص یافته در نیمه اول سال ۱۴۰۰ به کلی هزینه شده بود و از طرفی در بحث بیماری کرونا با تعداد بالای فوتی ها و محدودیت واکسیناسیون مواجه بودیم.   وی ادامه داد: در شروع کار دولت به لحاظ سیاست خارجی در یک انسداد قرار گرفته بودیم و به لحاظ اقتصادی در پایان شهریور ۱۴۰۰ تورم ۵۸.۲ درصدی را تجربه کردیم و با شرایط ناترازی بودجه، صندوق های بازنشستگی، بانک ها و مشکلات زیرساختی حوزه آب و برق مواجه بودیم.    سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: علیرغم تمام مشکلات و تنگناها اما دولت سیزدهم توانست گام های بلندی را بردارد در وهله در بحث بیماری کرونا اقداماتی اساسی صورت گرفت و با زیرساخت های قوی واکسیناسیون موفق شدیم موج های بعدی بیماری را کنترل کنیم.   وی اظهار داشت: در فرصت کمی که وجود داشت دولت سیزدهم اقدامات موثری را برای رفع مشکلات زیرساختی برخی شهرها به ویژه در حوزه های آب، برق و گاز به انجام رساند.   زاهدی وفا گفت: در حوزه مسکن دولت سیزدهم با طرح نهضت ملی مسکن به دنبال آن است که در پایان این دولت آحاد مردم ایران از یک مسکن قابل قبول برخوردار باشند و وزارت کار نیز در این راستا تعهد ساخت ۵۰۰ هزار مسکن را برای کارگران و بازنشستگان دنبال می کند، با توجه به هزینه بالای مسکن در سبد هزینه خانوار به حداقل رساندن آن را دنبال می کنیم.   وی خاطرنشان کرد: در حوزه سیاست خارجی در ابتدای کار دولت در شرایطی بودیم که در انسداد روابط خارجی قرار گرفته داشتیم اما با تدابیر شخص رئیس جمهور محترم، وزارت خارجه و مجموعه دولت توانستیم در حوزه های منطقه ای و بین المللی شرایط خوبی را فراهم کنیم و در مقام انفعال نباشیم.   سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز دولتی از جنس مردم و برای مردم روی کار آمده و تلاش می کند با کار جهادی و همراهی مردم و سایر قوا بتواند مشکلات به ویژه مشکلات اقتصادی را برطرف کند.   انتهای پیام 

منبع: دانا

کلیدواژه: سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم زاهدی وفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این شهرک مسکونی در زمینی به مساحت بیش از ۱۸ هکتار در بولوار شهید رجایی بندرعباس ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید؛ واگذاری بیش از هزار واحد مسکونی به مددجویان هرمزگانی
مجتبی قهرمانی افزود: در شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان هزار و سیصد و چهل واحد مسکونی ساخته می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت تصویب شد/ حداقل بگیران ۳۵ درصد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • افزایش ۴۰ درصدی حقوق بازنشستگان از پایان اردیبهشت
  • رفع چاله‌های بزرگ مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • ۵۹ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده استان تهران ساخته شد
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند/ آورده ۷۰۰ میلیونی متقاضیان