Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@08:35:17 GMT

پرسپولیس فاتح دربی سرخابی ها شد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۶۷۷

پرسپولیس فاتح دربی سرخابی ها شد

اولین دربی سرخابی ها در فصل جدید به‌ کام پرسپولیسی ها شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ اولین دربی فصل جدید فوتبال ایران با پیروزی پرسپولیس به پایان رسید و سه امتیاز شیرین به حساب نونهالان این باشگاه ثبت شد. شاگردان حسن خان محمدی در پرسپولیس و امین منوچهری در استقلال عصر امروز در اولین دربی پایتخت در حالی به مصاف هم رفتند که این دیدار در مجموعه درفشی‌فر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی نونهالان پرسپولیس با تک گل یاسین نوروزی که در دقیقه ۳۲ به ثمر رسید، پیروز شد. 

پرسپولیس در این دیدار در شرایطی صاحب برد ارزشمندی شد که در دقیقه ۸۵ تیر دروازه استقلال را نیز به لرزه درآورد ولی در نهایت این بازی با تک گل نیمه اول سرخپوشان به سود شاگردان حسن خان محمدی خاتمه پیدا کرد. 

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی پرسپولیس استقلال سرخابی پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال

به گزارش قدس آنلاین، در هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال منچسترسیتی از ساعت ٢٠ شنبه شب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف ولورهمپتون رفت و این تیم را با حساب ۵ بر یک شکست داد.

شاگردان پپ گواردیولا پیش از این دیدار با ٧٩ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

سیتیزن‌ها در نیمه نخست با هت‌تریک ارلینگ هالند مهاجم هلندی خود موفق شد با نتیجه ٣ بر صفر به برتری برسند و راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم هی چان هوآنگ موفق شد یکی از گل‌های خورده را جبران کند اما یک دقیقه بعد از این گل ارلینگ هالند در دقیقه ۵۴ خودش و سیتی را چهار گله کرد تا در این بازی پوکر کند.

دقیقه ٨۵ جولیان آلوارز موفق شد روی پاس رودری گل پنجم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند تا در پایان منچسترسیتی با نتیجه ۵ بر یک ولورهمپتون را شکست دهد و ٨٢ امتیازی شود و پشت سر آرسنال قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • اولین صحبت‌های مدیرعاملی که به صورت مربی تهرانی سیلی زد | این مربی حدود ۳۰ دقیقه مقاومت می‌کرد و حاضر به خروج از زمین نبود!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • لیدر سابق پرسپولیس موثرترین بازیکن این فصل استقلال!
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • رقابت گلرهای سرخابی به اوج خود رسید
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد