Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران از سد عربستان گذشت.

تیم ملی والیبال جوانان ایران با غلبه بر عربستان راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز(جمعه چهارم شهریور) به مصاف تیم عربستان رفت و با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب اولیه تیم ایران را در این بازی عرشیا به نژاد، امیرمحمد گل‌زاده پوریا خانزاده, پوریا حسین‌پور, یوسف کاظمی, عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان تشکیل داده بودند.

تیم ایران از همان ست اول بازی را قدرتمندانه آغاز کرد و با سرویس‌های خوب گلزاده و همچنین دفاع روی تور توانست هفت بر سه از حریفش پیش بیفتد.

فاصله چهار امتیازی تیم ایران با عربستان تا امتیاز ۱۰ هم ادامه داشت؛ اما ۲ دفاع روی تور بازیکنان عربستان نتیجه بازی را ۱۱ بر ۹ کرد.

در ادامه تیم ایران با درخشش خانزاده و حسین‌پور به فاصله پنج امتیازی با تیم عربستان رسید و نتیجه بازی ۱۷ بر ۱۲ به سود تیم ایران شد.

عربستان یکبار دیگر توانست فاصله امتیازات خود را با تیم ایران کم کند و زمانی که امتیازات ۱۸ بر ۱۶ به سود ایران بود مومنی‌مقدم تقاضای وقت استراحت داد.

بازیکنان ایران اجاره ندادند فاصله امتیازی با تیم عربستان بیشتر شود و در نهایت موفق شدند ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود به پایان برسانند.

مومنی مقدم که پیروزی ایران را در ست دوم قطعی می دانست از امتیاز ۲۰ به بازیکنان ذخیره اجازه بازی داد.

اولین امتیاز ست سوم را عربستان کسب کرد، اما در ادامه تیم ایران نتیجه را ۵ بر ۲ به سود خودش کرد. برتری ایران در ادامه ست سوم بیشتر هم شد و به ۴ امتیاز رسید. در نهایت ملی‌پوشان کشورمان با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را مغلوب خود کردند تا با سه ست پیروزی در این بازی راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا شوند.

اخبار داغ 

پیشنهاد ژرژ مندس به ناپولی و میلان برای جذب کریستیانو رونالدو سردار آزمون حمایت مالی از فرزندش را قطع کرد + عکس از دختر سردار آزمون بنزما: رسیدن به رکورد گلزنی رونالدو غیرممکن است آتش گرفتن سکوی وطنی در روز افتتاح چمن ورزشگاه!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • فاصله نجومی قهرمانی‌های ایران با رقبا؛ آقایی فوتسال در آسیا