Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا "مسعود عبدی" روز جمعه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: معتقدم نتیجه اصلی شخصیت تیمی باید در کشور حفظ شود، سال گذشته مدعی صعود بودیم و امسال هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی به مشکلات و فرسوده بودن ورزشگاه تختی خرم‌آباد اشاره کرد و ادامه داد: این ورزشگاه مشکلات بسیاری دارد و مسوول برگزاری مسابقات لیگ در بازدید از این مجموعه معتقد بود که مورد تایید نیست و شرایط برای میزبانی لیگ برتر را ندارد و مشکلات باید اساسی برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی افزود:  انتخاب و یا تغییر سرمربی تابع نتیجه تیمی است و اکنون از فراز کمالوند راضی هستیم و انتخاب بازیکنان به صورت کامل در اختیار سرمربی است و امسال میانگین تیمی بسیار جوان می‌باشد.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات باشگاه خیبر پروازهای خرم‌آباد است که در فصل گذشته با چالش روبرو شده بودیم و بسیاری از سفر به استان‌های دیگر با پرواز چارتر همراه بود.

عبدی افزود: دولت در حق پخش تلویزیونی تمهید ویژه داشته باشد و صدا و سیما در این راستا اقدامات لازم را انجام دهد تا باشگاه بتواند منتفع شود.

محمدرضا زینال‌خیری، محمود شفیعی، محمد پورمحمد، سید جلال عبدی، سینا حاتمی، علی خرم‌آبادی، مهران امیری، پوریا غلامی، حمید کاظمی، ایمان باصفا ، سجاد حیدری، میلاد کمندانی، کمال‌الدین نیک خوی، کوروش ملکی، مجتبی لطفی، بابا محمدی، مهرداد هدایتیان و علیرضا رحمتی با عقد قراردادهای جداگانه به خیبر پیوستند.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با هدایت فراز کمالوند فصل گذشته با ۱۶ برد، ۱۱ تساوی و هفت باخت، ۴۷ گل زده و ۲۹ گل خورده و ۵۹ امتیاز در رده چهارم جدول ۱۸ تیمی لیگ یک قرار گرفت.

برچسب‌ها فوتبال خیبر خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال خیبر خرم آباد لرستان فوتبال خیبر خرم آباد لرستان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم

سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال گفت: هدف مان حفظ آرامش و تمرکز تیم است و نمی خواهیم به اتفاقات گذشته برگردیم.

به گزارش مشرق، آتیلا حجازی در حاشیه تمرین امروز جمعه تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران به خاطر حمایت هایی که از استقلال داشتند تشکر می کنم. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم به آنچه مد نظر آنهاست دست پیدا کنیم.

وی در مورد حضورش به عنوان سرپرست نیز گفت: از قبل صحبت هایی مبنی بر آمدن من بود بعد از این که به ایران برگشتم پذیرفتم. استقلال تیم مورد علاقه من و تیم پدر من است و دوست داشتم به این تیم کمک کنم.

وی در مورد تغییراتی که در مدیریت باشگاه شده است گفت: نمی خواهم در مورد گذشته صحبت کنم. ما نیاز به آرامش و تمرکز داریم و نمی خواهیم در مورد مسایل دیگر صحبت کنیم. از همه کسانی که برای باشگاه زحمت کشیده اند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • صحرایی: آموزش و پرورش را براساس سند تحول اداره خواهیم کرد
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم
  • آتیلا حجازی: نمی‌خواهیم به گذشته برگردیم/ نیاز به آرامش داریم
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • هوملس: با قلب خود بازی خواهیم کرد
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا