Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و تبیین عملکرد یکساله دولت مردمی در نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: رئیس جمهور و دولتمردان در تمامی سفرهای استانی در میان مردم ماندند و در بین مردم بودن را ارجح می دانند.

وی افزود: همان طور که حتی طوفان شن نتوانست آن ها را از سیاست مردمی و در میان مردم بودن منصرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تعدادی از مسئولان استانی امروز به مناسبت هفته دولت میز خدمت را در مصلای نماز جمعه تشکیل دادند تا مشکلات مردم را بررسی کنند.

احمد زاده عنوان کرد: امسال در هفته دولت، ۴۷۳ پروژه زیرساختی در حوزه آب، جاده روستایی، بنیاد مسکن، بهسازی روستاها و موارد دیگر افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد، استان ثروتمندی است اما از آن بهره های لازم برده نشده و دولت مردمی سیزدهم فرصتی مناسب برای جبران کم کاری های سال های گذشته است تا از این نعمت ها استفاده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در روز دوشنبه هفته جاری یکی از وزیران به استان سفر خواهد کرد.

در مجموع بیش از یک هزار پروژه در استان در دست اجراست اما پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی هفته دولت ۴۷۳ مورد اند که ۳۱۴ پروژه افتتاحی و ۱۵۸ پروژه کلنگ زنی خواهد بود.

 احمدزاده تاکید کرد: بسیج و سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد آبرسانی ۱۸۵ روستا را با بخشی از اعتبارات محرومیت زدایی در دست اجرا دارند که وضعیت آب استان را متحول خواهد کرد.

وی ادامه داد: امروز ۴۰۰ میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان تخصیص داده شد و عملیات اجرایی تعداد بسیار زیادی از پروژه ها با این تخصیص‌ها آغاز خواهد شد و استان به کارگاهی در جهت تولید و محرومیت زدایی مبدل خواهد شد.

وی عنوان کرد: سه هزار میلیارد تومان متمم اعتبارات سفر ریاست جمهوری و دولت به استان اختصاص داده شده که مشکلات زیادی با این اعتبارات برطرف خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملیات گازرسانی به روستاهای استان، گفت: ۶۳ روستا در قلعه رئیسی و دیشموک، ۲۸ روستا در مارگون و ۲۶ روستا در بویراحمد، ۱۰ روستا در دنا و موارد دیگر در حال گازرسانی هستند و از وزیر نفت خواسته‌ شده برای گازرسانی مورزرد زیلایی نیز به استان کمک کنند.

وی افزود: برای اصلاح شبکه آب یاسوج ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه در حال انجام است تا وضع آب مرکز استان بهبود یابد.

احمدزاده عنوان کرد: ۵۰۰ میلیارد تومان برای جاده یاسوج سی‌سخت قرار داده شده و هشت کیلومتر آن به اتمام رسیده است.

وی تاکید کرد: برای پروژه هایی همچون جاده پاتاوه به دهدشت ۳۰۰ میلیارد تومان، کارخانه قند ۳۰۰ میلیارد تومان و هزار میلیارد تومان برای سد چمشیر هزینه شده و امسال در مدار بهره برداری قرار خواهند گرفت.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حوزه فناوری اطلاعات ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ هیچ نقطه استان بدون پوشش شبکه ای صدا و سیما در استان وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اعتبارات حوزه فرهنگی، گفت: برای مصلاها اعتبار گذاشته می شود و برای تکمیل حوزه های علمیه و همچنین برای چمن های مصنوعی کار انجام خواهد شد.

احمدزاده ادامه داد: برای آبرسانی چهار شهر ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه می شود و در مدت کمتر از یک سال به اندازه ۱۰ سال گذشته در این پروژه پول هزینه شده است.


 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور یاسوج کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند

دو مادر خانه‌دار روستایی دهه هشتادی که دارای ۳ فرزندند تقدیر و تجلیل شد توسط مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و استاندار زنجان تجلیل و تقدیر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی امروز در سفر یک روزه وارد استان زنجان شد. وی در برنامه نخست با محسن افشارچی استاندار زنجان دیدار کرد.

نکته قابل توجه دیدار امروز این دو مسئول با یکدیگر اینجا بود که در این جلسه در راستای تشویق سیاست‌های فرزندآوری از دو مادر خانه‌دار روستایی دهه هشتادی که دارای 3 فرزند هستند تقدیر و تجلیل شد.

بیش از یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند

بیت‌اله برقراری در دیدار با استاندار زنجان اظهار داشت: پیش از روی کار آمدن دولت سیزدهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یک میلیون و 300 هزار نفر بیمه شده داشت ولی در این دولت تاکنون یک میلیون و 13 هزار نفر عضو  جدید زیرپوشش این صندوق قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه بیمه‌های فراگیر نقش مهمی در فراهم کردن زمینه‌های لازم برای رفاه شهروندان است، اظهار کرد: در این حوزه با شتاب بیشتری در حال حرکت هستیم‌.
 
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستائیان و عشایر و نماینده تام الاختیار وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های تحقق اجتماعی گسترش شرایط بیمه‌ای است، با گسترش این بخش ما می‌توانیم در این حوزه به تحقق عدالت اجتماعی نزدیک شویم و این درحالی است که با استقرار دولت مردمی سیزدهم اقدامات بسیار موثری انجام شده است.

وی با بیان اینکه در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت مردمی اقداماتی قابل توجهی انجام شده که نیاز به تبیین دارد، تصریح کرد: ایجاد یک میلیون شغل در سال بر اساس مستندات و طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله این اقدامات شاخص است.

درد کارگران را درد خودمان می‌دانیم

محسن افشارچی استاندار زنجان نیز در این دیدار با بیان اینکه درد کارگران را درد خودمان می‌دانیم، گفت: حل مسائل کارگران از دغدغه‌های اصلی مدیریت استان است.

وی با بیان اینکه استان زنجان در شاخصهای مرتبط به حوزه کار و تولید رتبه های بالای کشور را به خود اختصاص داده است، افزود: زنجان در زمینه احیای واحدهای راکد رتبه دوم کشوری و در زمینه نرخ بیماری رتبه سوم کشور را از آن خود کرده است.

استاندار زنجان به گره‌گشایی از مسائل تعاونی های مشکل‌دار استان اشاره کرد و ادامه داد: در این خصوص نیز با همراهی مسئولان کشوری اقدامات مطلوبی تا کنون انجام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • تخصیص ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای متروی قم
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد