Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@23:10:04 GMT

مجسمه هالند به سرقت رفت

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۷۸۱۷

مجسمه هالند به سرقت رفت

  مجسمه ارلینگ هالند که این مهاجم ۲۲ ساله را در کیت کامل نشان می‌دهد و از تنه درخت ساخته شده و وزن حدوداً یک تنی دارد، غیب شد. شکایت‌های زیادی از این مجسمه شده بود و تقریباً همه معتقد بودند که مجسمه ذره‌ای شباهت به هالند ندارد.   مجسمه ۱۵ متر بالاتر از فروشگاهی در شهر زادگاه هالند، براین، در نروژ قرار داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما یک دزد، که احتمالا یک طرفدار ناراضی از شکل و شمایل این مجسمه بدترکیب بوده، شبانه با جرثقیل آن را برداشته و برده است.   توره سیورتسن، تاجر، ۱۰۰۰۰ پوند برای سفارش ساخت مجسمه به احترام قرارداد ۸۵.۵ میلیون پوندی هالند با سیتی، هزینه کرد. حتی او هم معتقد بود که مجسمه خیلی زشت است.     مجسمه دو هفته پیش در محل قرار داده شد و آقای سیورتسن قصد داشت آن را برای کمک به بودجه بیمارستانی در تانزانیا به حراج بگذارد، تا اینکه در اوایل روز چهارشنبه ناگهان ناپدید شد.    سیورتسن به نشریه «سان» گفت: «همه ما به ارلینگ بسیار افتخار می‌کنیم. فکر کردم خوب است که برای ادای احترام به او، مجسمه‌ای را سفارش بدهم. هرچند بعضی‌ها از اینکه مجسمه زشت شده اعتراض کردند، اما بیایید با این واقعیت روبه‌رو شویم؛ ارلینگ مرد زیبایی نیست. اما از اینکه کسی آن را دزدیده شوکه شده‌ام.»   سیورتسن سفارش ساخت مجسمه را به مجسمه‌ساز معروف «شتیل باران» داد، و یک سال طول کشید تا آن را از چوبی ۱۰۰ ساله بسازد. او همچنین گفت: «قبول دارم که ممکن است خیلی‌ها از ظاهر کار خوششان نیامده باشد، اما من دوستش دارم. این یک اثر هنری است.» باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچسترسیتی ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز پیش آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود. در سمت چپ صفحه گزینه «ورود دانش‌آموزان» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز است که کد ملی و سری شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید. 

اکنون وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شدید. در این صفحه، شما گزینه‌های متعددی، چون «مشخصات من»، «ثبت سفارس»، «مشاهده سفارش» و «مشاهده تراکنش‌ها» را می‌بینید.

در بخش مشخصات من، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل دانش‌آموز از سامانه سیدا دریافت شده است؛ لذا در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، والدین باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

با کلیک روی منوی «ثبت سفارش»، مراحل سفارش و خرید کتا‌ب‌های درسی آغاز می‌شود. در این بخش اطلاعات مدرسه دانش‌آموز را مشاهده می‌کنید سپس سامانه به صورت هوشمند بسته آموزشی مناسب برای سال تحصیلی جدید شما را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بانک، روی دکمه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

پس از ورود به درگاه بانک، شماره کارت، رمز دوم، کد اعتبارسنجی دوم (CVV۲)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. سامانه بانک، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره پیگیری بانک را نمایش می‌دهد. اطلاعات را بررسی کنید در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، برای ادامه روی دکمه تکمیل فرآیند کلیک کنید تا بانک عملیات بانکی را انجام و اطلاعات آن را به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال کند.

در بخش مشاهده صورتحساب هم می‌توانید، صورتحساب سفارش، نمایش داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • مجسمه کریستیانو رونالدو از سنگ+عکس
  • عکس| تصویری از مجسمه سنگی رونالدو و شباهت عجیبش به این بازیکن
  • عکس | این پسربچه بهترین مجسمه رونالدو را ساخت
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • (عکس) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • (عکس‌) مجسمه زیبای کریستیانو رونالدو از سنگ
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏
  • عجیب‌ترین مجسمه؛ بزبز قندی محجبه در شهر کتاب؟! | تصویر
  • شیائومی نیامده رکورد زد!