Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل جدید را با پیروزی بر منچسترسیتی و فتح سوپرجام انگلیس آغاز کرد اما در لیگ برتر پس از سه بازی با کسب دو امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. لیورپول یکی از مدعیان قهرمانی است ولی بدترین شروع ممکن را داشته است. قرمزها فردا میزبان بورنموث هستند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در نشست خبری این بازی گفت:« بورنموث یک باشگاه خاص است و برای آنها و همه کارهایی که تاکنون انجام داده اند، احترام قائلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ساده‌ای نیست و باید پیروز شویم.»

نگرانی به خاطر امتیازات از دست رفته:« اگر دوست دارید، می توانید نگران باشید ولی هنوز در ابتدای فصلیم و نگرانی منطقی نیست. ما در فصول گذشته سطح فوق العاده بالایی داشتیم و معمولا بازی‌های‌مان را پیروز می شدیم. این پیروزی‌ها راحت به دست نمی آمدند  و برای‌شان سخت تلاش می کردیم. هنوز برای بستن پرونده لیورپول خیلی زود است و هیچ چیز تمام شده نیست. مشخص نیست در ادامه فصل چه اتفاقاتی رخ خواهند داد. امتیازات زیادی باقیمانده و از همین هفته باید شروع به جمع آوری آنها کنیم.»

شکست 2-1 از منچستریونایتد:« باختیم و باید آن نتیجه را قبول کنیم. البته شانس هایی داشتیم و می توانستیم بازی را مساوی کنیم ولی حریف خوب بازی کرد و اجازه این کار را نداد. باید بجنگیم و به مسیر پیروزی برگردیم. این یک چالش بزرگ برای ماست. دو بازی خانگی داریم و باید در آنفیلد با حمایت هواداران برنده شویم.»

وضعیت مصدومان:« هیچکدام از مصدومان به بازی فردا نمی رسند. ماتیپ، جونز و تیاگو شرایط‌شان بهتر شده ولی هنوز نمی توانند بازی کنند. دیوگو ژوتا در حال بهتر شدن است و نبی کیتا هم مشکل عضلانی دارد.»

درگیری لفظی جیمز میلنر و ویرژیل فن دایک در بازی برابر یونایتد:« میلنر یک فوتبالیست احساساتی است و من با هر دو بازیکن در مورد آن اتفاق حرف زده‌ام. بین آنها هیچ مشکلی وجود ندارد.»

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • عاقبت زرنگ‌بازی: مانده در خانه، رانده از لیورپول!‏
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏