Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: دولت به حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه ادامه دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از مرآت؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم گفت: دولت به حضور در بین مردم و پیگیری مشکلات تا حصول نتیجه ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص خواسته های مردم از دولت در سال دوم خدمت، اظهار کرد: ادامه روند بازدید و سفرهای استانی، برنامه ریزی دقیق و استفاده از نظر کارشناسان، رسیدگی به مسائل اولویت دار کشور، توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه افزود: دستاوردهای حوزه بهداشت و درمان، سیاست خارجی، اقتصادی و معیشتی، کاهش نرخ تورم، کاهش نقدینگی، کاهش کسری بودجه و پذیرفتن سختی حذف ارز ترجیحی، از تلاش بی‌وقفه دولت حکایت دارد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه ویژگی دولت سیزدهم مردمی بودن آن است، گفت: ۳۱ سفر استانی، حضور رئیس جمهور بین مردم و شنیدن مطالبات آنان، حضور به موقع در حوادث طبیعی، اقدامات جهادی و گزارش صادقانه و بدون مبالغه اقدامات، مصادیق مردمی بودن دولت است.

مطیعی همچنین تصریح کرد: اعتباری که در سفر ریاست جمهوری برای استان سمنان در نظر گرفته شد با تلاش استاندار ۹۲ درصد آن جذب شد،که به پیشرفت بسیاری از برنامه‌ها کمک کرد.

وی با اشاره به اینکه دولت بر رفع کمبودهای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دقیق اقدامات خود و موانع و اهداف ‌کارها تمرکز کند، گفت: مردم استان سمنان، همراه دولت هستند و دولت را همراه خود می‌دانند.

امام جمعه سمنان با تبریک فرا رسیدن چهارم شهریور روز کارمند، بیان کرد: تلاش صادقانه کارمندان برای پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات زمینه‌ساز تحقق رویکرد های جهادی دولت می شود.

وی با اشاره به روز بانکداری اسلامی، گفت: تمهیدات لازم برای برقراری موازین شرعی و اسلامی در قراردادهای بین مردم و بانک باید با آموزش و پیگیری بیش از گذشته اجرایی شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه چهل سال از تاسیس حزب الله لبنان می گذرد، اظهار کرد: تمامی مسلمانان جهان در کشورهایی که مورد ظلم ابرقدرتها قرار گرفتند ، از توان و حمایت و حضور حزب الله برای دفاع از اسلام و مسلمین بهره مند شدند.

مطیعی با اشاره به سالروز خروج آمریکا از افغانستان گفت: کشورهایی که برای حفظ منافع خود به ارتباط با آمریکا می‌اندیشند باید بدانند که استکبار جهانی بعد از ۲۰ سال از افغانستان بدون هیچ دستاوردی خارج شدند.

امام جمعه سمنان همچنین خاطرنشان کرد: با وحدت کشورهای منطقه خروج آمریکا از کل خاورمیانه محقق می شود.

همچنین، در سومین روز هفته دولت ، میز خدمت مسئولان در میعادگاه های نماز جمعه استان سمنان برپا شد.

استاندار سمنان و مدیران کل کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت های آب و فاضلاب و توزیع برق و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با مردم دیدار و گفت و گو کردند.

این برنامه به مناسبت هفته دولت در سایر شهرستان های استان سمنان با حضور فرمانداران، برخی معاونان استاندار و مدیران دستگاه ها اجرا شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: امام جمعه سمنان استان سمنان بین مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان

با حضور دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی سازی دولت‌ و مسئولان استانی و محلی، فعالیت شهرداران دهه هشتادی در رفسنجان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، آئین رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان، هم‌زمان با نهمین روز از اردیبهشت ۱۴۰۳ و روز ملی شوراها با حضور نوجوانان دهه هشتادی در تالار خیام دانشگاه حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار شد.

در این مراسم که سیداحمد عبودتیان دستیار رئیس جمهور در امر مردمی‌سازی دولت، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، مجید کهنوجی شهردار رفسنجان، سیدحسین رحیمی رئیس شورای اسلامی شهر رفسنجان و جمعی از اعضای شورا حضور داشتند، نمایندگان شهرداران محله برنامه‌های خود را ارائه دادند.

به گزارش ایمنا، پویش «شهردار شو» به همت معاونت هنری شهرداری رفسنجان و به منظور فراهم نمودن فرصتی برای مدیریت دهه هشتادی‌ها در فضایی کاملاً رقابتی برگزار شده است و در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ شهردار محله دختر و پسر در ۵۰ محله رفسنجان مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر 748856

دیگر خبرها

  • شکست تلاش‌ آمریکا برای گسترش نفوذ در آفریقا
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • آغاز رسمی فعالیت شهرداران دهه هشتادی رفسنجان
  • طرح کالابرگ ادامه می یابد؟
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • حماس: فعالیت آنروا باید زیرنظر سازمان ملل ادامه یابد
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • گسترش «انتفاضه دانشگاه‌های آمریکا»به سایر کشورها/سرکوب ادامه دارد