Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار وزیر دادگستری و استاندار سیستان‌وبلوچستان ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی هیئت دولت خواستار افزایش تلاش‌ها با دقت و برنامه ریزی بیشتر جهت دستیابی به نتایج بهتر و محصولات بیشر شد و گفت: با همه خدمات ارائه شده در طول سال‌های طولانی بعد از انقلاب در همه دولت‌ها و شتاب این خدمات در دولت جدید اما متاسفانه به علت وجود محرومیت‌های تاریخی هنوز جای کار بسیاری در سیستان و بلوچستان وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان بر لزوم برنامه‌ریزی، عقل، تدبیر و اقدام قاطع تاکید کرد و گفت: استاندار سیستان و بلوچستان باید اختیارات ویژه داشته باشد تا بتواند در موارد مهم تصمیمات ویژه اتخاذ کند زیرل برای حل مشکلات استان نیازمند اقدامات ویژه می‌باشیم.

آیت الله محامی بیان کرد: وجود گردش مالی بالا و پروژه‌های عمختلف در استان زمینه فساد را فراهم خواهد کرد که باید در این جهت برنامه ریزی و تدبیر لازم را اتخاذ کنیم.

همچنین در ابتدای این دیدار نیز امیرحسین رحیمی وزیر دادگستری گفت: با وجود مشکلات زیاد در سیستان‌وبلوچستان این استان توانسته در برخی از شاخص‌ها جایگاه خوبی را سطح کشور کسب کند.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های مسئولان استان اظهار کرد: دغدغه هیئت دولت رفع مشکلات مردم و در این جهت تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان‌وبلوچستان نیز به بیان گزارشی از دستاوردها، اقدامات و فعالیت‌های هیئت دولت در در سیستان‌وبلوچستان پرداخت و گفت:امروز سیستان و بلوچستان در حوزه نهضت ملی مسکن رتبه اول کشور را دارا بوده و در ایجاد اشتغال نیز در جایگاه ششم کشوری قرار دارد و این مهم در حالی رقم خورده که ما در این استان از معادن و صنایع بزرگ محروم هستیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: فرآیند حفر چاه ژرف پنجم استان که در واقع پنجمین چاه ژرف کشور محسوب می‌شود طی هفته آینده با حضور معاون علمی رئیس جمهور آغاز می‌شود و در حال حاضر دکل حفاری آن نصب شده و آماده به کار است.

وی با اشاره به اقدامات مطلوب حوزه دانش‌بنیان در سیستان و بلوچستان گفت: آغاز عملیات اجرایی 320 مگاوات پروژه نیروگاه تجدیدپذیر در استان برنامه‌ریزی شده است.

مدرس خیابانی به اقدامات حوزه گازرسانی استان اشاره و بیان کرد: در دولت سیزدهم سیمان سیستان به گاز متصل شد؛ گازرسانی سیمان خاش نیز تا پایان شهریورماه و گازرسانی سیمان تیس تا پایان سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر دادگستری نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان استاندار سیستان سیستان وبلوچستان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سید محمد رضا سیدحسینی گفت: طبیعت خشک و کم باران استان، نیاکان سخت کوش مردم این دیار را مانند سایر استان‌های کویری کشور به سمت تکنولوژی حفر قنات سوق داده که نتیجه زحمات آنها در قالب هزار و ۹۲۵ رشته قنات به طول دو هزار و ۳۲۷ کیلومتر به عنوان میراثی گرانبها به ما سپرده شده است.
وی گفت: استان سیستان و بلوچستان از نظر تعداد قنوات رتبه ششم کشوری و به لحاظ وابستگی کشاورزی استان به آب قنات با ۱۵ درصد رتبه چهارم کشوری را در بین استان‌های قنات خیز کشور داراست و این نکته موید نقش بسزا و مهم قنات در تولید محصولات کشاورزی و ایجاد اشتغال در استان است.
وی اظهار کرد: در بارندگی‌های اسفند ماه سال گذشته و بارش‌های فروردین امسال و وقوع سیل در استان، بیش از ۳۰۰ رشته از قنوات دچار خسارت شده است و جهت مرمت و بازسازی این قنوات، اعتباری بیش ازهزار و ۲۰۰ میلیاد ریال مورد نیاز است.

دیگر خبرها

  • ازمشکلات بر زمین مانده تاآزادی بیان به سبک آمریکایی درتلنگر این هفته سیستان وبلوچستان
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در شمال سیستان وبلوچستان
  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • خرید گندم کشاورزان سیستان و بلوچستان از مرز ۲۱ هزار تن فراتر رفت
  • کشت طلای سفید در سیستان وبلوچستان
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • میانگین بارش سال زراعی سیستان وبلوچستان اعلام شد