Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:27:43 GMT

ایران بازیکنان جوان و قدرتمندی دارد

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۸۲۹۸

ایران بازیکنان جوان و قدرتمندی دارد

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: ما برای پیروزی مقابل ایران باید روی سرویس های خود کار کنیم.

به گزارش مشرق، مارسلو مندز سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین پیش از بازی تیمش با ایران در رقابت های قهرمانی جهان اظهار داشت: من فکر می‌کنم که بازی سختی خواهد بود. ایران بازیکنان خوب، جوان و قدرتمندی دارد. آنها برای قهرمانی جهان می‌جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران تمام بازیکنان خوبش را به این مسابقات آورده است و آنها بازیکنان قدرتمندی هستند، اما ما تلاش می‌کنیم بهتر بازی کنیم.

وی با اشاره به پیروزی والیبال ایران مقابل آرژانتین در رقابت‌های جام واگنر، خاطرنشان کرد: در قهرمانی جهان شرایط متفاوتی نسبت به جام واگنر وجود دارد. تیم‌های متفاوت و بزرگی در قهرمانی جهان حضور دارند. برای ما بازی دشواری است. ما با تیم متفاوتی در جام واگنر مقابل ایران بازی کردیم.

مندز ادامه داد: ایران‌ بازیکنان خیلی خوبی دارد. پشت خط زن جدید ایران بسیار خوب است. ایران شانس خوبی برای پیروزی دارد. ما برای پیروزی نیاز داریم  که خیلی خوب روی سرویس‌های خود کار کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین درخصوص رقابت های قهرمانی جهان عنوان کرد: بدون شک تورنمنت دشواری است. فرانسه، ‌لهستان و آمریکا در شرایط خوبی قرار دارند.

مندز درخصوص بازیکنان ایران، تصریح کرد: من فکر می‌کنم پشت خط‌زن ایران (اسماعیل‌نژاد) سورپرایز این دوره از مسابقات خواهد بود.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت تیم ملی والیبال آرژانتین تیم ملی والیبال ایران مارسلو مندز اسماعیل نژاد جام واگنر والیبال قهرمانی جهان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند

به گزارش "ورزش سه"، امروز روز ویژه‌ای برای رئالی‌ها بود، آنها با پیروزی قاطعانه ۳-۰ برابر کادیز قهرمانی‌شان را تا حد زیادی قطعی کرده‌اند و می‌توا‌ن در مقابل عنوان قهرمان فصل ۲۴-۲۰۲۳ نام رئال مادرید را نوشت.

کارلو آنچلوتی ترکیبی متفاوت را برای این بازی انتخاب کرد و ترجیح داد انرژی بازیکنان ترکیب اصلی‌اش را برای دیدار مقابل بایرن مونیخ در چهارشنبه همین هفته حفظ کند. براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو سه گل مادریدی‌ها را به ثمر رساندند.

آنها حالا در صدر جدول ۸۷ امتیازی هستند و برای قطعی کردن قهرمانی فقط به یک امتیاز نیاز دارند، اگرچه شکست احتمالی بارسلونا مقابل خیرونا در بازی امشب هم قهرمانی رئال را حتمی می‌کند.

با این حال بازیکنان رئال که دیگر خودشان را قهرمان لالیگا می‌دانند پس از پایان بازی به مقابل هواداران رفتند و دست در دست یکدیگر، با آنها جشن قهرمانی کوچکی برگزار کردند. کادر مربی‌گری، از جمله کارلو آنچلوتی هم به زمین آمدند و لحظاتی را در کنار بازیکنان به جشن پرداختند.

در روزهای اخیر ابتدا اعلام شد که رئالی‌ها تا پایان بازی بارسلونا در سانتیاگو برنابئو صبر می‌کنند و در صورت مسجل شدن قهرمانی جشن خواهند گرفت اما مارکا تایید کرد که باشگاه برنامه‌ای برای جشن ندارد و بزودی برنامه جدید از طرف خود باشگاه اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • جذاب‌ترین بازی فصل والیبال دنیا: جنگ ستارگان
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!
  • مأموریت خارج از وظیفه آقای پائز
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود