Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقات با شرکت هشت تیم و در دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی تیم بیلیش تاکستان از صبح امروز جمعه آغاز و تا عصر ادامه داشت. 
تیم سید بابل با برتری مقابل تیم اطمینان سازه شهرکرد به عنوان قهرمانی رقابت های لیگ یک کشتی فرنگی باشگاه های کشور دست یافت.
مرحله نهایی رقابت های لیگ یک کشتی آزاد و فرنگی باشگاه های کشور  در حالی در تاکستان برگزار می شود  که در دیدار فینال کشتی فرنگی، تیم سید بابل با نتیجه 5 بر 5 و با امتیاز مثبت 22 به 20 مقابل اطمینان سازه شهرکرد به برتری رسید و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای تیم سید بابل در این بازی صادق مرادی ، علی اسکو ، یاسین یزدی ، حسین پاکدین و علی اکبر یوسفی پیروز از تشک بیرون آمدند.
حسین جاویدی ، امید احمدی ، عارف محمدی ، شاهین بداغی و علیرضا اکبری هم کشتی گیران پیروز نماینده شهرکرد مقابل سید بابل بودند.

محسن کاوه و محمد خرمن بیز بعنوان اعضای کمیته فنی کشتی آزاد و بهروز حضرتی پور و حبیب اله اخلاقی بعنوان اعضای کمیته فنی کشتی فرنگی در این رقابت ها را برعهده داشتند.

برچسب‌ها کشتی فرنگی محسن کاوه شهرکرد سید حمید سجادی قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی فرنگی محسن کاوه شهرکرد کشتی فرنگی محسن کاوه شهرکرد سید حمید سجادی قزوین کشتی فرنگی سید بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

مقاومت قزوین امروز در لیگ دو فوتسال به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۸ در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

دو ورزشکار استان در رقابت‌های پاراشنا به مصاف حریفان می‌روند

ابوالفضل نصری جیرنده و اکبر کریمی دو ورزشکار استان در رقابت‌های پارا شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آب می‌زنند.

این رقابت‌ها از امروز تا ۱۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مهرگان میزبان رقابت‌های آفرود آزاد 

این رقابت‌ها در کلاس‌های تا ۲۵۰۰ سی سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی سی، استاندارد، آزاد و چهار چرخ با حضور رانندگان ایلام، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، البرز و قزوین در ابتدای شهر مهرگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اشک‌ها و لبخند‌ها در کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • میزبانی مهرگان از رقابت‌های آفرود آزاد 
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • قهرمانی مازندران در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران