Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: در مسئله قطعی آب، سستی‌ها، کوتاهی ها و ترک فعل‌هایی از گذشته رخ داده که باید در این زمینه مدیران و مسئولان خاطی شناسایی و محاکمه شوند.

به گزارش مشرق، ظهر امروز به مناسبت هفته دولت رئیس کل دادگستری و معاونان وی و دادستان همدان با استاندار همدان دیدار کردند.

رئیس کل دادگستری استان همدان در این دیدار، با اشاره به قطعی روزانه چندین و چند ساعته آب در همدان اظهار کرد: به طور قطع در این زمینه سستی ها، کوتاهی‌ها و ترک فعل‌هایی از گذشته رخ داده که باید آن مدیران و مسئولان محاکمه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا عدالتخواه افزود: این کوتاهی‌هه تنها درباره مسئله آب بلکه در تمام زمینه‌ها از دولت قبل بر دولت سیزدهم تحمیل شده و دولت سیزدهم بالاجبار باید پاسخگوی تمام قصور دولت قبل باشد.

وی تصریح کرد: باید با پیگیری‌های انجام شده، مشخص شود که اگر در ۱۸ سال گذشته اعتباراتی آمده و درست استفاده نشده تا پروژه آبرسانی به همدان بر زمین بماند مقصر چه کسانی هستند.

استاندار همدان نیز با بیان اینکه دولت سیزدهم در شرایط سختی کشور را تحویل گرفت، عنوان کرد: دولت قبل با همه سوءمدیریت‌ها و بی‌تدبیرهایی که به نام تدبیر مطرح می شد، کشور را با وضع نامناسبی در همه حوزه ها تحویل دولت بعدی داد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: این منفعل بودن در حوزه مدیریت آب، پیمانکار، درباره نحوه تخصیص اعتبار و هزینه کرد آن در سال های قبل مشهود است و امروز کار را برای ما دشوار کرده است.

وی با تقدیر از دادستان که در مسئله تأمین آب در این روزها در کنار دیگر مسئولان و مردم بوده است، افزود: در حال حاضر امیدواریم تا نهایی شدن پروژه آبرسانی از تالوار به همدان، با کمک چاه‌های آبی که کشاورزان به آب منطقه ای تحویل داده‌اند، بخشی از مشکلات آبی برطرف شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت مدیریت آب دولت سیزدهم دادگستری استان همدان ترک فعل خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال

مدیر تعاون روستایی همدان گفت: نیاز است مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه‌محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح خود را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمد حسن دهبانی امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به‌صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه کرده و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

وی افزود: در سطح بخش مرکزی ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

مدیر تعاون روستایی شهرستان همدان ادامه داد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تا در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی اضافه کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت به‌روزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

کد خبر 748063

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • نشست مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • لزوم ارائه برنامه از سمت شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال