Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس به اولین برد خود در بیست‌‌ودومین دوره لیگ برتر دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی یک بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلاد سرلک در دقیقه 43 تک گل این بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس که در دو فصل گذشته در اراک مقابل آلومینیوم شکست خورده بود، در این بازی طلسم خود در تقابل با این تیم را شکست و همچنین انتقام شکست مقابل شاگردان رحمتی در جام حذفی فصل گذشته را نیز گرفت. علاوه بر این اولین برد سرخپوشان در لیگ بیست‌ودوم با اولین گل رقم خورد.

ترکیب آلومینیوم اراک: حسین پورحمیدی، وحید محمد‌زاده، امیرمحمد هوشمند (75- امیر نوری)، علیرضا نقی‌زاده، والنتینو یوئل (59- علی دشتی)، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی،‌ یونس اکبر‌پور (75-احمدرضا جلالی)، محمدرضا آزادی (59- رضا جبیره) و میلاد فخرالدینی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی (72-وحدت هنانوف)، دانیال اسماعیلی‌فر (65-سیامک نعمتی)، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی (86-سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه (87-محمد عمری) و یورگن لوکادیا (72-حامد پاکدل).

داور: امیر عرب‌ براقی

نیمه اول

دقیقه 8: پاس در عمق پرسپولیسی‌ها به مهدی ترابی این بازیکن را در داخل محوطه جریمه آلومینیوم صاحب یک موقعیت خوب کرد که ضربه ترابی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 9: ارسال تند و تیز و خطرناک سعید صادقی به شکلی بسیار خطرناک از مقابل امید عالیشاه عبور کرد و این بازیکن نتوانست با ضربه سر دروازه حریف را تهدید کند.

دقیقه 21: ضدحمله سرعتی و خطرناک آلومینیوم را محمدرضا آزادی با تعلل بیش از حد از دست داد و مدافعان پرسپولیس توپ را دور کردند.

دقیقه 28: شوت از راه دور هانسل زاپاتا به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون ررفت.

دقیقه 38: قائدرحمتی نیز با یک شوت از راه دور شانس خود را برای باز کردن دروازه بیرانوند امتحان کرد، اما توپ به راحتی در دستان دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت.

دقیقه 43: میلاد سرلک روی فرار در عمق خود در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان آلومینیوم قرار گرفت و به زیبایی با یک ضربه آرام توپ را از بالای سر پورحمیدی به گل اول پرسپولیس در این بازی تبدیل کرد.

نیمه دوم

دقیقه 57: شوت خطرناک والنتینو یوئل از داخل محوطه جریمه را بیرانوند به خوبی با یک واکنش در اختیار گرفت.

دقیقه 62: ارسال خطرناک بازیکنان آلومینیوم به شکل بسیار خطرناک از کنار مقابل دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 62: بیرانوند به دلیل اتلاف وقت از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 76: نفوذ خطرناک مهدی ترابی از جناح راست آلومینیوم و پاس در عرض این بازیکن پاکدل را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما ضربه بی‌دقت مهاجم سرخپوشان توسط مدافعان برگشت داده شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

بازی بزرگ هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر ایران امروز در تهران بین پرسپولیس و سپاهان برگزار خواهد شد. دیداری که ۳ امتیاز آن اهمییت زیادی دارد و می‌تواند در تعیین تیم قهرمان سرنوشت ساز باشد. پرسپولیس که در بازی قبلی خود مقابل آلومینیوم در ضربات پنالتی مغلوب شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت، نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز بازی خانگی امروز دارد. در بازی قبلی پرسپولیس امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند را در اختیار نداشت.

همچنین وحدت هنانوف و سعید صادقی هم به دلیل سرماخوردگی همراه کاروان پرسپولیس راهی اراک نشدند. دو بازیکن سرماخورده پرسپولیس این هفته به تمرینات گروهی اضافه شدند و عالیشاه هم با رفع مصدومیتش مشکلی برای همراهی قرمز‌ها ندارد. وضعیت بیرانوند برای بازی امروز نامشخص است. هرچند بازی کردن بیرانوند ریسک بزرگی محسوب می‌شود و خیلی‌ها اعتقاد دارند بیرانوند برای بازی کردن نباید خیلی عجله کند. در آخرین جلسه تمرینی پرسپولیس قرار بود دوباره امیررضا رفیعی درون دروازه قرار بگیرد. با این حال احتمال ضعیفی هم برای بازی کردن بیرانوند وجود دارد.

به غیر از بیرانوند سایر مصدومان پرسپولیس به بازی مقابل سپاهان خواهند رسید و تنها غایب قرمز‌ها برای بازی امروز دانیال اسماعیلی فر است که به دلیل حرکت منشوری در بازی با صنعت نفت از همراهی تیمش در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان محروم شد. انتخاب جانشین دانیال برای این بازی یکی از دغدغه‌های کادرفنی پرسپولیس بود. در بازی با آلومینیوم و در نیمه دوم اسماعیلی فر یک خط جلوتر آمد و فرشاد فرجی در پست مدافع راست به میدان رفت. عملکرد فرجی در بازی با آلومینیوم خیلی خوب نبود و وینگر‌های آلومینیوم بار‌ها از سمت راست نفوذ کردند و حتی گل چهارم این تیم هم از همین جناح به ثمر رسید.

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده وحدت هنانوف به جای فرجی انتخاب اصلی اوسمار برای حضور در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس است و جانشین اسماعیلی فر خواهد شد. انتخاب تقریبا عجیبی که خیلی‌ها را متعجب خواهد کرد. وحدت مدت‌ها مصدوم بود و هفته‌هاست که برای پرسپولیس به میدان نرفته است. همچنین امید عالیشاه با رفع مصدومیتش جانشین خدابنده لو در ترکیب اصلی خواهد شد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بیرانوند در آخرین لحظه در ترکیب اصلی قرار نگیرد، ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بزرگ این هفته مقابل سپاهان به این شکل خواهد بود: امیررضا رفیعی، وحدت هنانوف، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی بزرگ با سپاهان
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • حمایت علیرضا بیرانوند از امیررضا رفیعی + عکس
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • فرصت انتقام برای گل‎گهر در حذفی مهیا شد