Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:14:55 GMT

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۵ پروژه گاز در همدان

تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۸۹۹۹

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۱۵ پروژه گاز در همدان

محمدصادق محبی‌نظر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز هفته دولت و پیشبرد پروژه‌های مربوطه در استان همدان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان تیرماه امسال، اقدامات متنوعی در حوزه‌های خدمات رسانی، گازرسانی به روستاها، اجرای شبکه تغذیه و توزیع، نصب انشعاب، گازرسانی به صنایع و کسب رتبه‌های برتر در جشنواره‌ها و ارزیابی‌های استانی و کشوری محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تشریح کرد: در هفته دولت، گازرسانی به سه روستا در همدان و فامنین با ۱۲ میلیارد ریال، بهره‌برداری از ساختمان اداره گاز رزن با ۲۵ میلیارد ریال و ۱۱۳ پروژه گازرسانی به مشترکین صنعتی و کشاورزی در همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودراهنگ، رزن، فامنین، قهاوند و درگزین با هزینه‌ای بالغ بر ۲۵۸ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان به پیشبرد عملیات اجرایی گازرسانی به سه روستا در شهرستان‌های اسدآباد و درگزین با اعتبار ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: هم چنین بالغ بر ۳۱ پروژه گازرسانی به متقاضیان صنعتی و کشاورزی در شهرستان‌های همدان، ملایر، کبودراهنگ، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، فامنین، درگزین و رزن با اعتباری بالغ بر ۱۷۷ میلیارد ریال، کلنگ‌زنی و آغاز می‌شود.

محبی‌نظر در ادامه صحبت‌های خود به راه‌اندازی مرکز امداد متمرکز نیز اشاره کرد و گفت: GIS READY شدن بیش از ۸۷ درصد تأسیسات گازرسانی، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به هشت روستای جدید، گازرسانی به هشت روست و اجرای ۲۲۷ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز و نصب ۳ هزار و ۸۷۸ مورد انشعاب بخشی از مهمترین اقدامات این شرکت از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه توسعه گازرسانی در بخش‌های صنعتی همسو با تحقق شعار سال نیز از دیگر برنامه‌های راهبردی این شرکت به شمار می‌آید؛ گفت: شرکت از ابتدای مردادماه ۱۴۰۰ تا پایان تیرماه امسال، به ۱۹۶ واحد صنعتی شامل فاز توسعه کارخانه شیشه همدان، نشاسته الوند، CNG درگزین و موارد دیگر گازرسانی کرده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در پایان از پوشش صددرصدی جمعیت شهری و ۹۹.۸ درصد جمعیت روستایی از خدمات گاز خبر داد و گفت: ۱۵ شهرک صنعتی، ۹ ناحیه صنعتی و یک هزار ۱۴ واحد صنعتی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

کد خبر 5573623

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت دولت سیزدهم شرکت گاز همدان هفته دولت بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا اجلاس پیرغلامان حسینی اردبیل دولت سیزدهم قزوین افتتاح طرح عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان

احمد فعله گری گ اظهار کرد: با گازرسانی به هزار و ۲۶۸ واحد تولیدی، ۹۳ درصد حجم جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت‌های مایع محقق شد و در سال جاری با گازرسانی به اهداف پیش بینی شده این حجم جایگزینی به ۹۵ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت گاز کردستان افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، هزار و ۸۹۲ واحد صنعتی در کردستان طبق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل خواهد شد.

وی بیان کرد: امسال برای گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی برنامه ریزی شده است و تا پایان فروردین ماه تعداد سه واحد صنعتی به صف مصرف کنندگان گاز طبیعی افزوده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • گازرسانی به ۱۰۰ واحد صنعتی در کردستان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان