Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه نطنز با تسلیت ارتحال ملکوتی استاد اخلاق آیت‌الله ناصری، اظهار کرد: در هفته دولت ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرستان نطنز افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم مردمی بودن دولت است و مصادیق جدی مردمی بودن دولت سفرهای استانی هیأت دولت و رئیس‌جمهور به همه استان‌هاست، بالاترین مقام اجرایی در کمتر از یک سال کاری ۳۱ استان کشور را سفر رفته مشکلات آنها را موردبررسی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظریفی تصریح کرد: در سفرهای استانی از تشریفات و رسوم اداری پرهیز و هیچ پروژه‌ه‌ای افتتاح نشد، باوجود حضور یازده‌ ساعته معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور در شهرستان نطنز هیچ پروژه افتتاح و رونمایی نشد و برکات مصوبات سفر برای نطنز ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار بود.

ظریفی در خصوص اقدامات ۸ ماهه فرمانداری شهرستان نطنز گفت: یکی از اولویت‌های فرمانداری مردمی سازی دولت این بود که چرخه سیکل کامل سفر استانی، شهرستانی و روستایی در کشور در شهرستان انجام و با ارائه گزارش وزیر کشور مورد تقدیر وزیر کشور قرار گرفت، شورای اداری نطنز به سمت روستاها و مناطق محروم بردیم و تاکنون شورای اداری در ۶ روستا تشکیل و برای  حل مشکلات ۱۷۰ مصوبه تصویب و ۶۵ درصد مصوبات کاملاً اجرایی شده است

وی در خصوص چالش آبی شهرستان نطنز گفت: در ماه‌های اسفند سال ۱۴۰۰ و فروردین اردیبهشت برنامه‌ریزی و جلسات لازم برای به تأمین آب شرب شهرستان نطنز انجام گرفت، اما با ریزش یکی از چاه‌های اصلی آب شرب، آن را از مدار خارج کردیم که برای شهرستان مشکلات پیش آمد، اما با تمهیدات صورت گرفته در سال آینده تنش و کمبود آبی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: هفته دولت شهرستان نطنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۷۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان

ایسنا/کرمان معاون اداره کل راهداری استان کرمان گفت: در شهرستان رفسنجان در سال قبل ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد پروژه آسفالت و روکش کردن راه‌های برون شهری و فرعی را منعقد کردیم که یکی از آن‌ها کمربندی است و با ۵۰ میلیارد تومان به زودی به اتمام خواهد رسید.

سید حمزه روح‌الامینی شامگاه ششم اردیبهشت ماه در سفر به رفسنجان و دیدار با فرماندار، اظهار کرد: از لحاظ خرابی راه‌های روستایی، سیرجان و شهربابک جزء بدترین شهرستان‌های استان هستند که راه‌های روستایی آنها نیازمند روکش است.

وی افزود: تمام تلاش ما روکش دار کردن راه‌های روستایی استان کرمان است لذا سال قبل چندین هزار میلیارد تومان صرف روکش کردن آسفالت راه‌های روستایی استان شده است.

وی ادامه داد: در منطقه نوق رفسنجان هم بیش از ۶ پروژه آسفالت و روکش تعریف کردیم لذا ۳۰ کیلومتر راه‌های نوق با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان روکش آسفالت می‌شود.

معاون مدیرکل راهداری استان کرمان با اشاره به انعقاد قرارداد تعدادی از راه‌های روستایی رفسنجان از جمله جنت‌آباد، بهرامی، اودرج و فتح آباد به میزان ۱۴ کیلومتر، گفت: امسال نیز چند پروژه روکش آسفالت را در رفسنجان با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان شروع کردیم و پروژه رفسنجان تا کبوترخان از جمله آن‌هاست که با اعتبار ۴۳ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

فرماندار رفسنجان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه ۱۱ درصد راه‌های استان کرمان در رفسنجان وجود دارد، گفت: محورهای نوق و داوران از حادثه‌خیزترین جاده‌های استان به شمار می‌روند و مرگ و میر در این دو محور باید کاهشی شود.

حسین رضایی افزود: جاده‌های فرعی شهرستان دارای مشکل هستند و نیازمند روکش آسفالت و ساماندهی‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اصلاح شیوه آبیاری نخیلات آب‌پخش نیازمند اجماع استانی است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • گزارش| سفر رئیسی به سریلانکا؛ نمایش اقتدار مهندسی ایرانی
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند