Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:53:21 GMT

حرکت جنجالی هافبک سابق پرسپولیس در فولاد آرنا

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۷۴۹

حرکت جنجالی هافبک سابق پرسپولیس در فولاد آرنا

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که فولاد با ضربه سر اشکان دژاگه از حریف پیش افتاده بود تراکتور با توجه به اوقات اضافی( ۷ دقیقه) قصد داشت گل سوم و تساوی را وارد دروازه حریف کند و به گل اشکان دژاگه که در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رسیده بود پاسخ بدهد.
اما در شرایطی که تراکتوری‌ها قصد شروع بازی را داشتند دو تماشاگر فولاد در قالب جیمی جامپ  به داخل زمین پریده و با سرعت زیاد در میان بازیکنان قیقاج می‌رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت آنها زیاد بود و با سرپنجگی خاصی می دویدند تا دست نیرو انتظامی هم به آنها نرسد. در نهایت رضا اسدی، هافبک تراکتور که از اتلاف وقت عصبانی به نظر می رسید یکی از این دو جیمی جامپ را در میانه زمین متوقف کرد تا این قضیه با واکنش هواداران فولاد همراه بشود.
نکته جالب اینکه با شروع بازی و ادامه حملات تراکتور آنها در لحظات پایانی روی خطای نجاریان صاحب یک ضربه کاشته شدند که این توپ می توانست سرنوشت بازی را عوض کند اما ارسال از جناح چپ با دفع دفاع فولاد همراه بود تا ضربه پایانی مسابقه توسط بازیکن تراکتور راهی کنار زمین شود و داور سوت پایان بازی را بزند.
این لحظه ای بود که رضا اسدی و دیگر بازیکنان تراکتور دور داور حلقه زده و از او بابت اینکه چرا اجازه نداده بازی ادامه پیدا کند گله داشتند. به عقیده آن ها توپ آخر کرنر شد و داور می‌توانست فرصت یک کرنر را هم به تراکتور بدهد.
جالب اینکه قبل از گل اشکان دژاگه، اسدی روی یک ضربه کرنر موقعیت بسیار خطرناکی روی دروازه فولاد ایجاد کرده بود.

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید

داور فرانسوی جدال حساس آلیانتس آرنا را سوت خواهد زد

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دقایقی قبل، یوفا تیم داوری دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید را معرفی کرد و مشخص شد که کلمن تورپن فرانسوی این جدال حساس را سوت خواهد زد.

سابقه کلمن تورپن در فصل جاری لیگ قهرمانان ناپولی ۲-۳ رئال مادرید؛ مرحله گروهی بنفیکا ۰-۱ رئال سوسیداد؛ مرحله گروهی براگا ۱-۱ اونیون برلین؛ مرحله گروهی آرسنال ۴-۲ پورتو؛ مرحله یک هشتم نهایی

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس