Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:52:09 GMT

حرکت جنجالی هافبک سابق پرسپولیس در فولاد آره‌نا

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۴۹۸۶۷

حرکت جنجالی هافبک سابق پرسپولیس در فولاد آره‌نا

به گزارش "ورزش سه"، درحالی که فولاد با ضربه سر اشکان دژاگه از حریف پیش افتاده بود تراکتور با توجه به اوقات اضافی (۷ دقیقه) قصد داشت گل سوم و تساوی را وارد دروازه حریف کند و به گل اشکان دژاگه که در دقیقه ۳+۹۰ به ثمر رسیده بود پاسخ بدهد.
اما در شرایطی که تراکتوری‌ها قصد شروع بازی را داشتند دو تماشاگر فولاد، جیمی جامپ به داخل زمین پریده و با سرعت زیاد در میان بازیکنان قیقاج می‌رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرعت آنها زیاد بود و با سرپنجگی خاصی می دویدند تا دست نیرو انتظامی هم به آنها نرسد. در نهایت رضا اسدی، هافبک تراکتور که از اتلاف وقت عصبانی به نظر می رسید یکی از این دو جیمی جامپ را در میانه زمین متوقف کرد تا این قضیه با واکنش هواداران فولاد همراه بشود.
نکته جالب اینکه با شروع بازی و ادامه حملات تراکتور آنها در لحظات پایانی روی خطای نجاریان صاحب یک ضربه کاشته شدند که این توپ می توانست سرنوشت بازی را عوض کند اما ارسال از جناح چپ با دفع دفاع فولاد همراه بود تا ضربه پایانی مسابقه توسط بازیکن تراکتور راهی کنار زمین شود و داور سوت پایان بازی را بزند.
این لحظه ای بود که رضا اسدی و دیگر بازیکنان تراکتور دور داور حلقه زده و از او بابت اینکه چرا اجازه نداده بازی ادامه پیدا کند گله داشتند. به عقیده آن ها توپ آخر کرنر شد و داور می‌توانست فرصت یک کرنر را هم به تراکتور بدهد.
جالب اینکه قبل از گل اشکان دژاگه، اسدی روی یک ضربه کرنر موقعیت بسیار خطرناکی روی دروازه فولاد ایجاد کرده بود.

ویدئو: 258501

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • یاغی سابق: استقلال این مدلی صدر را از دست می دهد | بازیکنان ذخیره پرسپولیس دلسرد شده اند
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس برابر آلومینیم
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس