Web Analytics Made Easy - Statcounter

این محصول حاوی غنی ترین مواد غذایی است چرا که کالری فراوانی دارد و نیز سرشار از پروتئین با کیفیت است و دیگر اینکه مقدار قابل توجهی اسید آمینه مورد احتیاج بدن را دارا است که برای همه سنین هضمش آسان می باشد و مهم تر اینکه مقدار چربی و کلسترل آن پایین است.

نوع های مختلفی  از کنسرو تن ماهی تولید می شود که درجه کیفیت و مرغوبیت متفاوتی دارد از جمله کنسرو تن ماهی بندرعباس همین گونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه تحقیقاتی که انجام شده مصرف کنسرو تن ماهی بندرعباس هفته ای ۲ الی ۳ بار کافی می باشد و نیاز بدن را به پروتئین تامین می کند.

مصرف این محصول در کاهش بیماری های قلبی و درد مفاصل موثر است و به رشد کودکان و نوجوانان کمک شایانی می کند و نیز بنا بر سفارش متخصصان مصرف تن ماهی به علت نمک آن برای افرادی که مبتلابه فشار خون هستند مناسب نیست.

همچنین گفته شده برای جلوگیری از اضافه وزن از روغن داخل کنسرو استفاده کنید، این محصول به عنوان مغذی ترین منبع غذایی شناخته شده است.

بنابر تحقیقات به عمل آمده توسط پژوهشگران مصرف کنسرو تن ماهی به علت مقدار زیاد پروتئین، امگا۳، و دیگر ویتامین های موجود در آن بسیار توصیه شده است.

کنسرو ماهی پالتی تن

کنسرو ماهی ساخته شده از ماهی می باشد که دارای ویتامین های زیادی است مخصوصا امگا۳ که در همه ی ماهی های دنیا زبان زد می باشد در نتیجه استفاده از آن و گنجاندن آن در مواد غذایی روزانه به عنوان میان وعده یا وعده غذایی واجب و ضروری می باشد.

فرق ماهی با کنسرو آن در این است که کنسرو شده آن یک غذای آماده و کاملی است و دیگر نیاز نسیت که وقت زیادی را صرف پخت آن کنید و در هر شرایطی می توانید به راحتی از آن استفاده کنید در حالی که ماهی تازه به صرف وقت برا پختن نیاز دارد با این که پخت ماهی زمان زیادی نمی خواهد ولی کنسرو آن آماده تر می باشد.

برای ورزشکارانی که به انرژی زیادی حین ورزش نیاز دارند کنسرو ماهی پالتی تن بهترین گزینه می باشد.

ورزشکاران بیشتر انرژی خود را صرف ورزش می کنند که در این شرایط به یک غذای مقوی نیاز دارند که می توان از کنسرو نام برد زیرا هم انرژی مورد نیاز ورزش کردن را برای آن ها فراهم می کند و هم ویتامین های لازم را برای بدن آن ها فراهم می کند.

وقتی مهمان ناخوانده ای دارید و یا می خواهید به مسافرتی بروید و باید یک غذای سریع آماده کنید بهترین انتخاب برای شما می تواند تن ماهی باشد شما با کمی خلاقیت و تزیین این غذای بی نظیر می توانید مهمانان خود را به وجد بیاورید و یک غذای کامل و لذیذی را برای آن ها آماده کرده باشید.

کنسرو تن ماهی حلوا

از جمله اقلام خوراکی خوش طعم موجود در بازار که دارای طرفداران بسیاری نیز می باشد می توان به کنسرو تن ماهی اشاره نمود.

در سال های اخیر عمده کنسرو های عرضه شده ماهی تن، تولید داخل می باشد و بازار خوبی از فروش این محصول را به خود اختصاص داده است.

در واقع این میزان از پتانسیل عرضه تن ماهی سبب گشته تا میزان صادرات آن نیز رو به افزایش باشد که به لحاظ اقتصادی دارای ارزش بسیاری جهت سود آوری در کشور تلقی می شود.

میزان کیفیت این محصول می تواند رابطه ی مستقیمی با ارزش غذایی آن ایجاد کند.

در خرید کنسرو تن ماهی همواره توجه نمایید که با سفارش از مراکز فروش معتبر می توانید علاوه بر دریافت با کیفیت ترین نوع این محصول از قیمت مناسب نیز بهره مند شوید.

در واقع از جمله مهمترین فاکتور ها که سبب خرید کنسرو تن ماهی در طی سال های اخیر شده است توجه به بسته بندی مناسب و کیفیت مثال زدنی در تهیه و تولید این محصول می باشد و خرید و فروش کنسرو تن ماهی از رونق خوبی برخوردار است.

به دلیل میزان نمک کمی که در فرآیند تولید این محصول به کار رفته است می تواند برای افرادی که دارای فشار خون بالایی می باشند یک گزینه ی مناسب تلقی شود.

این محصول در طعم های مختلفی همراه با دربی آسان بازشو در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد که با توجه به اهمیت ذائقه هر مشتری می تواند هر نوع سلیقه ای را پوشش دهد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

برچسب‌ها ماهی رپرتاژ آگهی بندرعباس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماهی رپرتاژ آگهی بندرعباس ماهی رپرتاژ آگهی بندرعباس کنسرو تن ماهی یک غذای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۴۹۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ محمود جاودان، رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس با اعلام این خبر گفت: سال گذشته حامیان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام مبلغ ۱۰ میلیارد و ۲۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های ایتام و محسنین این نهاد کمک کرده‌ اند که از این میزان ۱۰ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بوده است.

جاودان، با اشاره به جذب ۴۹۱ حامی در ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: این تعداد حامی برای حمایت مادی و معنوی از یک هزار و ۷۹ فرزند یتیم و محسنین نیازمند ثبت نام کردند و به صورت ماهانه مبلغی به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌نمایند.

رئیس کمیته امداد منطقه دو بندرعباس یاد آور شد: در حال حاضر یک هزار و ۶۸۱ یتیم و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد در حوزه اکرام ایتام منطقه دو بندرعباس می‌باشند که از حمایت مادی و معنوی حامیان برخوردار هستند.

این مقام مسئول در پایان افزود: مردم نوع دوست و خیران نیک اندیش می‌توانند، با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد مشارکت نمایند.

کد خبر 6088977

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر در دزفول
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا
  • تأمین ۴۰ درصدی نیاز داخلی به دستگاه نوار قلب با محصول ایران‌ساخت
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو