Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر میدان‌شاهی شنبه در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت اظهار کرد: در هفته دولت در حدود ۲هزار و ۳۷۴میلیاردتومان سرمایه‌گذاری در استان فارس خواهیم داشت و پروژه‌های ما در ۲شهر، ۸۴ روستا و ۳۵۰ صنعت افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز فارس ادامه داد: در ۸۵ روستا و۴۵۰صنعت دیگر هم برنامه کلنگ‌زنی خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


میدان‌شاهی با اعتقاد به اینکه صنایع مهمترین اولویت شرکت گاز محسوب می‌شود، گفت:درصدد هستیم تا سال ۱۴۰۲ تمامی صنایع استان فارس را از گاز بهره‌مند کنیم.
وی بر اهمیت اشتغال‌زایی در بخش صنعت فارس تأکید کرد و گفت:  صنایع در بحث تولید و خودکفایی به عنوان مهمترین اولویت دولت سیزدهم به شمار می‌رود و به همین دلیل بهرمنده کردن این صنایع از بخش گاز در دستورکار این شرکت قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز فارس اظهار داشت: در تلاش هستیم رسالت و جهادی که شرکت ملی گاز با هدف خدمات‌رسانی به جمعیت تحت پوشش آغاز کرده را به خوبی دنبال کنیم.

نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در میدان امام حسین (ع) (فلکه ستاد) شیراز و در مجاورت ضلع جنوبی ساختمان استانداری فارس برپا شده و تا هشتم شهریورماه پذیرای بازدیدکنندگان است. 

دوم تا هشتم شهریورماه هرسال به یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است. هشتم شهریور ۱۳۶۰ محمد علی رجایی رییس جمهوری وقت و  محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت و همراهان آنها در عملیاتی تروریستی توسط گروهک منافقین به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها هفته دولت ایرنا شرکت گاز استان فارس شیراز بازدید دولت سیزدهم فارس افتتاح نمایشگاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت ایرنا شرکت گاز استان فارس هفته دولت ایرنا شرکت گاز استان فارس شیراز بازدید دولت سیزدهم فارس افتتاح نمایشگاه دولت سیزدهم هفته دولت شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود

معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهور گفت: در بعد اقتصادی باید بتوان با محوریت استان‌های جنوبی کارهای بزرگی انجام دهیم و از ظرفیت غنی خلیج فارس برای اشتغال‌زایی ودرآمدزایی برای کشور استفاده کنیم.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077178 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز کشور با توسعه ۱۶ میدان گازی/ افزایش حدود ۶ برابری سرمایه‌گذاری در صنعت نفت در دولت سیزدهم
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • رشد ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • رشد بیش از ۲۲ درصدی تعاونی‌های زنان در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • حسینی: ظرفیت درآمدزایی خلیج فارس بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار