Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال اینتر شکست تیمش در خانه لاتزیو را تلخ توصیف کرد و آن را حاصل حوادثی دانست که به نفع تیم حریف رقم خورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولین شکست فصل اینتر پس از دو برد متوالی، شب گذشته (جمعه) در خانه لاتزیو و با نتیجه 3 بر یک رقم خورد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر پس از بازی درباره باخت تیمش و دلیل آن به شبکه DAZN گفت: بازی برابر و نزدیک بود و به همین دلیل هم باختن آن تلخ‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما با تیمی قوی و باکیفیت طرف بودیم اما گل لوئیز آلبرتو تعادل بازی را برهم زد، درست قبل از آنکه دومفریس موقعیت خوب ما را از دست داد.  ما باید برای استفاده از اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی بازی بهتر خودمان را آماده و کاری می‌کردیم که حوادث بازی به نفع ما رقم بخورد. بعد از دریافت گل دوک، توسط کورئا و ژکو خطرساز شدیم اما در آن موقعیت‌ها لازم بود که قلدرانه‌تر عمل کنیم. مقابل رقبایی مانند لاتزیو، لازم است که بیشتر به خودتان فشار بیاورید.

اینزاگی در پاسخ به این سؤال که چه شد که تیمش بازی را به حریف واگذار کرد، اظهار داشت: باید بهتر کار می‌کردیم، منظورم نه فقط مدافعان، بلکه تمام اعضای تیم است. گل‌های دوم و سوم حریف در کلاس اروپایی بودند اما گل اول آنها اینگونه نبود و تیمی مثل اینتر هم نباید چنین گلی می‌خورد.

سرمربی نراتزوری درباره اینکه آیا سبک بازی و تاکتیک‌های او روی عملکرد روملو لوکاکو تأثیر منفی گذاشته است، تأکید کرد: او در دو هفته اول لیگ عالی بود و بهترین بازی‌اش را ارائه کرد. حالا باید برویم و بررسی کنیم تا ببینیم چه شد که این بازی را باختیم.  با این حال من می‌گویم که انتظارم از تیم بیشتر از این‌ها بود.

سری A| پیروزی قاطع لاتزیو مقابل اینتر/ اینزاگی مقابل تیم سابقش تسلیم شد

انتهای پیام/

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی اینترمیلان سیمونه اینزاگی اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لوهاور رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی در صورت برد در بازی امشب فاصله امتیازی با موناکو رده دومی را افزایش می‌داد و به قهرمانی زودهنگام دست پیدا می‌کرد.

با این تساوی قهرمانی پاری سن ژرمن حداقل برای یک هفته به تاخیر افتاده و لوئیس انریکه امیدوار است تیمش قهرمانی در لیگ فرانسه را قطعی کند.

پی‌اس‌جی اکنون 70 امتیازی است و موناکو 58 امتیاز به دست آورده است. اکنون تنها یک امتیاز دیگر می‌تواند قهرمانی آن‌ها قطعی کند و حتی اگر موناکو فرداشب نتواند لیون را شکست دهد، قهرمانی تیم انریکه را قطعی می‌کند.

لوئیس انریکه درمورد تساوی در بازی امشب گفت:"در این نوع مسابقات هیجان زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل مقابل تیمی دریافت کردیم که بسیار کارآمد بود. در این مسابقه تحت فشار بودیم. هواداران از این نوع بازی‌ها رضایت دارند."

عملکرد تیم؟

ما چند اشتباه مرتکب شدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم، تلاش زیادی کردیم، بازی را به خوبی تمام کردیم. می‌‌توان گفت که تقریباً قهرمان هستیم حتی اگر از نظر امتیازات هنوز به این نتیجه نرسیده باشیم.

احساس قهرمانی زودهنگام؟

ما از اینکه زودتر از موعد قهرمان شدیم، خوشحالیم. معتقدم زمانی که یک مربی بتواند قدرت خود، میل به جنگیدن و این واقعیت را که هرگز تسلیم نمی‌شود، به بازیکنانش منتقل کند، تیم بسیار خوبی شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد