Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان گفت:  طرح ساماندهی وضعیت فاضلاب اهواز در ۴ محور اصلاح نقاط ریزشی، توسعه شبکه، احداث تاسیسات و شبکه جدید و حفاری و لوله رانی به روش میکرو تونل برنامه ریزی شده است.

محمدرضا کرمی نژاد می گوید: ماهیت اجرایی پروژه‌های فاضلاب به صورتی است که به محض اتمام بخشی از شبکه اصلاح شده و یا اصلاح نقطه مدنظر ریزشی که پیش از این موجب انسداد در شبکه و پس زدگی فاضلاب می‌شد بلافاصله در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته او بالغ بر ۸۸ طرح و جبهه کاری در طرح فاضلاب اهواز با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی بلافاصله در مدار بهره برداری قرار گرفتند و این امر ضریب پایداری شبکه فاضلاب در نقاط مختلف شهر اهواز را ارتقاء داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان می گوید: اجرای طرح‌های فاضلاب اهواز در جبهه‌های کاری متفاوت با هدف رفع پس زدگی فاضلاب، بهبود آثار زیست محیطی و ارتقاء بهداشت عمومی مناطق سطح شهر اهواز انجام شده است.

این طرح شامل اجرای اصلاح نقاط ریزشی خط فاضلاب، اجرای خطوط انتقال، اجرای ترمیم و مرمت نوار‌های حفاری، اجرای شبکه جمع آوری و انشعابات فاضلاب خانگی، احداث منهول پمپ، تکمیل شبکه‌های فاضلاب، اجرای خط اصلی جمع کننده فاضلاب، اجرای خطوط انتقال برق هوایی و زمینی تصفیه خانه فاضلاب شرق اهواز، احداث ایستگاه پمپاژ و نصب انشعابات فاضلاب در شهر اهواز و شهرستان‌ها است.

در جریان عملیات اجرایی طرح فاضلاب اهواز برای نخستین بار در استان با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های روز و مشخصا دستگاه تی بی ام و میکروتونلینگ عملیات حفاری به روش لوله رانی در عمق زمین و بدون نیاز به شکافت آسفالت و ایجاد ترانشه صورت گرفت که این عملیات در نوع خود منحصر به فرد است.

 طرح‌های هفته دولت در بخش فاضلاب مربوط به شهر اهواز، بندرامام و خرمشهر است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری تصفیه فاضلاب فاضلاب اهواز شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • افزوده شدن ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • انتصاب مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی