Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، مهدی هاشمی‌نسب بعد از دیدار فولاد و تراکتور در جمع خبرنگاران، در واکنش به سوالی درخصوص اتفاقات بازی فولاد مقابل پرسپولیس و این که تماشاگران حریف‌ توهینی به احسان پهلوان و سعید آقایی نکرده بودند که او بخواهد جواب بدهد، اظهارکرد: به مهدی شیری و من که توهین کردند، جواب‌ های، هوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا چرا باید درباره آن‌ها حرف بزنم؟ فحاشی کردند، جوابشان را دادم.

وی بیان کرد: معمولا مردم و تماشاگران ما افراد مظلوم را دوست دارند اما من مظلوم نیستم و هر کسی به من و خانواده‌ام فحاشی کند، جواب او را خواهم داد، حالا می‌خواهد یک نفر، ۲۰ میلیون، ۴۰ میلیون یا ۸۰ هزار نفرباشد.

هاشمی‌نسب در واکنش به این سوال که قبول دارید شما در این جریان توهین تصویری به تماشاگران پرسپولیس داشتید؟ گفت: اصلا به این صورت نیست. باید ۵ عکس قبلی آن لحظه را هم نشان می‌دادندـ یک عکس هست که روی آن مانور می‌دهند. من هیچ‌وقت شروع کننده بحث نبودم. خود آن‌ها شروع کردند و من جواب‌شان را دادم و تعارف هم ندارم. 

وی افزود: آن‌ها می‌خواهند من عذرخواهی کنم و بگویم ببخشید و گردن کج کنم، مثل خیلی از افراد که برایشان این گونه رفتار می‌کنند و بعد هم محبوبشان هستند. من این کارها را نمی‌کنم و کاری با آن‌ها ندارم و هیچ‌ وقت به آن افراد فکر نمی‌کنم. 

مربی تیم فوتبال فولاد در پایان، تاکید کرد: هر کسی به خودم و خانواده‌ام فحاشی کند، جواب‌شان را می‌دهم.

کد خبر 700824 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • لیونل مسی و دوستانش در اینتر میامی، تماشاگران ویژه بازی هیت - سلتیکس / عکس
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مانور ترسناک جنگنده سوخو بیخگوش پهپاد کوچولو | فیلم
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • اصغری: تعویض‌های پرسپولیس جواب نداد/ تمرکزمان روی حذفی نیست