Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لاتزیوی مائوریتزیو ساری بانظم، هماهنگ و چشم‌نواز بازی کرد و سزاوارانه مقابل اینتر به برتری رسید.
به گزارش آریا، بازگشت سیمونه اینزاگی به استادیوم المپیکو و رویارویی با لاتزیو بار دیگر بدیمن بود. نراتزوری غیر از یک ربع ابتدایی نیمه دوم حرفی برای گفتن نداشت و لاتزیو با شایستگی یک برد مهم کسب کرد تا ثابت کند امسال قرار است برای اهداف مهمی بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین موقعیت جدی بازی، شوت ایموبیله روی کات‌بک دریافتی از ماروشیچ با فاصله اندکی به بیرون رفت. دقایقی بعد شوت محکم زاکانی که به‌نظر در چارچوب بود پس از برخورد با سر اشکرینیار به کرنر رفت. لاتزیو بالاخره مزد حملاتش را گرفت. در دقیقه 40 سانتر دیدنی میلینکوویچ ساویچ از نیم‌فضا، دقیقا روی سر فلیپه اندرسون نشست و دروازه هندانوویچ باز شد. نیمه نخست با برتری مطلق عقاب‌ها خاتمه یافت. 
در نیمه دوم اینتر سریعا به گل رسید. سانتر دی مارکو از روی ضربه آزاد پس از یک فعل‌وانفعال و ضربات سر به لائوتارو مارتینز رسید و او با فرار از آفساید، با کف پا دروازه پروودل را گشود. یک دقیقه بعد اینتر در آستانه زدن گل دوم بود اما ضربه سر دومفریز روی سانتر ارسالی با مهار پروودل به کرنر رفت. لاتزیو تا حوالی دقایق 60 کاملا در دفاع آسیب‌‌پذیر بود. در دقیقه 75 لاتزیو به گل رسید؛ یک پاس مورب به پدرو در محوطه جریمه رسید و او یک پاس به به عقب فرستاد که لوئیس آلبرتو با دورخیز و شوتی سهمگین، دروازه هندانوویچ که سرجایش ایستاده بود را فرو ریخت. لاتزیو گل سوم را هم زد؛ پاس عمقی آلبرتو قرار بود به ایموبیله برسد اما او سرنگون شد و توپ به پدرو رسید. وینگر باتجربه اسپانیایی با یک سر توپ، شوتش را وارد دروازه اینتر کرد. 
شاگردان سیمونه اینزاگی که در دو هفته ابتدایی مقابل لچه و اسپتزیا به پیروزی رسیدند، در اولین دیدار دشوار فصل در خانه لاتزیو به دردسر افتادند و در نهایت با نتیجه 3-1 مغلوب شدند. اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 15، روی  پاس آدام موراشیچ، این چیرو ایموبیله بود که پشت محوطه جریمه اینتر صاحب موقعیت شد اما شوت خطرناک او از کنار دروازه به بیرون رفت.
چهار دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر از فدریکو دی مارکو، این روملو لوکاکو بود که می توانست اینتر را پیش بیندازد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه لاتزیو پیدا نکرد. حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه سرانجام در دقیقه 40 این تیم میزبان بود که به گل رسید. پاس تماشایی سرگئی میلینکوویچ ساویچ به پشت مدافعان اینتر را فیلیپه اندرسون به خوبی قطع کرد و توپ را به گوشه دروازه سمیر هاندانوویچ فرستاد.
اینتری ها خیلی سریع پیش کشیدند و در دقیقه 42، سرنگون شدن دنزل دامفرایس درون محوطه جریمه لاتزیو می توانست یک ضربه پنالتی نصیب آنها کند اما داور بعد از استفاده از VAR دستور به ادامه کار داد و در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید. لاتزیو نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 47، ایموبیله گل دوم را برای میزبان به ثمر برساند اما واکنش خوب هاندانوویچ دروازه اینتر را نجات داد. در مقابل در دقیقه 51 این اینتر بود که به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد از سمت راست بود که توپ بعد از یک رفت و برگشت با ضربه سر دامفرایس به لائوتارو مارتینز رسید و او هم در موقعیت تک به تک با ایوان پروودل کار را تمام  کرد.
دو دقیقه بعد چیزی نمانده بود که اینتر پیش بیفتد اما این بار پروودل هوشیار بود و مانع گلزنی دامفرایس شد. در ادامه مائوریتزیو ساری دست به چند تغییر زد و برای تقویت تیم پدرو رودریگس و لوئیز آلبرتو را به زمین فرستاد. حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 75، لوئیز آلبرتو لاتزیو را پیش انداخت. پدرو که در سمت چپ زمین صاحب توپ شده بود، با یک پاس در عرض خوب برای لوئیس آلبرتو موقعیت سازی کرد و او هم با شوتی تماشایی توپ را به طاق دروازه اینتر کوبید.
اینتری ها برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما در دقیقه 86 این لاتزیو بود که به گل سوم رسید. این بار چیرو ایموبیله بود که حرکت را آغاز کرد و در حالی که بین دو مدافع حریف گرفتار شده بود، توپ را به پدرو رساند و او هم با ضربه ای دقیق اختلاف را به دو گل افزایش داد. در دقایق پایانی اینتری ها تلاش زیادی برای جبران گل های خورده کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با برتری 3-1 لاتزیو به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لاتزیو اینتر مائوریتزیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از امشب باید روبرت لواندوفسکی را یکی از مدعیان کسب جایزه پی‌چی‌چی بدانید. او که ۱۳ گله بود و در رده نهم برترین گلزنان لالیگا قرار داشت، با هت‌تریک امشب به رتبه چهارم رسید.

ستاره لهستانی در هفته‌های اخیر به دلیل عملکرد ضعیف بارسا در خط حمله با انتقادات زیادی روبرو شده بود اما امشب با به ثمر رساندن ۳ گل و تبدیل شدن به نقش اول کامبک عالی بارسلونا، به روزهای خوبش برگردد.

او در نیمه اول بازی امشب چند موقعیت مناسب داشت اما در یک مرحله دروازه‌بان و در دو مرحله مدافعان حریف مانع او شدند. نیمه دوم اما متعلق به او بود.

در دقیقه ۴۹ و در حالی‌که بازی با نتیجه ۲-۱ به سود والنسیا در جریان بود، سانتر فوق‌العاده ایلکای گوندوگان از روی نقطه کرنر با جایگیری و ضربه سر عالی لوا وارد دروازه شد تا بازی مساوی شود.

سپس در لحظاتی که والنسیا به خوبی دفاع می‌کرد و بازی گره خورده بود، باز هم تک‌تیرانداز لهستانی به کمک بارسا آمد. یک ارسال زیبای دیگر از گوندوگان با ضربه سر آرائوخو به مقابل دروازه رفت و در آنجا لوا توپ را به تور چسباند.

در دقیقه ۳+۹۰، خطا برای بارسلونا پشت محوطه جریمه و بهترین فرصت برای ثبت هت‌تریک. لوا و فران تورس پشت توپ بودند اما از همان ثانیه‌های ابتدایی مشخص بود که زننده ضربه لوا است. او توپ را به شکلی فوق‌العاده از روی دفاع عبور داد و توانست برای بار سوم به گل برسد تا بازی امشب را به بهترین شکل ممکن به پایان برساند.

ستاره ۳۵ ساله با ثبت اولین هت‌تریک فصلش حالا در جدول بهترین گلزنان لالیگا ۱۶ گله شده و در رتبه چهارم قرار گرفته است. او برای رسیدن به جایزه پی‌چی‌چی باید الکساندر سورلوث، ستاره ویارئال، و جود بلینگام با ۱۷ و آرتم دووبیک، مهاجم خیرونا، با ۱۹ گل را شکست دهد.

دیگر خبرها

  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ