Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال آور گفت: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح قزوین؛ حمید سجادی شامگاه جمعه با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح خوابگاه بانوان شهرستان تاکستان اظهار کرد: این یک پروژه بسیار ارزشمند و بزرگ در سطح استانداردهای بین‌المللی می‌باشد و لازم است که هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: طی صحبت‌های انجام شده قرار است با تامین منابع دولتی و خصوصی و به صورت مشارکتی سالن ۵ هزار نفره، سالن دو و میدانی و سایر پروژه‌های استان را به بهره‌برداری برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به قابلیت‌های خوب صنعتی قزوین گفت: خوشبختانه این استان علاوه بر تمام قابلیت‌هایی که در بخش صنعت و کشاورزی دارد، در زمینه ورزش نیز حاصلخیر است و قهرمانان بزرگی دارد.

قزوین استان استراتژیک در حوزه ورزش است 

این مسئول ادامه داد: قزوین در تمام رشته‌های ورزشی فعال است و جزو استان‌های استراتژیکی ما در این زمینه محسوب می‌شود.

سجادی تاکید کرد: همجواری قزوین به استان البرز و پایتخت راه‌اندازی سایر رشته‌های متنوع ورزشی را ضروری کرده است.

وی ابزار کرد: بدون شک به دو پروژه‌ای که در نزدیکی بزرگراه هستند بی تفاوت نیستیم، زیرا می‌توانند بهترین معرف ورزش استان باشند.

مدال‌آوران در دستگاه‌های اجرایی جذب می‌شوند
وزیر ورزش با اشاره به حمایت از ورزشکاران مدال آور تصریح کرد: ورزشکاران مدال آور آسیایی، المپیک و جهانی در دستگاه‌های مختلف برحسب تحصیلاتی که دارند جذب و به کار گرفته می‌شوند.

سجادی از باز شدن چتر بیمه بر سر ورزشکاران خبر داد و بیان کرد: بنا داریم که دوران ورزشی مربیان و ورزشکاران به عنوان سوابق بیمه آنها در نظر گرفته شود.

این مسئول تصریح کرد: حضور بانوان در مسابقاتی که زیر ساخت آن فراهم بوده منعی نداشته است و قصد داریم که در لیگ پیش روی فوتبال برنامه ریزی‌هایی برای حضور بانوان و البته با رعایت برخی شرایط ایجاد کنیم.

شرایط را برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را فراهم می‌کنیم

وی افزود: طی گزارشی که از حضور بانوان در مسابقه فوتبال به میزبانی تیم استقلال کسب شده، شرایط حفظ شان بانوان در ورزشگاه رضایت بخش می‌باشد.

سجادی در پایان با اشاره به حضور یکهزار و ۶۰۰ نفر طرفدار در بازی فوتبال دیروز گفت: تمام تدابیر برای حضور بانوان اندیشیده شده بود و حدود ۵۰۰ نفر از بانوان برای تماشای این بازی در استادیوم حضور داشتند.

گفتنی است خوابگاه بانوان تاکستان در سه طبقه ساخته خواهد شد و طی بازدید وزیر ورزش از این پروژه قرار بر تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار فراهم شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ورزشکاران مدال آور حضور بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟

   عصر ایران؛ رضا صائمی- نمی‌توان دل‌بستۀ هنر و ادبیات ایران‌زمین بود و به تماشای فیلم «مست عشق» وسوسه نشد. قصۀ رابطۀ شمس و مولانا آن‌قدر حیرت‌انگیز و پر رمز و راز و پرکشش است که تماشای «مست عشق» به قصد رمزگشایی آن می‌تواند هر علاقه‌مند به عرفان را به سالن‌های سینما بکشاند.

   با این حال وقتی به تماشای فیلم به سینمای آزادی رفته بودم، از پچ‌پچ و واکنش‌های برخی از تماشاگران اطرافم دریافتم گویی برخی بیشتر برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای به تماشای فیلم آمده بودند و با دیدن آنان بر پرده سینما یا کنار بازیگران ایرانی فیلم به وجد آمده و درباره حضور آنها در فلان سریال ترکی حرف می‌زدند.

    البته یکی از عناصر و عوامل مهم جذب مخاطب و رونق گیشه و فروش هر فیلم، حضور ستارگان سینمایی و بازیگران محبوب در آن اثر است. چنان‌که برای بسیاری از مخاطبان حضور شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در این فیلم و هم‌بازی شدن آنها یکی از انگیزه‌های مهم تماشای فیلم است و این فی‌الذات چیز بدی نیست و البته حضور یک ستاره سینمایی خارجی هم می‌تواند به همین اندازه جاذبه داشته باشد اما اینکه برخی از تماشاگران ایرانی تنها به حضور بازیگران ترکیه‌ای در فیلم بیش از قصه آن توجه کنند عجیب است.  آن هم قصۀ دو تن از مفاخر و مشاهیر ایرانی که حیرت‌انگیزترین شخصیت‌ها در تاریخ و ادبیات کهن فارسی‌اند.

   به گمانم آنچه در فیلم «مست عشق» بیش از بازیگران آن چه ترکیه‌ای و چه ایرانی مهم است خود شخصیت‌های اصلی قصه‌اند یعنی شمش و مولانا. شخصیت‌هایی که دراماتیک و سینمایی نیستند بلکه واقعی‌اند. شخصیت‌هایی که باید قدر ببینند و بر صدر نشینند.

  اساسا فیلمی از جنس «مست عشق» ساخته شد تا دو تن از مهم‌ترین شخصیت‌های تاریخ ادبیات ما به مردم معرفی شود. شخصیتی که آوازه‌شان جهانی شده و در وطن خودمان کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند. این‌که حضور بازیگران ترکیه‌ای و حتی ایرانی تنها انگیزه تماشای «مست عشق» باشد ضد فیلم است.

    فیلمی که از زبان شمس و مولانا بر خودشناسی تاکید می‌ورزد تا بتوان از ظواهر دنیوی عبور کرد و به درک باطن جهان و جان خویش رسید. البته فیلم این ظرفیت ذائقه‌پذیری را در خود دارد و تماشای با‌بصیرت آن می‌تواند به تماشاگر کمک کند تا از ظاهر پرستی عبور کند.

   با این همه چنان که اشاره شد این واقعیت غیر قابل انکار است که کثیری از تماشاگران ایرانی به شوق تماشای بازیگران ترکیه‌ای به دیدن «مست عشق» می‌روند و این در حالی است که  «بنسو سورال» یکی از بازیگران ترکیه‌ای این فیلم گفته است حضور در این فیلم و حسن فتحی او را متحول کرده و بعد از این در هر نقشی بازی نمی‌کند.

   ضمن اینکه از حیث بازیگری، بازیگران ما در سطح بالاتری قرار دارند و تماشایی‌ترند. گرچه مهم‌ترین مولفه و عنصر جذابیت و تماشایی بودن «مست عشق» نه بازیگران آن که دو شخصیت اصلی و واقعی آن یعنی شمس و مولاناست.

     هیچ مایه و سرمایه ای برای تبلیغ«مست عشق» به اندازه خود این شخصیت نیست و کاش هر فیلمی را به تناسب جایگاه سوژه‌اش به تماشا بنشینیم نه چیدمان و ترکیب بازیگرانش. نمایش تصویری قصه شمس و مولانا کافی است تا از تماشای «مست عشق» سرمست شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم