Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عملیات تولید شرکت نفت و گاز گچساران اعلام کرد که در پروژه افزایش تولید نفت میدان نرگسی گچساران در مدت زمان اجرای پروژه به‌صورت موقت برای ۲۶۵ نفر به‌طور مستقیم و ۸۰۰ نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده است.

به گزارش خبرنگار شانا از اهواز، احمد پورهادی، صبح امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) در آیین آغاز افزایش تولید نفت در میدان نرگسی گچساران که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، در گزارشی به وزیر نفت گفت: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از پنج شرکت تولیدی مناطق نفت‌خیز جنوب است؛ در این شرکت ۲۳ میدان نفتی، ۳۵ کارخانه و ۸۴۴ حلقه چاه وجود دارد که از این تعداد میدان، ۱۶ میدان نفتی فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ظرفیت تولید میدان‌های نفتی این منطقه روزانه ۷۵۰ هزار بشکه در روز است که اکنون ۶۴۰ هزار بشکه در روز آماده تولید داریم؛ از سویی از این ۱۶ میدان نفتی، ۱۱ میدان در طرح توسعه میدان‌های نفتی قرار گرفته و در این پروژه حدود ۷۷ حلقه چاه توسعه‌ای و ۴۱ حلقه چاه تعمیری برنامه‌ریزی شده است که تولید نفت روزانه ۲۰۵ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد و با توجه کاهش طبیعی مخزن نفت برآیند تولید ۱۰۵ هزار بشکه در روز حاصل خواهد شد.

مدیر عملیات تولید شرکت نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با احداث چهار حلقه چاه در پروژه طرح توسعه میدان نرگس، تولید حدود ۶ هزار بشکه نفت در روز افزایش می‌یابد و این پروژه حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه داشته است و در زمان اجرای پروژه به‌صورت موقت برای ۲۶۵ نفر به‌طور مستقیم و ۸۰۰ نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده و ۹۵ درصد کالاهای مصرفی تولید داخل است و در راستای تداوم تولید انتظار است برای بازسازی و نوسازی تأسیسات و توسعه و ارتقاء سازمان نیروی انسانی هم اقدام شود.

بر اساس این گزارش، میدان نفتی نرگسی از میدان‌های زیر مدیریت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عملیات تولید آن را به‌عهده دارد.

طرح توسعه و نگهداشت میدان نرگسی در قراردادی ۴۱ ماهه به شرکت دانا انرژی واگذار شده است، در این طرح قرار است روزانه ۶ هزار بشکه نفت در روز تولید شود که اجرای این طرح در دو سال بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای دولت درآمدزایی خواهد داشت.

عملیات اجرایی طرح توسعه میدان نرگسی گچساران صبح امروز (جمعه، چهارم شهریورماه) به دستور جواد اوجی، وزیر نفت طی آیین رسمی آغاز عملیات اجرایی طرح‌های توسعه‌ای وزارت نفت و بهره‌برداری از طرح‌های مسئولیت اجتماعی در اهواز و به‌صورت ویدیو کنفرانس آغاز شد.

به گزارش شانا، وزیر نفت امروز با هدف آغاز عملیات اجرایی فاز دوم طرح توسعه میدان مشترک یاران، آغاز عملیات اجرایی طرح توسعه میدان مشترک بلال، آغاز عملیات اجرایی توسعه و نگهداشت میدان نرگسی، آغاز عملیات اجرایی طرح تولید پروپیلن از پروپان (PDH) پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس و افتتاح طرح‌های مسئولیت اجتماعی به خوزستان سفر کرد.

منبع: شانا

کلیدواژه: ميدان نرگسي شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب هفته دولت آغاز عملیات اجرایی عملیات اجرایی طرح نفت و گاز گچساران هزار بشکه در روز طرح توسعه میدان میدان نرگسی میدان نفتی نفر به طور تولید نفت حلقه چاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان از شهریور ۱۴۰۱ در راستای افزایش مشارکت شهروندی برای حفظ محیط زیست، اقدام به شناسایی مشترکان خود در گروه‌های هدف مختلف کرده است، گفت: از آغاز اجرای این طرح تاکنون ۱۳۴۲ فرم شناسایی مشترکان در سامانه سنا ثبت نهایی شده است.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ساماندهی مشترکان سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان اظهار کرد: در حال حاضر با افزایش جمعیت و در پی آن بالا رفتن مصرف، تولید پسماند در ابعاد گوناگون خانگی، شهری، صنعتی و بیمارستانی به سرعت گسترش یافته، از این‌رو کاهش تولید پسماند امری ضروری است.

وی با بیان اینکه یکی از بخش‌های اصلی مدیریت شهری، مدیریت پسماند شهری است و یکی از کلیدهای موفقیت در تمام مراحل آن، آگاهی و مشارکت شهروندان است، افزود: در حال حاضر مشارکت شهروندان در فرآیند مدیریت پسماند از طریق کاهش تولید و تفکیک پسماندها از یکدیگر در مبدأ به عنوان یکی از کاراترین و اقتصادی‌ترین روش‌های پردازشی در بیشتر کشورهای دنیا صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش عمومی شهروندان از اولویت ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: ارائه آموزش‌های عمومی و افزایش سطح فرهنگ و آگاهی شهروندان به‌تدریج موجب کاهش میزان تولید پسماند و صرفه‌جویی در مصرف منابع شده و از طرفی میزان تفکیک پسماندها در مبادی تولید افزایش خواهد یافت که این امر به‌نوبه خود موجب کاهش هزینه‌ها از جمله حمل‌ونقل پسماندها، خواهد شد.

ساکتی ادامه داد: سنگ بنای ارائه تمام خدمات به‌صورت صحیح و اصولی و دریافت بازخوردها، ارزیابی و سنجش طرح‌ها و فعالیت‌های انجام شده در جوامع موفق، شناسایی کامل و هدفمند مشترکان است، از این رو سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از شهریور ۱۴۰۱ در راستای توانمندسازی و افزایش مشارکت شهروندی در خصوص حفاظت از محیط زیست، اقدام به شناسایی مشترکان خود در گروه‌های هدف مختلف کرد.

وی اضافه کرد: در راستای انجام این امر خطیر ناظران شاغل در سازمان مدیریت پسماند و کارشناسان پسماند شاغل در ادارات خدمات شهری شهرداری‌های مناطق پانزده‌گانه اقدام به شناسایی مشترکان کردند.

ساکتی با بیان اینکه فرآیند شناسایی مشترکین از ابتدای دی ۱۴۰۲ با این هدف که تمام عملیات ثبت اطلاعات مشرکین به صورت جامع، یکپارچه و سیستماتیک صورت گیرد، گفت: برنامه‌ریزی‌هایی درباره بارگذاری فرم شناسایی مشترکان در سامانه سنا انجام شده و برای هر یک از کاربران مناطق و سازمان مدیریت پسماند نام کاربری و رمز عبور (دسترسی) مشخصی تعریف شده است تا مسئول مربوطه با ورود به سامانه، نسبت به ثبت اطلاعات فرم شناسایی مشترکان در سامانه اقدام کند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه از آغاز اجرای طرح تاکنون تعداد ۱۳۴۲ فرم شناسایی مشترکان در سامانه ثبت نهایی شده است، افزود: برای ثبت دقیق مشترکان از طریق سامانه سنا لازم است، موقعیت مکانی مشترک Gps و اینترنت کاربر فعال باشد.

کد خبر 746582

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • امضا تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی تفاهم‌نامه‌های همکاری امضا می‌کند
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا