Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@10:44:27 GMT

طادی: می‌توانستیم طلا بگیریم، اما بدنمان خالی کرد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۵۱۹۱۵

طادی: می‌توانستیم طلا بگیریم، اما بدنمان خالی کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محمد رضایی طادی، پس از کسب مقام دوم در رقابت‌های کشورهای اسلامی قونیه درباره این مسابقات، اظهار کرد: مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه برای ما بسیار مهم بود. سطح رقابت‌ها بسیار بالا بوده و حریفانی پرقدرت در سطح این مسابقات با سابقه بازی در المپیک داشتیم. با این حال توانستیم به فینال تیمی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به باخت اِپه آقایان در بخش انفرادی و بازماندن از کسب مدال، توضیح داد: مصدومیت‌هایی در این مسابقات گریبان گیرمان شد. هر طور بود بازی کردیم، اما نشد نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم.

این ملی‌پوش جوان اِپه ادامه داد: در بخش تیمی با عربستان رقابت کردیم و با توجه به قرارگیری تیم ایران در رده هفتم مسابقات، تیم رده دو را در ضربه طلایی شکست دادیم. پس از آن به مصاف قرقیزستان رفتیم و بعد از پیروزی به فینال رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: توان شکست آذربایجان در فینال را داشتیم، اما با توجه به بازی‌های سنگین قبلی بدنمان خالی کرد و دوم شدیم، البته این مدال نقره برای اپه ایران بسیار با ارزش است.

رضایی طادی درباره ادامه برنامه مسابقات تیم ملی اِپه، افزود: حدود سه ماه دیگر مسابقات مهم از سر گرفته خواهد شد و سرمربی برنامه را تقریباً ۱۰ روز آینده اعلام خواهد کرد. من هم به اردو تیم ملی امید برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در یک ماه آینده کویت اضافه می‌شوم. در این بخش زیر ۲۳ سال نیز از مدعیان کسب مدال هستیم.

ملی‌پوش شمشیربازی ایران تأکید کرد: برنامه اصلی تیم ملی اِپه بزرگسالان، بازی‌های آسیایی هانگجو چین است که تمام تلاشمان را برای حضور قدرتمند و کسب مدال در آن رقابت‌ها خواهیم کرد.

وی اصلی‌ترین رقبای ایران را در رقابت‌های کشورهای اسلامی عربستان، آذربایجان، قرقیزستان و ازبکستان دانست و خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی جهان سطح بسیار بالاتری نسبت به این رقابت‌ها داشت، اما در این دوره رقابت‌های کشورهای اسلامی نیز افراد قوی و سطح بالایی شرکت کرده بودند و همین امر شانس مدال ما را سخت کرده بود.

رضایی طادی با اشاره به پیشرفت چشم‌گیر شمشیربازی بانوان و کسب مدال طلا، خاطرنشان کرد: در شمشیربازی بازی بانوان پیشرفت خوبی صورت گرفته و به مدال رسیدند که باید از کادر فنی این تیم پر قدرت تشکر کرد.

تیم ملی شمشیربازی اپه ایران پس پیروزی برابر تیم‌های عربستان و قرقیزستان به فینال مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه رسید و در نهایت به مدال نقره دست یافت.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بازیهای کشورهای اسلامی 2022 قونیه کشورهای اسلامی کسب مدال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۵۱۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • ملیکا نوروزی از کسب مدال بازماند